A legfontosabbat elfelejtettem : alkatrész utánpótlást meg lehet oldani? Esetleg más orosz típusokból vannak e hasonló alkatrészek pl zil kamaz. Köszi.
Segítségeteket szeretném kérni, kraz vásárlás előtt állok. Erdőre ( fa közelítésre ) szeretném megtalálni az " igazit :) ". Az lenne a kérdésem hogy vásárlásnál mit kellene jobban ellenőriznem ezeknél a nagyvasaknál. Nem most kezdeném ezt az egészet mert jelenleg is ezt csinálom csak egy más fajta közelítővel, de kellene egy nagyobb darab szerkezet is mellé. Azt tudom hogy nagy és nehéz vele elférni a fák között stb.... Az autó nem ismerése miatt segítsetek nekem hogy nehogy ráfázzak pl : motortérben árulkodó dolgok, difiknél ( szerencsére nagy apróbb eldugott hibák nem lehetnek ezen szerintem ) hajtásoknál, váltó... Segítségeteket előre is köszönöm! :) tisztelettel.
CSRM-40-ről még az életben nem hallottam. Helytelenül a CsMZAP-5208 típust szokták CSMZ-40-nek hívni. (További beceneve: kiscsimpánz.)
Gyakorlatilag a II. Vh-ban alkalmazott amerikai Diamon-T vontató - Rogers tréler alapján kezdték el a szovjetunióban a JaAZ-210 vontató és CsMZAP-5208 tréler gyártását.
Ez azonban nem szolgai másolás volt, mind a vontatón, mind a tréleren jelentős változtatások voltak. A Rogers tréler még hosszanti főtartós kivitelű volt, a CsMZAP már modernebb szekrényvázas kivitel lett. A futómű - egy sorban két tengely, így a látszólagosan 3 tengelyes tréler valójában 6 tengelyen gurul - valamint a Zilekről is jól ismert haranganyás kerékrögzítés megmaradt.
Készült növelt teherbírású változat is CsMZAP-5212 típusjelzéssel.
Csehszlovákiában a Tatra-141-hez hasonló kivitelű trélert kezdtek el gyártani, P-32 típusjellel.
Ez azonban csak kivitelében hasonló, méretei, kerékabroncsméretei eltérőek.
Szerintem mindegyik képen kivehető az ami ott van. A nyomtatott képek sem különösebben jó minőségűek. Konkrétan melyik kép, melyik részletét nem tudod a feltett méretben jól megfigyelni? Ha megírod az adatokban olvasható címre, akkor azt elküldöm neked.
Tudod, én baromi lusta ember vagyok. Neki nem állok mégegyszer feltöltögetni őket bárhova.
Betonpumpáról esett szó,és volt a KOMÉP-nél ez az MB unimog pumpa.Nekem képem volt,és mikor ezt átküldtem Kov-Ti barátomnak,ő küldött egy cikket a kocsiról.
Ő lenne:
Ez az újság cikk:
(Ha nem olvasható mentsétek le.)
Ezek a képek,a régi tatabányai betonüzemben készültek.(Kb 20 Tatra mixer/ünk/ volt!)
Kérdezni szeretnék A nagyvasak Fórumtól .Van -e valakinek Zil 131-es gázosításárol tapasztalata ,esetleg csinált ilyet . Most ott tartok ,hogy dönteni kell ,hogy gázos vagy diessel irány ba mozduljak ezt a kérdést szeretném megvítatni.