Üdv mindenkinek!
Aki szereti az off roadot (már van ilyen topic igaz), de ezen túlmenően imád autót fejleszteni és szerkeszteni, azt szeretettel várjuk tapasztalatcserére! Remélem hasznos segítői lehetünk egymásnak a jövőben!!!
Sajnos más fórumban nem nagyon nézik jó szemmel, ha valaki jobbat akar a meglévőnél. Itt ez a cél...
...ellenben balra fent van a rükverc ,bal hátul az 1.es , közép fent 2. hátra 3. jobb fent 4. lent "5".....és az 5. az egy nyeles t.fordulat egy kihajtás fordulat...NEM GYORSíTÓS..!!
A 711.110 re írja ezeket a paramétereket amit valójában "tud" a váltó...
Köszönöm, gondolkozok még rajta. Más fajta autót szinte még nem is néztem, kivétel a volvo xc90-ven. De hozzám már ez is elég korszerű. G mercivel van némi tapasztalatom, megbízható csak borsos az ára, meg az alkatrészek is hozzá.
Ne aggódjál ennyire . injektoros 100x megbízhatóbb mint az karbis ... ez nem uaz ,hogy örökké a motortérbe kell turkálnod... ebbe nem fog tönkremenni semmi. alapjárat hidegen legyen 2500 kb ha bemelegszik 1000 környéke . kéken füstöl -e a motor vagy sem? végül is ennyi .Rohadásra figyelj inkább .én 110 el megyek vele .de 90 km/h-nál lassabban nem igen szoktam ,csak városban.
Nekem nincs szükségem épített autóra. A gyári egyszerű komfort az nekem tökéletes, max 4 de elég a 2 személyes is. Rosszat nem nagyon hallok vissza az injektoros változatról, sőt többen is említik hogy jobb ! De persze van hátránya is hogy bonyolultabb, ettől félek, nem javítottam még injektoros autót így a hozzáértésem szinte = 0. Ezért élőbb inkább kérdezek mint hogy utána bukjak.
Fogyasztás az elég jó még a karbisnál is 8-9L beszélnek enyhén hajtva, és a tiéd az gondolom 1.3-as ? utazó tempó 70-80km/h ? (ez nekem bőven elég) Vásárláskor mire kell figyelni a injektoros motornál ?
Hello. Asszem facebokon megbeszéltük az alternatívákat!. Házilag kis átalakítással lehetettlen. Léteznek portál lehajtások amiket csak rá kell akasztani a lengőkarokra. annak darabja 2600 euro .
nem tudom milyen céllal szeretnél portálhajtást. De aszfalton több hátránya lesz mint előnye.
inkább vegyél 1 unimogot 8 kilóért már vannak jók . és csak arra használt amire tényleg muszály.
Nekem is van 1 injektoros samurai om 97 évj. Spirálrugós. Sokkal jobb mint a karbis. 1 tank benzinnes 310 km megyek el vele. vegyes üzemben. Nem terepen. :)
Remélem jó helyen teszem fel a kérdésem,nem igazán találtam megfelelö forumot.
Terepjáro vásárlásán gondolkodom már régóta.Amiket eddig néztem és megtetszett a Pajero 3.2did és a Nissan terrano 3.0d. Nem sokat tudok ezekröl az autokrol,szerelöm szerint mindkettö megbizhato strapabiro. Vontati szeretnék vele nagyméretü utánftot,illetve trailert. max gyenge terepre vinném.
Szeretném a véleményeteket kérni mégis melyiket válaszam és miért. És hogy mire figyeljek vásárláskor
10 év körüli autoban gondolkodom,kérdés hogy ezek menyire megbizhatoak.
Sziasztok!!!Ha valakit érdekelne portálhajtás itt a megoldás,lenne eladó Unimog 411-es hídpárom (145 cm széles lemezházas) difizárak jól működnek. Ár:375.000.-
Kis segítséget kérnék tőletek. Szeretnék venni magamnak egy viszonylag kicsi, alacsony fogyasztású, egyszerűen karbantartható kis terepjárót. Samurai-t nézegetem, találtam is elfogadható áron csak injektoros. Félek tőle mivel az igazság az hogy nem értek az injektorokhoz, ezért kérdezném hogyha valakinek van tapasztalata e-téren (injektoros samu) akkor kérem ossza meg velem!
Váltó,hidak,terepváltó…stb ezek ellenőrzését ismerem. Csak a befecskendezős motor az ami megfogott.
Jaj , jaj , vagy benéztem a videót vagy nem 1 ről beszélünk . Sajna nem találom a linket .
Portál híd meg a nagy kerék az alap a többi , jövőtélre kiforja magát . Nem akarok benzinest ( itt a bács trophyban van bmw motoros csővázas unimogos gép eladó ) , de kiállok a dízel mellett ( még most ) .
A lengyelnek BMW 4,4 V8 kéziváltós .. 500 Nm. lehet az 1.9 TDI kevés lesz. kevés a köbcenti főleg ha 40" boggert szeretnél . Erről nem beszél senki, de a portál miatt nehezebben is gurul a kocsi."fogja az áttétel" olyan mintha 1 picit be lenne húzva a kézifék ..... érdekes jelenség !! 60 km/ h-tól kezded érezni .Szerintem minimum 2.9 Sprinter. de inkább OM 606 kellene bele. 250 ló alatt felejtős....
Üdv emberek! Nem kapcsolódik szorosan a témához de olyan kérdésem lenne ,hogy van 1 hosszú samurai-om ,lakatolás után telibe kéne fényezni az egészet. Mennyiben állna meg véleményetek szerint? Érdemes-e otthon fújni? És milyen festékkel? Nem kiállításra fogom hordani csak ne rohadjon meg lehessen gőzborotvával meg sterimóval mosni.
Az nem rossz ár , 5-öt mondtak lengyelben vagy az észteknél .
Kereslek majd pünkösd után , addig kitalálom melyik áttátel lenne jó a projektemhez . ( vw tdi , csöváz , min 40-es bogger , minimal összkép és súly ) Lengyel gyerek you tube videóján, amivel a ladogán indult az az álmom ( amit meg is csinálok , csináltatok ) . ....... Addig marad a T-vitara meg utána is , persze !!!!!