A királytól se kérdezik, honnan a vára :-) Ne haragudj, de többet csak személyesen tudok mondani!
A motorját teljesen rendbe tettem, most tökéletes. Még a motor burkolatokkal is nagyon sok munkám volt, iszonyúan elhanyagolt gép volt!Egyelőre idáig jutottam vele. Még rengeteget kellene dolgozni rajt! Nem tudom mikor érek rá teljesen rendbe rakni?! Még azt se döntöttem el, hogy gumikerekek kerüljenek rá, hogy közlekedni lehessen vele, vagy maradjanak a vaskerekek? Gumikeréknél az a baj, hogy az első kerék a burkolattól alig tud fordulni. Ha tudnék vasúti sínt szerezni, akkor maradna eredeti állapotban, mert azért úgy lenne az igazi!
Ha megengeditek, két kép a "mozdonyomról" Ez is nagy vas! Hisz csak az egyik hátsó kereke ~1,2t. Az első pajzs, ütközők nélkül ~840kg, 40mm vastag acéllemez.
Valakinek, otthon, elfekvőben, pár méter vasúti pályatest?
Ez a kép a traktoromról az Agrolux fórumon jelent meg. Az valami borzasztóan elit klub lehet, nagyarcú emberekkel, akik a gazdájuk által alájuk tett traktorokkal úgy dicsekszenek, mintha az övék lenne! Még az e-mailemre se válaszoltak, pedig arra még a minisztériumokból is szoktak!
Köszönöm, de ezt a fájl kiválasztás gombot nem találtam, viszont a feltöltés működött mint régen! Úgy látszik, a múltkor, amikor próbálkoztam, rossz volt az index.
A képekhez egy kis komment:
-A piros K-700A (V8, turbó), lábon jött haza.
-A sárga K-701 (V12) volt. Szinte új váltó van bent, mert váltócsere után tönkre tették a motort és elvitték a MÉH telepre. Motor kellene bele, és a kuplungharang a szivattyúkkal, na meg motorháztető. Ja meg rengeteg szabadidő, más megvan hozzá.
-Az egyik Kraz motor hordta Lentibe a vasútállomásra a harckocsikat.
-A másik Kraz a Dunai Vasműben hordta a bugákat, 30 000km van benn.
Én csak a telefonos módját ismerem, ezt használom...
A mező alatt ahova írsz, van egy "Fájl kiválasztása" gomb, amire rákattintva beadja az albumot ahonnan kiválasztod a kívánt fotót...
Ezután betölti a szövegmező alá, ahol megtekintheted, és ott a "beillesztés" vagy "feltöltés" gombra kattintva beilleszti a fotót a szövegmezőbe... Ezek után csak az elküldre kell kattintani jobboldalon felül...
A múlt héten kedvenc Hauptbahnhofom előtt épp a tegeli járatra vártam, de az csak nem akart jönni - jött viszont minden más: jobbára emeletes városnéző buszok; én meg a feszültségemet csökkentendő szépen végigfotóztam őket. Ugyan egy ideje már Pesten is van sok hasonló[...] Bővebben!Tovább »
Köszönöm, hogyne érdekelne! Annyira érdekel, hogy már nekem is van 1,5 Kirovecem :-) Sajnos nincs lehetőségem egyelőre még egyet megvenni, de azért örülnék, ha valami közelebbi meghatározást vagy elérhetőséget tudnál szerezni arról a telephelyről. Én zalai vagyok.
Elnézést, hogy nem a kérdésedre válaszolok, de a Kirovetz nincs messze a T150-től, és Vácról kifelé a régi 2-es úton van egy telephely ahol Moaz szkréperek társaságában van vagy 20 db, már a JAMZ 238 motorral, állnak már vagy 10 éve, évről-évre fogy belőlük de még mindíg sok van (volt mikor utóljára arra jártam).
Nekem azok a kedvenceim, gondoltam feldobom hátha téged is érdekel....
az újabb a felsőkéményes: elvileg nem csak a kipufogó külömbözik, hanem a fülke mogötti doboz "kopoltyú" az nincs a régin.. máshogy van megoldva.. meg sokfélét hallottam külömbséget de nem tudom biztosra és nem hiszem el, ezért lenne jó megerősíteni vagy elitélni!
pl hogy a régebbi az 10 hengeres az újabb csak 8 és hogy a régiben volt kereszt difizár is az újban pedig csak hossz difi zár!
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne foleg azokhoz akik dolgoztak Tatra billenccsel vagy van vagy volt nékik!
Tehat, a TAtra 815 - bol volt egy korai alsokemenyes es a kései a felsőkemenyes változat!
Eleinte azt hittem csak a kipufogó különbözik aztán megfigyeltem hogy a felsonel van ugynevezett kopoltyu resze is...
Es hogy mi a különbség a két változat között? Es hogy melyik a jobb? Illetve van e belőlük turbos változat?
Esetleg egy vetelkor mik azok amikre figyelnem kell hogy rendben legyen?! Valamint mennyire szerelhető gépek ezek? Hajtaslanccal sok gond azokott lenni? Gondolom azert ha jo alappotban van az autó nem lesz különösebben baja, vagy mindig produkál valamit?
Szerintetek jelenleg az építő iparban jobb hasznosabb tobb munka lehetseges egy ilyen autora mint pl egy kamazra?
A gépeket ismerem, vannak saját képeim is egy külszíni fejtésen található gépről, de azokon nem olyan egyértelműen felismerhető, mint az internetes képeken.
A lényeg, a szöveg második részében van, mert ilyen típust keresnék Magyarországon (ha egyáltalán létezik még belőle).
Tudnál ebben segíteni?
És ha van prospektusod, szívesen venném ha be-scannelnéd és megnézhetném.