Keresés

Részletes keresés

kibcsiné Creative Commons License 2013.09.23 0 0 2519

Na hát ez megint nem ért ide!

Pennysta Creative Commons License 2013.09.23 0 0 2518

Én úgy szoktam minden hosszabb, megfogalmazottabb szöveget beírni, hogy előtte kijelölöm és másolom. Millió-egy kommentem ment már sülylesztőbe nekem is.

Előzmény: kibcsiné (2517)
kibcsiné Creative Commons License 2013.09.23 0 0 2517

Na hát képzeljétek eltünt a hozászólásom!

Pennysta Creative Commons License 2013.09.20 0 0 2516

Nekem olyan kedves főnökeim vannak, hogy közeli hozzátartozó halálesete miatti rendkívüli 2 szabadnapot pihenőnek írták, a "hétfőn lesz a temetés" mondatomra az első reakció: "hétfőn leltár" hát a k....*/*** Az, hogy majdnem minden héten elveszik az egyik, vagy mindkét szabadnapomat valamelyik kollegám távolléte miatt, azt említésre sem méltatom, alap. Persze embert nem vesznek fel, mert elegen vagyunk. Persze, egy beteg (vagy csak kiíratta magát, mert másképpen esélytelen, hogy otthon legyen egybefüggő két napot pl. , szabadságról nem is álmodunk, az csak a nyalisok kiváltsága.) Szóval egy beteg és szív miatta legalább 3 másik. A PLU kódok változásáról sem szólnak előre, csak utólag tajtékzanak, amikor az ember már a fél árukészletet "rossz kódon" adta. Az, hogy a zgy kódlap minimum 5 héttel mindig le van maradva, az nem számít, alapból tudnunk kéne. Miért nem érdeklődünk? :) Kíváncsi lennék rá ha minden műszakkezdés előtt megkérdezném a drága vezetőt, hogy változott e valami. Gőze nem lenne(mert tényleg nincs) és még hülyének is lennék nézve (még ennél is jobban). De ami betette a kaput az az volt, hogy a gyermekem bent volt a boltban, a másodkasszából kijöttem és adtam neki egy puszit (nem csókolóztunk 20 percig, csak egy puszi volt),de a területvezető már rám szólt. Csak a rendkívüli önuralmam és a fent említett kis Angyalka léte tartott vissza, hogy ne hagyjam ott az egészert akkor és ott. Sajnos ez a megélhetésem és nem akarok elmenni amíg nincs másik hely, nem udnám elviselni, hogy az én "gyengeségem" miatt nélkülözik a gyerekem és családom.

Az a baj, hogy az egyszerű melóstól is annyit várnak el, mintha legalábbis társtulajdonos lenne abban a rohadt boltban. Persze a megbecsülés és elismerés nélkül. És persze a jövedelem mértéke nélkül. Pedig csak egyszerű alkalmazottaknak kellene, hogy legyünk. Azt megértem, hogy a bolt érdekeit kell néznünk, de ennyire azért szerintem nem.

kelet006 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 2515
Eddig nem sok bajunk volt a pennyvel, de ez kezd egyre rosszabb lenni! Főleg ilyen "új" főnökkel!
matyuka Creative Commons License 2013.09.18 0 0 2514

Sziasztok!

Igazad van Pennysta!

Kész röhely ez az egész váltópénz téma!

Szerencsétlen kasszást sajnálom!!

Ez a Bözsi utalvány is röhelyes, ahogy a kasszásnak kérdezni kell a vásárlótól!!

Kiváncsi lennék arra az illetőre aki ezt kitalálta! Biztosan nem volt még kasszába!!

Nagyon erölködik a Penny!!

Pennysta Creative Commons License 2013.09.12 0 0 2513

Nekem az a véleményem, hogy siralmas, hogy egy boltban (főleg egy közel százmilliós boltban) a kasszában nincs elég váltópénz. A Pennyben a kezdő váltópénz 70.000 Forint. Sokszor tele ezressel, ötszázassal, tizes, huszas ,ötvenessel ,de százas kétszázas egy-egy darab kb. De az még a jobbik eset ha van ötszázas, mert akkor nem kell 6-900 Forintokat is apróból visszaadni. Főleg ha hajnalban jön a  nénike és a két kiflit, meg a Club csemegét húszezressel fizeti. A fentebb leírt kasszakezdéssel már 19 db ezres oda van, jön még pár hasonló és annyi is. Persze nem a nénike a hibás, hiszen érvényes magyar fizetőeszköz a húszezres is.Ugyanúgy, mint amikor gyerekek brahiból hoznak 500 Forintokért ötösöket. Volt rá példa, hogy 7-kor nyitottunk és már 7:14 perckor beállt két-három hosszú sor, a kasszás nem tudott visszaadni. Persze akkor volt váltópénz, de mire az irodából leér...Ezt meg biztosan boltja és vezetője válogatja, de a legnagyobb baj az, hogy az iorodában sincs váltó. Egymás között a kasszások nem válthatnak pénzt, a vevőkkel sem váltathatnak. Persze megcsinálja az ember, hogy haladjon a sor, de minden egyes "adj már aprót egy ezresért" és hasonlók a kollegák között az állásukkal való játék. De persze a kasszást is fusztrálja, hogy ott áll 20 ember kb és őt szidja, őt aki nem tehet semmiről, csak ki van téve a kirakatba. Kb olyan, mint amikor a hülye a kalauzt veri meg a vonatkésés miatt...Pedig lehetne váltópénz a boltban, csak kérni kellene, a G4S-ek hoznának. Ez az apró kéregetés dolog is olyankor szokott lenni,amikor az ember már tényleg reménytelen és (8-adjára) szól, hogy kellene, akkor jön a vezető: "nincs apróm" "az irodában sincs,kéregessél a vevőktől". Úgyhogy tulajdonképpen a pénztárosi munka nem elég szenvedés alapból is (a kaja, pia szünetek hiánya miatt) , még szenvedés is a folyamatos váltópénzhiány miatt is. Tehát ha Pennyben járunk és morcos a pénztáros, akkor az nem feltétlen a "befásútt köcsögbótos" ,csak idegesen(többek közt a váltópénzzel való szenvedés miatt), az étlen szomjan való hajtás miatt az ember sokszor örül ha nem esik össze, vagy nem áll fel és hagyja ott az egész kócerájt, ami sajnos a megélhetése. Úgyhogy ez a váltópénzesdi dolog csak egy a sok közül.

Viszont a Lidlben (Teleki Téri üzletben volt ez) a kasszás szólt a vezetőnek, hogy kéne apró, a vezető egy percen belül ott volt és hozott! A másik sorban álltam, kb egy vevő alatt odakerült az apró. Persze ennek természetesnek kellene lennie, de aki Pennyben volt már pénztáros az tudja, hogy ez mekkora "nagy szám".

Ha már így belelendültem az írásba: mától elfogadjuk az Erzsébet utalványt. Olyan szinten magyaráztak róla, hogy előre kell kérdezgetni a vásárlókat, hogy mivel fog fizetni. Mondanom sem kell, hogy a kasszást mindenki hülyének nézi. Azért kell kérdezni a blokkolás megkezdése előtt, mert ha a szalagon található olyan áru, amit az adott színű utalvánnyal nem lehet megvásárolni, akkor figyelmeztetni kell a vásárlót. De amin felröhögtem az az, hogy milyen előadást kaptunk arról, hogy mit kell nézni az utalványon, hogy ne hamisat fogadjanak el a kaszások, mert zsebre megy a dolog és a keleti régióban bepróbálkoztak több helyen is hamis utalványokkal. Idáig oké is lenne, de a PÉNZRŐL soha a büdös életben nem kapott senki hasonló oktatást. Ez azért vicc.

Bocsi a regényért.

kisgida20 Creative Commons License 2013.09.12 0 0 2512

Sziasztok.

A tegnapi nap folyamán bent voltam a Garay áruházba. a bolt rendezet és tiszta volt. a pénztárnál sorba állásom alkalmával hallottam hogy a pénztáros hölgyemény aprót kér a vásárlóktól, természetesen a vásárlók egybül közölték a pénztáros hölgynek h nincs apró. a pénztáros csöngetett egyet ( gondolom én a vezetőnek ) odaért a vezető majd megkérdezte h ki csöngetett mire a kishölgy mondta h Ő... váltópénz kért mert nem tudott vissza adni, majd eréjesen rászólt a vezető ( kéregetni kell aprópénzt) ezzel a mondattal még nem lett volna semmi baj, ha nem járatta volna le  a vásárlók elött. Fül és szemtanuja voltam h a kishölgy kéregetett aprót de nem kapott. Azért én úgy gondolom h nem kellenne az alkalmazottakkal úgy beszélni mint egy db... sza.... Kedves és szimpatikus volt a pénztáros hölgy, illedelmesen válasszolt a vezetőnek, hogy Ő kér de sajnos nincs a vásárlóknak sem... 

Az én véleményem szeret a vezető is egy alkalmazott... Megkérdezdetm a pénztáros hölgyeményt h maga hadja hogy így beszéljen magával.. A pénztáros hölgy annyit mondott , hogy biztos nem szándékos volt és mosolygott tovább és dolgozott. Minden tiszteletm az Ővé. 

nektek mi a véleményetek erről ???? 

matyuka Creative Commons License 2013.09.03 0 0 2511

Sziasztok!

Kezdődik a "soppingos˝szemmel az üzlet bejárása! Kész őrület , és nevetséges!A TV-félóránként telefonál ez ügyben! Már a boltvezető kezd "megőrülni", na meg a sok adat küldés-bekérés! A bolt meg szét van esve! Erről ennyit! Ez A PENNY!!!!

ysxdcf Creative Commons License 2013.08.27 0 0 2510

Sziasztok! 
Kb. egy hete megnyitotta kapuit a FrissÁrak.hu : http://www.frissarak.hu/web/index.php  Itt megtalálhatjátok összehasonlítva Penny, Spar, Lidl és a Tesco áruinak az árát. Szerintem rendkívül hasznos... bővebb információkat a weboldalon találhattok. Facebookon is elérhető a FrissÁrak.hu ..már 1000 kedvelője akadt. :)

matyuka Creative Commons License 2013.08.19 0 0 2509

Teljesen eggyetértek Veled! Nem ért hozzá, de bizonyítani akar a szerencsétlen, csak hogy rosszul sült el! Kíváncsi lennék , hogy mikor jönnek rá a fentebb lévők, hogy nem alkalmas terveznek, és Ő miatta rossz a területe!

További kellemes hosszú hétvégét!!

 

Sundri bundri Creative Commons License 2013.08.19 0 0 2508

Nagyon beleástad magad! :) Kedves volt bajtársaim! Kb. egy hete leszereltem a cégnél néhány év után eljött ez is! A munkahelyemen most épp a hosszú 7végét töltöm kívánom ha nem változik meg a helyzet a cégnél Ti is tapasztaljátok meg a hosszú 7vége fogalmát! A kapcsolatot tartom a volt kolegákkal és mondják h nem túl rózsás a helyzet sokan mennek el és még sokan szeretnének már elmenni vhova! Nálunk a helyzet azóta lett gáz mikor kb egy éve megkaptuk az új/régi tervezünket aki gyökér módon összecserélgette az embereket így megbontva az összeszokott csapatokat mert azt hitte h ez jó lesz. HÁT NEM! Egyszer otthagyott az asztalon egy papírt amin vmi tervez értekezlet eredményei voltak! Én ezt elolvastam. A területén lévő boltokról csak rossz statisztika volt olvasható. Tovább lapoztam... és jött a magyarázat, hogy mi is történhetett mi miatt ezek a rossz statisztikák és le voltak vezetve ezek a vezető cserélgetések a boltjai között. A csávókám túl sakkozta magát! Lehet h nem hülyeség ha tényleg olyan tervezek irányítanának akiknek van vmi diplomája lehetőleg kereskedelmi nem vmi gyorstalpalló mint az enyémnek volt!

matyuka Creative Commons License 2013.08.19 0 0 2507

A hipermarketek és hazai beszállítóik kapcsolata az utóbbi években számos közismert botrány forrásává vált. A tisztességtelen forgalmazói magatartás, a piaci erőfölénnyel való visszaélés elfogadhatatlan, a szerződésszegés jogi eljárásai pedig a kiszolgáltatott kisvállalatok számára vállalhatatlanok. A körülmények így legtöbbször tisztázatlanok maradnak, és az ügy elsikkad. Szerkesztőségünkbe érkezett panaszlevelek nyomán egy ilyen esetnek próbáltunk a végére járni.

Beszállítóktól származó információink szerint a Penny Market több esetben is szokatlan árubeszerzési módszert választott: az áruház alvállalkozója a korábbi megállapodásnak megfelelően elhelyezte árukészletét a Penny raktárában, ám még az elszámolás előtt a hipermarket képviselői azt közölték a beszállítóval, hogy az ott hagyott termékek egy része nem felel meg a minőségi elvárásoknak, így azt nem veszik át.

A kifogásolt áru értékét le is vonták a számláról, de az - állítólag - hibás termékeket a beszállító mégsem kapta vissza, azok egyszerűen eltűntek a rendszerben. A minőségi elvárásoknak nem megfelelő, ki nem fizetett árukészlet további sorsáról a beszállítók semmilyen információt nem kaptak - állítják -, de nem szívesen látnák viszont „selejtes" portékájukat az áruház polcain.

„Társaságunk üzletpolitikája nem tartalmaz olyan elemeket, melyeket megkeresésükben írtak" - kezdődik a Penny Market kérdéseinkre adott válasza. „Társaságunk ugyanis mindenkor a vonatkozó szigorú jogszabályoknak megfelelően jár el az árugazdálkodása során. Ez pedig fogalmilag kizárja az Önök levelében említettek lehetőségét" - folytatódik a megnyugtatónak szánt üzenet, amiből egyértelműen kitűnik az áruházlánc álláspontja; a Penny nem fogalmazott meg olyan stratégiai elveket, amelyek a partnereik egyszerű megkárosítására és az ebből fakadó könnyű haszon bezsebelésére irányulnának.

A magyar ügyvezető, Kásler Péter és a németországi anyavállalat ügyvezetője, Jens Krieger által egyaránt szignált levél a továbbiakban részletesen kitér arra, hogy a Penny nagy hangsúlyt fektet a magyar termékek népszerűsítésére. Felhívják a figyelmünket, hogy stratégiai együttműködésbe léptek a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel, így az áruházlánc ennek keretein belül is „előmozdítja a magyar, hazai és hazai feldolgozású termékek forgalmának fejlődését". Az áruátvétel hivatalos körülményeire, a megfelelő minőségű termékek kritériumaira, illetve az át nem vett, hibás áru pontos sorsára vonatkozó általános kérdéseinkre azonban semmilyen választ nem kaptunk.

Érdekes viszont, hogy a Penny az üggyel kapcsolatban pont a magyar termékek kiemelt forgalmazását tartja említést érdemlő ténynek. A Gazdasági Versenyhivatal ugyanis legutóbb - idén márciusban - épp a „magyar termék" megjelölés megtévesztő használata, vagyis a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt szabott ki öt millió forintos bírságot a cégre.

A GVH-t a mostani problémával kapcsolatban is megkerestük, a hivatal azonban pontos tények és a konkrét szerződés ismerete nélkül csak általános tájékoztatást adhatott. Ennek értelmében, ha élelmiszeripari vagy mezőgazdasági termékekkel kapcsolatban vetődött föl a probléma, akkor a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) folytathat eljárást tisztességtelen kereskedelmi magatartás miatt. Más esetekben a jelentős piaci erejű kereskedőkre vonatkozó rendelkezések relevánsak. Az ügy kimenetele sok tekintetben a beszállító és az áruház szerződésétől függ, többek között tisztázni kell, hogy nem csak egyedi jogvitáról volt-e szó. Az egyedi szerződésszegés polgárjogi következményekkel járhat, míg a beszállítók megkárosítása - akár csalással is - büntetőjogi eljáráshoz vezethet, melynek során az áruházláncnak el kell számolnia mind az átvett, mind a leselejtezett áruval. Az eljárást csak a sértettek bejelentései alapján indíthatják meg, akik üzleti kapcsolataikat féltve, ezt a lépést valószínűleg nem teszik meg.

 

matyuka Creative Commons License 2013.08.19 0 0 2506

Legalább egy kis részét alkalmazná a Penny!! De még azt a pár percet is sajnálják a dolgozótol!!

matyuka Creative Commons License 2013.08.14 0 0 2505

 Amennyiben a beosztás szerinti napi munkaidő tartama a hat órát meghaladja, húsz perc, kilenc óra után pedig további 25 perc munkaközi szünetet köteles biztosítani a munkáltató (például 12 órás műszak esetén összesen 45 perc munkaközi szünet jár). Fiatal munkavállaló esetén a négy és fél órát meghaladó beosztás szerinti napi munkaidő esetén, legalább harminc perc, hat órát meghaladó beosztás szerinti napi munkaidő esetén, legalább negyvenöt perc munkaközi szünetet,

Na ehhez mit szoltok bv-k és tv-k!!??:)

 

solfrutta x Creative Commons License 2013.08.12 0 0 2504

      A RINGBEN:

KIS SZILAJ VS ROCKY CELLÁR

 

SZPONZOR :PENNY MARKET

 

 

matyuka Creative Commons License 2013.08.07 0 0 2503

És itt van a kisüveges pálinka- A SZILAJ!! Nevetséges amit a Penny csinál!! Minden áron,- még ha nevetségessé teszi magát, akkor is!! Dohány helyett alkohol a fiatalságnak!

Szinte semmi sem fogyott az akcióban, de azért rengeteget küldenek leosztásban!  Lényeg hogy a közp. raktárban ne maradjon!!

 

caidai Creative Commons License 2013.08.06 0 0 2502

Két üzletben egészen biztosan elfogadják az Erzsébet utálványt: Csepelen és Erzsébeten. Máshol (ahol jártam) nem és a dolgozók se tudják miért van ez így.

 

Ettől függetlenül támogassul a Penny-t, vásároljunk minnél többet ott, hogy megtarthassa a dolgozóit és folytatódjon a 21-ik századi modern kori rabszolgatartás... :(

Előzmény: Pennysta (2501)
Pennysta Creative Commons License 2013.08.05 0 0 2501

A sorsjegy nagy része tényleg selejtes. Mondjuk ez az okos megoldás dolog is baromság szerintem. Nem ettől fognak átjönni a Lidl-ből a vásárlók. Én már a matricacsomagoknál is besírtam az egészen. Album volt max 1 hétig, aztán csak a kasszásokat idegelték vele a vásárlók. Nyilván nem szándékosan, de napi 400 embernek elmondani ugyan azt, az elég gáz. És úgy veszem észre, hogy az erzsébet utalványnal is ez a helyzet. Egyre többen jönnek a "...de mé nem...." szöveggel.


Van azért ott pénz bőven. 1 éves csempét állat módjára leverni, átépítgetni évente(akár többször is) a boltokat... és a többi.

matyuka Creative Commons License 2013.08.04 0 0 2500

Valószínű hogy olvassák! A tv-k biztosan! A központba is olvassák!Próbálják behatárolni, hogy kinek a területéről lehet szó! Mindeggyik Tv félti az állását!! Most van a Ms Shoping mizéria! meg vannak őrülve!Na meg ez a sorsjegy!Kész katasztrófa-selejtes az egész sorsjegy, nem lehet lekaparni rendesen! Az előző játéknál volt-e nagy nyeremény? Max 10Eft! Majd pont a Penny ad milliós nyereményt!!! Nevetséges!

Dudu125 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 2499

Mennyire igaz hogy ezt a fórumot olvasság a tv-k meg a bv-k ?

matyuka Creative Commons License 2013.07.30 0 0 2498

Szia!

Azért van némi külömbség a bv- és bvh munkálya között! A bv álltalában csak rendel, és a tervez-nek gyűjti be az adatokat telón! Ez rengeteg időt elvesz a rendeléstől! Lehet kapkodni ide-oda!Most kezdődik a Ms. Shopping szezon! Csak úgy ég a telefon!, addig a bvh mindent csinál!A rendelés után árut töltenek! A bv.azt sem tudja hova nyuljon!S ez megy egész nap! Kész őrület!Legyen jó a hatékonyság, legyen fullra feltöltve a bolt, s mindez összesen három emberrel(bv-első eladó, kasszás) Ezért olyan kevés a régi dolgozó! 3 hónapból 1 hónap pusziért!!És még így sem jó a tervez-nek!

 

Sundri bundri Creative Commons License 2013.07.30 0 0 2497

A helyettes és a bv közt munkában nincs különbség csinálnak mindent. Nálunk pl mind a kettő bent van reggel hattól este nyolcig. Az elsőeladó annyiban más h nem rendel de vannak kivételek és hazamegy időben (9-10 munkaóra). Szinte mindíg túlórázik mindenki és sose jó semmi (ez tervez függő). Ha bejárós vagy és buszhoz vagy kötve akkor nem neked való lesz a vezetői pozíció!

Dudu125 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 2496

Keleten minden boltban ilyen rossz a vezetőség ?

gubiri Creative Commons License 2013.07.29 0 0 2495

Behívtak egy másik fordulóra.. de nem tudom még elmegyek-e mert messze van és hát nem biztos, hogy én vagyok a nyerő..Lehet jobban megéri helyettesnek lenni vagy pénztárosnak vagy első eladónak.. bár azt nem tudom a penny-be feladatban mi a különbség közöttük igazából, ha mindenki csinál mindent. Mi van akkor ha mondjuk 8 órás vagy és te du.-án 3-kor elmész mert lejárt a müszakod.. tetszik vagy se neked menned kell, hm?!

Előzmény: Sundri bundri (2493)
Pennysta Creative Commons License 2013.07.26 0 0 2494

Persze. Viszont az a pénz az két hónapi túlórája volt a pénztárosnak, plusz a havi bére. A túlóra viszont nem kedvre van, vagy kérésre. Reggel 6-tól 16-17 óráig nem ritkaság a 6 órás eladó. Nyilván lehet mondani, hogy nem kell sírni, mert kifizetik, de van egy határ amikor már az ember szervezete és idegrendszere szabadnapért kiáltana... (ha lenne) inkább kapna kevesebb pénzt.

Előzmény: Sundri bundri (2493)
Sundri bundri Creative Commons License 2013.07.25 0 0 2493

Ha kezdő vagy akkor olyan 180-200-ig, de láttam már olyat is aki 6 órás eladó pénztáros és kapott 192 többet mint a boltvezető! Mert a bv-nek nincs túlóra se pótlék! Nem vettek még fel?

gubiri Creative Commons License 2013.07.25 0 0 2492

Igazából mennyi egy boltvezető fizetésbe amit tényleg "kézbe"kap?

Pennysta Creative Commons License 2013.07.24 0 0 2491

A folytonos " látogatás "- okról meg ne is beszéljünk.

matyuka Creative Commons License 2013.07.22 0 0 2490

Szia gubiri!

Akkor nincs más teendőd,mint belevetni magad a Penny mély és zavaros tengerébe!

Hajrá! Drukkolok, hogy találd meg a számításodat! SOK SIKERT A POKOLBA!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!