Nem is értem az elmúlt pár hozzászólást. Kiemeltem egy részt egy korábbi linkből, hogy el ne sikkadjon. Nyilván hogy G = Menczel Gábor, mint ahogy a korábban ide írogató MGa is ő.
"T. Vagyis a pletykákkal ellentétben, szerves része voltál a bandának?
G: Látom, számodra ez egy kardinális kérdés. A Bonanza utolsó stúdióalbumán én már valóban nem működtem közre, ezt magam is elmondtam több alkalommal. Korábbi albumoknál viszont a dalok zenei részeit közösen készítettük el, rendre beledobálva ötleteinket egymás zenei alapjaiba, amelyekre aztán általában Ákos írt énekdallamot (a szöveg mint köztudott, egyedül az ő munkája volt). Nem véletlenül vagyunk hárman feltüntetve zeneszerzőként a lemezeken. Ugyanakkor, természetesen vannak olyan dalok is, melyek zeneileg egészen konkrétan köthetők Zsolthoz, hozzám, vagy néha Ákoshoz is (pl. Megváltó). Magam részéről a hangszereléssel is igyekeztem az akkori legjobb tudásomhoz és lehetőségeimhez mérten, a legtöbbet hozzátenni a munkához. Az viszont tény, hogy nem voltam egy kimondott slágergyáros, többek között nyilván azért, mert már akkoriban is inkább az alternatívabb zenéket kedveltem. A BB-ben a hozzám köthető dalok a kevéssé slágeres vonalat képviselték.
Ilyen például a "Kihalt minden, Vidám dal, Nem ér semmit a dal, 101-es szoba, Nem érdekel, Symphonica" stb."
Ám a Live nem teljes anyag, ami újra ki lett adva, ha jól nézem.
Nem baj, az a lényeg valamilyen formában végre mindegyik elérhető. ;)
Apropó, mi a vélemény itt Dorozsmai és Lepés munkájával kapcsolatban, összevetésben persze.
Mostanában gyűjtögetem Ákos munkáit is és sajnálattal hallottam, hogy azok amik Lepe keze által lettek készítve, nem az én ízlésemnek valóak. ( kis dinamika kompresszor stb..)
Pedig a BB anyagok csodálatosan vannak masterelve-keverve ( sztem ).
Bár egyiküket sem bántanám meg.
Többek között ezért is gyűjtöm még mindig a VHSeket ill kazikat stb.