Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tt1150 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 15076

Nem hiszem, hogy autó sorok állnak érte...

Előzmény: guriga972 (15075)
guriga972 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 15075

Aszódi AVIA 359.9ft. Biztos sokat elad.

Előzmény: tt1150 (15074)
tt1150 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 15074

Kiskunhalas mai E85 árak:

Avia: 325.-ft

Edo: 335.9,-ft

Előzmény: teszel (15073)
teszel Creative Commons License 2014.03.06 0 0 15073

Újabb alacsony E85 árak március 5-6.-án:  

Baja - AVIA: 310 Ft

Siófok, magán kút: 323 Ft

Dombóvár, AVIA: 325,9 Ft

Kaposvár, Teletank: 325,9 Ft

Nagyvenyim, Oil: 319 Ft

Felcsút, magán kút: 315 Ft

Pörböly, AVIA: 317 Ft

Nagybajom, AGIP: 320,9 Ft

Tököl, AGIP: 323 Ft

Dunavarsány, OIL: 328,9 Ft

 

Sok helyen az árkülönbség már 100 Ft, százalékosan pedig 20-25 % között van. Ráadásul már a hidegindítás sem okozhat gondot, talán a télnek is vége (nem is volt :-)).

 

WHIRLPOOLDOKTOR70/5407070 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 15072

Ennyi,de itt nagyon régóta 319.90 volt

Előzmény: tt1150 (15071)
tt1150 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 15071

299.90,-ft ez hogy lehet???

Mázlisták az Érdiek :-)

Nálunk még mindig 335.9,-ft :-(((

Előzmény: WHIRLPOOLDOKTOR70/5407070 (15068)
WHIRLPOOLDOKTOR70/5407070 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 15070

Jaja

Előzmény: zozzancs1 (15069)
zozzancs1 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 15069

Wow, ez melyik kút? NK a zámori utcában?

Előzmény: WHIRLPOOLDOKTOR70/5407070 (15068)
WHIRLPOOLDOKTOR70/5407070 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 15068

Érd 299.90Ft ma:)

WHIRLPOOLDOKTOR70/5407070 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 15067

Ha meg tudod mondani milyen gép ez:85xx xxxx xxxx ,akkor biztos megodható

Előzmény: Törölt nick (15066)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.02 0 0 15066

Nem melegít szerintem.

Aztán kiáll hibára,épp lejárta gari

Előzmény: WHIRLPOOLDOKTOR70/5407070 (15065)
WHIRLPOOLDOKTOR70/5407070 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 15065

Minden megoldható,ha van több info.Pontos azonosító:85××××××××××

 

és mi a hiba?

Előzmény: Törölt nick (15064)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.01 0 0 15064

Üdv vagy egy páréves mosogatógépünk 6 sense,nem jó meg tudod nézni?

Előzmény: WHIRLPOOLDOKTOR70/5407070 (15063)
WHIRLPOOLDOKTOR70/5407070 Creative Commons License 2014.02.27 0 0 15063

Érd 304.90 ma

a8lang Creative Commons License 2014.02.27 0 0 15062

Én több autóban is próbáltam, van gyári flex fuel autónk is meg van egy ami csak e85-el tud menni 3.5 éve és mindnél +30% volt a többlet fogyasztás.

 

Én is szeretném az e85-öt a jó tulajdonságai miatt ha olcsóbb lenne. 

Most azon ügyködök hogy a csak etanolos kocsit megcsináljam flex fuelre, hogy tudjon benzinnel is menni ha nincs szükség a nagyobb teljesítményre.

Előzmény: tt1150 (15060)
Cserepfalva Creative Commons License 2014.02.27 0 0 15061

A nyáron telepakolt kocsival megyünk nyaralni a hőségben, klímával. (1.4 benzin)

-Jól fog jönni a 50-60%-ban tankolt E85 miatt a nagyobb nyomaték és a kopogásmentes, sima járás!

Na és persze a hidegebb égési csúcshőmérséklet is segít majd a motornak míg átjövünk Pesten... ;-)

tt1150 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 15060

Nálunk 335.9 az E85 benzin pedig 410 körül van 21-22% és nekem sem éri meg még nem növekszik a százalékos arány.

Amikor még tiszta E85-el jártam nyáron város 20% + volt a fogyi benzinhez képest.

Télen városban 30% + fogyit is mértem!!!

Nekem még nem éri meg, majd ha véletlenül megint nyáron 30% lesz az árrés akkor be vedeltetem a vasat.

Előzmény: a8lang (15059)
a8lang Creative Commons License 2014.02.26 0 0 15059

Még így is veszteséges az e85.

Példa: fogyasztás 10L benzin = 3970 , 13L e85 =4120  , ráadásul ezt az ajánlott árat mostanában leszarják a kutak.

Az auchan-nál régen mindig olcsóbb volt mint az ajánlott ár, most meg drágább mint az agip, nemrég az agipnál 343 auchan kútnál 348

Jelenlegi benzinárhoz kb 280-290ft-os e85 ár lenne reális amivel egy minimális megtakarítás elérhető.

Persze az átalakító árusok +10%-al számolnak csak, de annak nem sok köze van a valósághoz.

Előzmény: tt1150 (15058)
tt1150 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 15058

317 ez igen! most majd megéri tankolni!

Így már majd 30% lesz a különbség.

Kíváncsi vagyok, hogy mikor jelenik meg ez az ár a kutakon.

Talán nem fogyott és kénytelenek voltak engedni az árból?

 

Előzmény: zozzancs1 (15057)
zozzancs1 Creative Commons License 2014.02.25 0 0 15057
Atta2 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 15056

Nekem hála istennek nincsenek hidegindítási gondjaim. A legnagyobb hidegben is pöcc röff. Benzin nayritkán lát a kocsi.

Baliszoft Creative Commons License 2014.01.29 0 0 15055

Értem. Én egyébként túl macerásnak gondolnám. Szerintem télen nyugodtan lehet akár benzinnel is járni, nem számoltam utána talán összegben valahol ott lenne mintha 100-as benzinnel járna az ember. Ráadásul úgyis baromi hideg van, csak úgy "dúskálnak" a (turbós) autók a lovakban. Ha meg bejön a (dög) meleg jöhet az E85. Mára már úgyis csak a teljesítmény miatt veszi az ember.

Előzmény: Törölt nick (15054)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.28 0 0 15054

Az előmelegítéssel nálam fele idő alatt melegszik üzemi hőfokra a motor.

Beporlasztáskor egy magasabb hőfokú keverék jön létre a magasabb hőfokú üzemanyaggal, az robban, nincs ideje jelentősen visszahűlni.

Előzmény: Baliszoft (15053)
Baliszoft Creative Commons License 2014.01.28 0 0 15053

Ennyire nem sarkallatos a kérdés, valóban inkább egy kis plusz benzin lesz a megoldás.

 

Bár ettől függetlenül szerintem a lét hiába melegíted, ahogy hozzáér az egyébként jéghideg dolgokhoz nem lesz sokkal jobb.

Előzmény: Törölt nick (15051)
zozzancs1 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 15052

Kis plusz benzin szerintem is csodákra képes télen

 

Nálam csak piggyback van gyári injektorokkal nem is tudom hirtelen mekkora dúsítással, de elég csak ~45 literhez max 5 liter benyát adni, és nagyságrendekkel jobb az indítás

 

... mondjuk az több, mint 10% ha utánaszámolok :)

Előzmény: Törölt nick (15051)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.27 0 0 15051

Esetleg az E85 előmelegtése, vagy a szívócső melegítése javítaná a hidegindítást.

Vagy adni kell egy kis plussz benzint a tankba.

Előzmény: Baliszoft (15049)
Baliszoft Creative Commons License 2014.01.27 0 0 15050

mínusz 1 "-e"

Előzmény: Baliszoft (15049)
Baliszoft Creative Commons License 2014.01.27 0 0 15049

Köszi a választ, a nagyobb gyújtásra gondoltam én is (bár még nem próbáltam ki). Te mennyivel indítassz? Az akksi, hát... nem éppen a legfrissebb :)

 

Ez egy golf 1.8T 870-es befecsikkel 4 báron (elméletileg valahol 1000 körül vannak így). Az egész vezérlés E85-van írva (tehát nincs piggyback megoldás ami meghekkeli a nyitási időket), a computer be is lövi szépen a befecskendezési időket ahogy kell. Ugyanezen a hőfokon (monjduk legyen 0 fok körül) benzinnel 200% az indítási dúsítás (amivel az első értelmes ütemet is elkapja), ugyanez E85-el jelen pillanatban 500% (tehát 5x annyi nafta megy bele, mintha 200-250-es fordulaton már (!) menne a motor). Nem tudom, hogy van-e értelme-e még többet nyomatni, azon kívül hogy "szinte csöpögött ki a kipuffból a lé" nagy változás nem történt.

Előzmény: a8lang (15047)
Baliszoft Creative Commons License 2014.01.27 0 0 15048

Nos a probléma végülis csak egy apró "szépséghiba", miszerint tiszta e85-el nem indul olyan szépen a cidriben. Persze az ember törekszik mindíg a lehető legtökéletesebbet kicsikarni a lehetőségekhez képest ezért ha lehet még finomítani a dolgokon akkor miért ne? :) Minden szenzort tudok figyelni és attól a pillanattól kezdve, hogy beindul minden a legnagyobb rendben. Sajnos indítás közben nagyon nincs mit logoni sem (max a vízhőfokot, de hát arról tudjuk, hogy hideg :)).

Előzmény: Törölt nick (15046)
a8lang Creative Commons License 2014.01.27 0 0 15047

Örülj neki, hogy beindul.

Nekem is nehezen indul sok állás után, pedig garázsban indítom.

100%-ot adtam neki ott mértem a legrövidebb indítási időt.

Nagyobb gyújtás is kell neki.

MEg egy új akksi amivel erőteljesebben indítózik, mert amikor egy nagy töltős starterre kapcsolom ami úgy tekeri mintha járna a motor, na akkor beindul 1sec alatt.

Nálam ha már egyszer beindult akkor jól indul aznap végig.

De veszek nemsokára kisebb injektorokat a mostani 2200-asok helyett 1600-ost és akkor tudok benzinnel is menni legalább néha.

Vettem bele zeitronix ethanol analizert amivel látom egyfolytában az etanol arányt és be lesz kötve az ecuba nemsokára, lesz flex fuel támogatás hozzá, akkor nem kell majd map-ot cserélnem a benzinhez, és bármilyen arányú keverékkel tud majd menni az autó.

Milyen autó mekkora injektorral ?

 

Előzmény: Baliszoft (15045)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!