Thermo-Diesel Eco,L ,XL üzemanyag megtakarító készülék Személyautótól.Kamionigl|DIESEL 38000+Áfa Megtekintve: 356| Nagyobb méretbenHagyjon üzenetetFeladva:2013.01.28.Utolsó módosítás:2013.03.17.Kínálat típusa:RendszeresIrányár:28000 - 127800 HUFModell- vagy cikkszám:ecoSzármazási hely:MagyarországMárkanév:Thermo Diesel Eco,L,XLMinőségi tanúsítványok:Gz1.:k81507 DNr.:355927/0000Fizetési feltételek:38000 HUFEgyéb fizetési/száll. feltételek:Átvételkor Utalással vagy Cash Egységár Dt EcoMinimum rendelési mennyiség:1 DarabFizetés módja:CASHMaximum kapacitás:30 Darab / HónapCsomagolás módja:Papír kartonSzállítási idő:3 napDiesel-Thermo (DT) mely használatával jelentős üzemanyag fogyasztás és károsanyag-kibocsátás csökkenés tapasztalható minden dízel üzemű motor esetében. Ezenfelül hosszabb motorélettartam,és gázolajszűrő élettartamot garantál !!
A DT megváltoztatja a gázolaj fizikai-energetikai állapotát.Tökéletes égést eredményez a motorban.Így kevesebb égéstermék keletkezik ,azonos teljesítmény mellett,kevesebb üzemanyag kerül felhasználásra.
Idősebb motoroknál a legtöbb esetben teljesen természetes a 20% feletti üzemanyag megtakarítás . Ez attraktív környezetvédelmi besorolás növekedéssel is jár. Üzem meleg állapotban egy átlagos Euro 3-as besorolású dízel motor Euro 5-ös értéket mutat.
DT L - közepes teherautókhoz,traktorokhoz ------ készleten 67800+, Áfa.
DT XL kamionhoz mezőgazdasági géphez,föld és egyéb munkagéphez,mozdonyhoz,hajókhoz --készleten 117,800+-Áfa.
*3 napos visszavásárlási garanciával! (Teszt üzem további Információ levélben ) Ajánlatban szereplő árak tájékoztató jellegűek rendelési mennyiség függvényében változnak az Áfát nem tartalmazzák ! Közvetlenül a Gyártótól ! Elsődleges forgalmazótól!
Meg aztán azt is meg kell vizsgálni hogy a gyári benzinpumpa meg injektorok tudnak e eleget nyomni az etanolhoz. Én is ezzel szívtam a gtr-nél.
Az átlag autóknál lehet van elég tartalék az injektorokba meg a benzinpumpába de az s8-nál nem biztos hogy nagyon túlméretezték, ráadásul van rajta az abt chiptuning ami számít pár lóerőt.
Szerintem ha tudsz logolni nyitási időket most benzinnel már kezdetnek az is megteszi meg fuel trimet, lambdát stb. Ha tudsz olyat aki tudja írni a gyári ecuját esetleg padon, ha kivevős a chip.
Az injektor skálázás kb 30%-al kell feltolni meg nem árt némi gyújtást ráálítani a táblába mert az etanolnak ugye magasabb jóval az oktánszáma mint a benzin nevű löttyöknek.
Nekem a gtr-nél csak az injektor skálázás beállítása után már tudott menni etanollal és 0-200-ig változatlan programmal is egyből hozott 0.5s-et csak az etanoltól, igaz ez turbós.
Utána hozzá igazított programmal még további fél sec-et ki tudtam hozni 200-ig, tehát összesen 1sec-el ment jobban mint a legjobb benzines programmal.
Azért azt megjegyezném hogy a gyári 570cc -s injektor helyett berakott 1000cc -s is ki tudott futni etanollal teljes terhelésen, 2db gyári kb180LPH pumpa helyett 2db walbro 255LPH-val.
Most jelenleg 2db Walbro 455LPH etanolos pumpám van meg 2200cc -s injektorok állítható nyomásszabályzóval és nagyobb kapacitású benzinhíddal meg benzinszűrőkkel, most érzem azt hogy elég az üzemanyag bármilyen terhelésnél.
Az etanolnál azért oda kell figyelni hogy legyen elég kapacitás az üzemanyagrendszerben, mert pikk pakk kidurran a motorod ha elszegényedik padló gáznál és nincs benne rendes védelem ami letiltaná.
Hasraütésből azt mondom, hogy közel 400LE meglehet, viszont a nyomatéknövekmény lehet jóval 10% feletti is. ECU-val is próbálkozhatsz, ha tényleg csak nyári autó. Viszont ebben az esetben csak szakember, pados mérésekkel, emissziómérésekkel együtt programozza fel... drága lenne az a motor, ha nem jól csinálják meg ;)
Nehéz így előre megmondani, mert szívó motoroknál mértünk 6%-ot és közel 20%-ot is teljesítménynövekményre (gyárihoz képest). Viszont ami számodra még előnyösebb, az a nyomatéknövekmény, amiben kicsivel több is lesz, mint a teljesítményben. Főleg azért érdekes, mert az már alacsonyabb fordulaton érezhetőbb ennél a motornál erőteljesen. A gyári ECU-ból viszont túl sokat nem tudsz kihozni, főleg hidegindítás terén.
egyenlőre motort bontani nem szeretnék, mert 100ekm alatt van benne, semmi gondja, olajat még csak nem is csipegeti.
Első körben csak a normál beszerelés és a hozzáhangolás kérdés.
Valszeg majd tudok szerezni 2 hengerfejet és ha azok megvannak, akkor szóba jöhet a síkoltatás, meg némi leszedés is belőlük, de az kb. az elkövetkezendő 1-2 év projektje lehet.
rég nem irtam ide, de bevallom rossz látni azt hogy akik évek ota etanol pártiak maguk is azt irják hogy benzint tankolnak,nap mint nap látom az agip kutnál hogy mennyire kicsi a villa az e85 és a benzin között,de leginkább az etanol ára ami nagyon magas lett,ennyit ér ebben az országban a környezetvédelem
Gondoljuk egy fokkal tovább a történetet. Ha lehet hinni az oldalnak, a 0.91 EUR/liter csak átlag kisker ár, olcsóbb helyeken 0.87 is lehet, ami 285-ös EUR árfolyamon 248 Ft/liter KISKER ár. Adjuk hozzá a (70 Ft + 21% ÁFA) jövedéki adót a 85%-nyi etanolhoz (+72Ft): 320 Ft... KISKER ÁR!
Harminc százalék.
Véleményem szerint legalább ekkora különbségnek kell lennie a benzin ára és az E85 ára között. Hogy miért? Az új olvasók kedvéért elmondom: egy E85-tel üzemelő autó benzines társához képest 20-30%-kal többet fogyaszt. Ez gyakorlati tapasztalat.[...] Bővebben!Tovább »