A felpurr bárdomat éppen átképeztem szamurájjá, adtam neki no-dachi kardot (kétkezes),
de valami miatt nem akar közelharcolni. Amikor csata közbe kiválasztanám, hogy mit csináljon, egyszerűen nem lehet választani, hogy Swing vagy thrust. Csak varázsolni tud.
Egyébként énekelni se tud, mert mindig "abuse"-t ír ki, a Piramisban vagyok.
"Copy the savegame from your Wizardry 6 folder into the folder that you specified in Wizardry 7 for saving/loading the games. Then just load the game (type in it's full name when selected to load) and your party should be imported."
És jáccott már valaki valamivel a japáni ágból? Mondjuk, úgy nézem, h. leginkább ezzel a kettővel
Busin: Wizardry Alternative (Wizardry: Tale of the Forsaken Land in North America) (PS2) Busin 0: Wizardry Alternative Neo (PS2)
lehetne érdemes. Mer van amelyik katonai akadémián jáccódik, muhaha, és van amelyik egyszereplős, van amelyik szimpla port, és van amelyik japánul beszélős.
Külföldi oldalakon azt írják, hogy sárkányok és ogrék ellen, akik ugye szeretnek lecsapni, érdemesebb a wall, a többi ellenfél ellen meg shield defense...
Mind a kettő meglesz, tök mindegy melyikkel kezded kb.
Az ütéseket annyira nem érdemes kifejleszteni mert nagyon kevés stamina van full plate ben. Meg ha később templart csinálsz belőle ott vannak jobb cuccok amire a staminát költeni lehet... De azok is jól jönnek néha.
Csak tippem van a kedvenc rogue karakterem alapjan: a dodge jobb, bar lehet, hogy egy warriorenal tobb dexterity kell hozza. A rogue-om szinte minden elol el tudott hajolni, legfeljebb nagy tomegben nyelt be egy-egy pofont. Csak a magusok tudtak megfogni, amig nem volt meg az Arrow of Slaying. :)
Most, hogy újrakezdtem pajzsos sráccal, sokkal flottabbul mennek a dolgok, a parti megállíthatatlan:)
Ühm, kérdés: tapasztalat alapján szerintetek melyik talent használhatóbb?: a Shield Defense (ami bónusz defense-t ad, azaz a dodge értékét növeli) vagy a Shield Wall (ami armor bónuszt, azaz csökkenti az ellenfél sebzését)?
Egyetértek, pont az a jó, ha egy magas szintű varázsló kiemelkedik hatékonyságban és egyedül veszélyesebb mint az egész parti együttvéve, de kellenek harcosok, hogy megvédjék, mert különben két ütéstől kifekszik (meg hogy jól szétüssék a a mágia rezisztens főellenfeleket, haha) és kell priest, aki gyógyítgatja őket csata közben, mer egy harci mágus ne gyógyítgasson má', és kell még egy tolvaj is, hogy be ne szopják az összes csapdát, meg kitudják nyitni a ládákat, amiben a jól megérdemelt treasure van - miután széjjelütöttek és -varázsoltak mindenkit...
Nem igazan ertem, miert kene kiegyensulyozni a kasztokat egy ilyen jatekban. Eleg annyira, hogy szukseg legyen mas karakterekre is, mert mondjuk, egy tiszta magus parti tenyleg rohadt unalmas lehet. Balansz miatt sirni legfeljebb WOW-eknal van ertelme, ahol nyilvan senki se akar benabb lenni a masik playernel, azt meg nem is tudom, miert emlegetem itt, hiszen semmi kozuk a szerepjatekhoz. :)
Emberek, emberek, eltértünk a témától, nem Wizardryról, hanem Dragon Age-ről beszélünk...:))
Nálam igazi szerepjátékos hozzáállással csak a két varázsló tudott nuclear blastot, kirijutsut meg csak a monk, a ninja, meg a szamuráj... ezek a sleepen, heal-en meg a staminán kívül nem is varázsoltak mást... a samu ráadásul még a heal-t se tudta...
BG2-ToB, ühm, én Imoent használtam tolvajnak, de ő ugye dualozva lett mage-nek, szal nem nagyon jeleskedett csapdaállításban... de ha mégeccer az életben nekiállok, akkor biztos a répamániás gnómot viszem (persze imoen mellett, mer mégiscsak tesó) egy haverom azt mondta, hogy hülyére röhögte magát a szövegén...
Anno a DOS-os Wiz7-ben sem nagyon akart a mana feltöltődni még pihenéssel sem. Mi a haverommal úgy oldottuk meg, hogy diskeditorral berheltünk minden varázstudóhoz 255db "Milk of Magmanesia" löttyöt, oszt jónapot... :) (Annyi fair play azért volt, hogy ezeket csak pihenés közben itattuk a magékkal időmegtakarítás végett, harc közben tilos volt.)
Néha levezetésképp ökörködtünk tárgy berheléssel is csak úgy ex-has hexa értékekkel. Sikerült csinálnunk cipő kinézetű tőrt, amit a fejen kellett viselni, átkozott volt és volt még valami speciális töltete is. :) Meg egyszer próbaképp felnyomtuk a HP-t/staminát/manát is talán 999-re, és a piros/sárga/kék csíkok felül kimentek a képernyőből, alul meg bejöttek. :))