Sziasztok! Nem épp idevágó téma, de mivel nagyvas tulajdonos is vagyok, s ráadásul itt bizonyos ,hogy tud valaki válaszolni nekem, lenne egy kérdésem. (mitsubishi l 200 2003-as)
Miféle szerkezet lehet a hátsó difiben? Be van vezetve a vákumcső, és van a közelében egy villamos érzékelő, vagy vezérlő eszköz is. ("gomba") A sejtésem: difzár. Vajon hol lehet bekapcsolni?? :)
Méhészkedésre használom a gépet. Az 566 -ot jobban ismerem! ( nagyságrendekkel jobban )
Pardon az offért! Email ra is jöhet válasz. Előre is köszönöm!! ferkó
Ezt most csak úgy írom. A szőke tisza összevágása után, a bkv félretett buszok összevágása után...... és még sorolhatnám, nem türhető tovább ilyen típusú hirdetés megjelenése.
Új roncstörvény van az elvtársak asztalán a parlamentben, talán jön a roncs összeírás mint régen? Megvolt a választás most már mehet minden a parasztok arcába! No comment.
A múltkor láttuk a Tramwaje lšskie gumikerekű állományának STAR-jait , most hasonló gépek következnek kicsit közelebbről:
A miskolci közlekedési vállalat (azaz a Miskolci Városi Közlekedési Zrt) néhány éve még legalábbis a csehszlovák ipar termékeire épített:[...] Bővebben!Tovább »
Gyerekkorom olvasni tanulós periódusának egyik zavarba ejtő felfedezése volt, hogy egyformának tűnő teherautók elejére hol az volt írva, hogy Csepel, hol meg az, hogy STAR. Persze hamar napirendre tértem fölötte, azt gondolván, hogy utóbbi biztos az előbbinek valami külföldre szánt változata - fel se merült bennem, hogy esetleg nem a magyar név az eredeti :)
Gyerekkorom olvasni tanulós periódusának egyik zavarba ejtő felfedezése volt, hogy egyformának tűnő teherautók elejére hol az volt írva, hogy Csepel , hol meg az, hogy STAR . Persze hamar napirendre tértem fölötte, azt gondolván, hogy utóbbi biztos az előbbinek valami külföldre[...] Bővebben!Tovább »
Sziasztok, a múltkor modntátok, hgoy az aszfaltot melegítő-kavargató gép a masztikátor/rejzer, de mi a neve annak a cuccnak, ami szurkot, vagy tudomisénmit melegít, ami a kockakövek közé megy?
Ilyen duplalámpás Karosát asszem még Csehszlovákiában se láttam: egészen a Kossuth Lajos utcáig el kellett jutnom, hogy lefényképezhessek egyet. Figyelmesebbek egy úttisztító Unimogot is láthatnak a képen, de hol van az érdekességben a kockabuszhoz képest... :)
Egy[...] Bővebben!Tovább »
Nem nagyon fogsz találni ekkorát. Én régebben nézegettem, amerikában divat bazinagy generátorokat feltenni, a legnagyobbak 200-250A körüliek 12V-ra. Attól nagyobbal még nem találkoztam sehol.
Egy 4,5 tonnás csörlő, mondjuk egy Warn9000 valóban fel tud venni akár 5-600 Ampert is, de azért nem ez az állandó fogyasztása.
Első meneten, teljes terhelésnél ennyi. Harmadik-negyedik meneten tekerve már messze nem ennyi, na meg elég ritka, hogy effektíve 4.5 tonna vonóerőt kelljen kifejteni. Teszem azt, egy 2 tonnás autót felcsörlőzni egy trélerre, ahhoz nem kell párszáz kg-nál nagyobb vonóerő. Persze, derékig elmerült terepjárót a sárból kicibálni, ahhoz már kell 2-3 tonna vonóerő, de az se hosszú ideig, és pl. terhelés nélkül egy ilyen csörlő 80-90 Ampert vesz fel. Tehát kellően nagy akksival, meg egy 200 Amperes generátorral szinte tetszőleges ideig csörlőzgethetsz, amit akarsz.
Egy kis színes: a három fotó közül a bal szélső az első prototípus, 1956-ban készült, és még nem a 6,0 l-es V8-as van benne, hanem 5,2 l-es, 135 LE-s V6-os.
Még annyit, hacsak ipari vásárra nem hozták el a ruszkik mutatóba? 1950-es évek végéről beszélünk, ha valakinek van ilyen forrása, infója, fotója, én is megnézném.
Tudna mesélni, az biztos. Nyelvi segítségem lenne, a kontakt felvételét kellene kiokoskodni, hogy hova menjen az első levél (mail), és onnan már talán beindulna a verkli. Olyan ez, mint a golyó a flipperben :-)
Persze, hogy publikus. Nem nagy kaland, csak szeretnék az autómra elektromos csörlőt felszerelni (terepjáró, versenyautó), és ugye ezeknek a legnagyobb bajuk, hogy elég hamar kimerítik az akkut és utána nehezen töltődik vissza. Egy ilyen csörlő kb. 300-400A is felvesz, ha meg van fojtva és ahhoz keresnék generátort, ami ezt az áramerősséget tudja üzemi körülmények között is így nem meríti ki az akksit. A VW-nek vannak 150A-os generátorai, ebből is fel lehetne 3 db-ot tenni, de egyszerűbb, ha egyet kellene felszerelni.
Az önindítónak is hasonló megfontolásból kellene az adatai, hogy lehessen vele számolgatni.