Sokáig ezek a hangszerek jelentették a kipénzű zenekedvelőknek a megszólalás lehetőségét. Nem emlékművek, mert kis javítással még mindig verik a 100eFt-os gitárok hangját.
hat a sajatom sem volt egy matyohimzes, de ez lenyegesen melosabb lezs. nekem a binding nem hullott ki, csak a lakk lazult le a nyakon es a testen is. igaz, ugy hagytam, csak hurlabat csereltem.
Gyorsan haladsz! :D A pickup szerintem ugyanolyan, mint a másik, nem hinném, hogy sokat szaroztak, még ha volt is külömböző, van egy sejtésem, hogy a hangszerre való felszereléskor előkerülési sorrend alapján kapták a nyaki, vagy híd pozíciót :D Még azt sem feltételezem, hogy volt (szándékosan) fordított polaritású mágnesű kialakítás a hangkioltás végett, a szemmel láthatóan nem hansgzerhez tervezett mágnesekkel szerelt csudák között :D Láttam olyat, amiben nem három kis "négyzet" volt, hanem kettő darab,kifejezetten ajtócsappntyű mágnes, és gyári volt!!! Mondom ezt két ex-pickupomból és ismerősöm Hebrosz 12-eséből kiindulva, ahol mind a négy pickup egyforma, és egyforma polaritású :D Nincs zajkioltás ....
A legtöbb akusztikus húros hansgzernek és majdnem minden akusztikus gitárnak fenyő a fedlapja, mert jól rezonál, vagy mittudomén ... persze fenyő és fenyő között is van különbség. Igen drága akusztikus gitárok tetőlapja szokott néha cédrus lenni, ami szintén egy nyitvatermő ugye.