Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szrol1 Creative Commons License 2015.11.03 0 0 7282

Persze a szerződésben minden le van írva fehéren feketén! A beszámítási ár is!
De egy új autó vásárlásnak nem a szkanderről kellene szólnia, hanem örömöt kellene éreznem, hogy veszek egy szép új autót és fülig érő szájjal haza vezetnem. Nincs kedvem ügyvédezni és még jobban nincs kedvem ezek után ott átvenni az autót!

Előzmény: ckerti (7281)
ckerti Creative Commons License 2015.11.03 0 0 7281

Ez nagyon kemény.

Amikor írtatok szerződést, akkor a régi kocsiról is írtatok, nem?

Abban rögzítettétek a vételi/beszámítási árat?

Ha igen, akkor nincs nagy gond, ha nem akkor viszont a szóbeli megállapodásra kell hivatkozni, mert szóban is lehet szerződést kötni, ha jól emlékszem.

Persze az letagadható...

Ügyvédi levél is lehet hatásos, nem?

 

Előzmény: szrol1 (7280)
szrol1 Creative Commons License 2015.11.03 0 0 7280

Megosztanám, hogy jártam az új autóvásárlással:

 

Június elején egy kedvező ajánlat miatt megrendeltem az új Superb kocsimat, és megállapodtunk a meglévő autóm beszámításáról is. Teltek a hónapok én meg türelmesen vártam az autót. Október végén meg is érkezett. Miután megnéztem az új autót és mindent rendben találtam és a kereskedés megnézte újra a régi autómat és ott is minden rendben volt. A megállapodásunknak megfelelően a kilométer limitet sem haladtam meg, pedig az új autó gyártása 1,5 hónapot késett. Ezt követően a szerződésünknek megfelelően kiállították a különbözetről a számlát, amit én másnap át is utaltam.

Ezek után türelmesen vártam, hogy jelentkezzenek, hogy mikor tudom átvenni az új autómat.

 

Aztán jött a hideg zuhany! Tegnap felhívtak, hogy sajnos a szerződésünk és a kifizetés ellenére a régi autómat csak 450e Ft-al kevesebbért tudják beszámítani. Természetesen megértik, ha visszalépek a vásárlástól és természetesen vissza fizetik a pénzem!

 

Több hónap várakozás után, megjött az új kocsi, folyik már rá a nyálam és akkor közlik, hogy fizess még majdnem fél millió Forintot, ha átakarod venni!?? Kérdem én ez mi?

 

A kereskedés a székesfehérvári WolfAutó Kft., ahol már 11 éve (ez idáig elégedett) ügyfél vagyok, a mostani Superb-et is oda hordtam végig szervizbe, szinte mindenkit ismerek név szerint. Egyszerűen nem térek magamhoz, de a plusz 450e Ft-ot nem tudja befogadni a gyomrom!

 

 

Gianniz Creative Commons License 2015.10.16 0 0 7279

Helyesen A4-es. Nyilván alma, meg körte, de nem tudom, melyikben szeretnék inkább hátul utazni.

 

http://www.autobild.de/bilder/vier-limousinen-im-vergleich-6994569.html#bild4

http://www.autobild.de/bilder/vier-limousinen-im-vergleich-6994569.html#bild29

 

A Jaguár ráadásul igénytelebebb, olcsóbb kidolgozású - még a Superbhez képest is.

 

Az új A4-es az nyilván jobb autó (kérdés mennyivel), csak szűkebb, kisebb, és jóval drágább.

Előzmény: Gianniz (7276)
ckerti Creative Commons License 2015.10.16 0 0 7278

Van egy jobb összehasonlító teszt az októberi Auto Bildben (magyar kiadás).

Ott a Hyundai i40 kombit, Toyota Avensis kombit, Mondeo kombit veri a Superb kombi, egy ponttal viszont elmarad a Passat kombitól.

140-150 LE-s dízel kombik összehasonítása.

Az egy pontot a VW kifinomultabb állítható futóműve miatt bukta a Skoda.

Előzmény: skt15 (7277)
skt15 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 7277

Mondjuk nem értem miért almát a körtével hasonlítanak?

 

Előzmény: Gianniz (7276)
Gianniz Creative Commons License 2015.10.16 0 0 7276

Autobild szerint veri a Jaguart, 3-as BMW-t ill. az új Audi A3-ast is, részben ár/érték miatt, de egyéb tulajdonságokban is:

 

http://www.autobild.de/bilder/vier-limousinen-im-vergleich-6994569.html#bild35

skt15 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 7275

- az első "bukásban" nem voltak érintettek,

- ha lesz 2. számú bukás is, akkor sem biztos, hogy érintettek lesznek az európai autók

Előzmény: zamizsa (7274)
zamizsa Creative Commons License 2015.10.15 0 0 7274
Előzmény: skt15 (7272)
zamizsa Creative Commons License 2015.10.13 0 0 7273

A többi meg jó lesz a régi szoftverrel. :)

Előzmény: skt15 (7272)
skt15 Creative Commons License 2015.10.10 0 0 7272

EU6-ok nem érintettek.

Előzmény: Lewes1973 (7271)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 7271

Megjött a weblap, ahol ellenőrizni lehet a dízel-botrány érintettséget: http://skoda-recallactions.skoda-auto.com/hu-hu?s=W&cd=1

A Superb3-am (150LE dízel) nem érintett.

zamizsa Creative Commons License 2015.10.04 0 0 7270

Nekem sincs tapasztalatom, de a márkaszerviz 50eFt-os "dupla" olajához képest sokkal olcsóbb. Emellett azt se tudom, hogy a márkaszerviz mit tesz bele, lehet pont ilyet :)

 

 

 

Előzmény: TomiZK88 (7268)
skt15 Creative Commons License 2015.10.03 0 0 7269

igaz nincs saját tapasztalatom, de ha tudja az elvárt specifikációt, akkor én simán használnám.

Előzmény: TomiZK88 (7268)
TomiZK88 Creative Commons License 2015.10.03 0 0 7268

Sziasztok!

 

Sziasztok!

 

Mannol olajokkal van tapasztalatotok?

 

Nem spórolás miatt próbálnám ki, hanem a cikkek alapján kiváló minőségű olaj, és már van OEM es  Skoda  olajuk is.

 

http://mannol.hu/index.php?route=product/product&path=76_33_29&product_id=403

 

A DSG be pedig közel fél áron kínál olajat, mint a konkurensei.

 

http://mannol.hu/index.php?route=product/product&path=76_62_80&product_id=370

 

 

Köszi!

 

szrol1 Creative Commons License 2015.09.30 0 0 7267

Érdekes, engem nagyon zavart (a felesleges fékezések zabálják a fékbetétet) a radaros tempómat, nagy szerencse, hogy a Superb-et lehet nélküle rendelni. Néha jól jön, de nem értem, hogy a radar funkciót miért nem lehet kikapcsolni, mint pl. az utas oldali légzsákot! (Passat, Mazda6 nálam többek között ezért is estek ki). Gondolom, legközelebb már nem úszhatom meg!

 

Másik nagyon zavaró a sávtartó, mivel állandóan cseszteti a kormányt. Hol könnyebbnek, hol nehezebbnek érzed a szervót. Emiatt pl. esős időben, vizes úton  elég rossz lehet, amikor halvány fogalmad sem lesz a gumi tapadáshatáráról. De ezt legalább ki lehet kapcsolni!  

Előzmény: Lewes1973 (7266)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.09.30 0 0 7266

Én tempomat-fetisiszta vagyok, Gyakorlatilag ott, ahol 50 felett tudok menni, és az útszakasz hosszabb, mint 500 méter, már kapcsolom is be. Ilyenkor duplán jól jön a távolságtartó-cucc, hiszen lakott területen belül gyakrabban kell fékezni. Autómata váltóval még királyabb lenne, az már tud teljes megállást, és a sorral való araszolást is :)

Előzmény: zamizsa (7265)
zamizsa Creative Commons License 2015.09.30 0 0 7265

Sziasztok!

Köszi a válaszokat. Úgy gondolom, hogy aki hosszú távon, sok-sok autópálya használattal közlekedik, annak biztos jó, aki pedig csak néha-néha megy autópályán, és kisebb útszakaszokon annak meg a "buta" tempomat is megfelelő.

 

Előzmény: Lewes1973 (7264)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.09.30 0 0 7264

Én szeretem az adaptív tempomatot, feleségem meg egyenesen imádja.

Picit tényleg tétován gyorsít, ha elmennek előled, bár ez nagyban függ attól is, milyen állsra van kapcsolva az autó (nem tudom a funkció pontos megnevezését, de van Sport, Comfort, Normal, Eco meg Individual állás, ami befolyásolja a motor/váltó/futómű meg egyebek működését)

Előzmény: skt15 (7263)
skt15 Creative Commons License 2015.09.30 0 1 7263

Az Audi A5-nél sem kikapcsolható.

Amúgy egy kalap szar ez a funkció az én szememben:

- az említett távolságtartás miatt,

- lassú a reakciója amikor lemennek előled,

- forgalomban zabálja a féket,

- nem tud a fejemmel gondolkodni (jó ez nem hiba, csak tény)

 

Ha kikapcsolható lenne, teljesen Ok, mert vanak helyzetek, amikor jól jönne.

Előzmény: Lewes1973 (7262)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.09.30 0 0 7262

Bár megesküdtem volna, hogy van kikapcsolási lehetőség, de a menüt végignézve nem találtam ilyet. Szóval vagy adaptív, vagy semmilyen.

Egyébként az elején zavart, hogy a viszonylag nagy távolság miatt (a legkisebbre állítva is tart kb 3-4 autó távolságot) néha bejönnek elém a másik sávból, de már megszoktam, plusz a viszonylag mérges orr miatt ez nem gyakran esik meg.

Szóval azóta sokkal nyugodtabban megyek autópályán, nem hiányzik a "buta" funkció egyáltalán.

Előzmény: zamizsa (7261)
zamizsa Creative Commons License 2015.09.29 0 0 7261

Van valakinek tapasztalata az adaptiv tempomattal? Ha van a kocsiban adaptiv tempomat akkor lehet e a régi, "buta" tempomatot használni? (Vannak olyan körülmények, amikor jo a buta tempomat es nem kell az adaptív tempomat.) 

 

koszi 

zamizsa Creative Commons License 2015.09.25 0 0 7260

Úgy látom mindenki csal. Gondolom nemcsak egy értékben, hanem többen is.

Illetve az amerikai értékek fölött vannak és nem az EU értékek fölött.

 

Az a kérdés, hogy a piac miképpen fog reagál rá. A dízel mégiscsak kevesebbet eszik és ne mindenki "annyira" környezettudatos. És egy pár évvel későbbi kocsimeg egyébként is agyságrndekkel többet pöfög a levegőbe.

 

Előzmény: Lewes1973 (7259)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.09.25 0 0 7259

E szerint: http://www.origo.hu/gazdasag/20150924-skoda-dizelbotrany-csalas-vw.html igen. Elvileg az Euro6-os motorokat ez már nem érinti, szóval a Superb3 rendben van.

Arról mondjuk ne beszéljünk, hogy a norma szerinti adatok mennyire térnek el a valóságtól. Az átlagfogyasztásom stabilan 6 liter, míg a gyárilag megadott a 150LE-s 2.0TDI-hez 4,7. Ezzel együtt gondolom a károsanyag-kibocsátás is legalább hasonló nagyságrendben több, ha nem jobban...

Előzmény: zamizsa (7258)
zamizsa Creative Commons License 2015.09.24 0 0 7258

A superbekbe is tették a vw-botrányos motorokat?

Johnny09 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 7257

Sziasztok!

 

Modellváltás miatt (lejárt a lízing és jön a 3-as Superb) megmaradt és eladósorba került a limuzin hátsó oldalablakaira való méretpontos gyári sötétítő, tökéletes állapotban. Cikkszám: DCK 819 001 .

Ár, részletek emailben.

 

 

TomiZK88 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 7256

Sziasztok!

 

Nem , abban 30.000 - ként szoktam cseréltetni az olajat.

 

Az autóra minden szempontból odafigyelek, és a megtett km 70% -t is autópályán tette meg.

 

Ezért is bosszant a jelenség.

zamizsa Creative Commons License 2015.09.23 0 0 7255

Váltóban is cserltél olajat 60ezernél?

 

 

Előzmény: TomiZK88 (7254)
TomiZK88 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 7254

Sziasztok!

 

A segítségetek szeretném kérni.

 

Van egy 2011 -s, 2.0 Tdi( CFFB ) dsg Superb II m.

 

Az autóban 103.000 km van ( 0 km -s kora óta az enyém ), 3.000 km ezelőtt teljesen  kicseréltettem az olajat és szűrőket ( gázolaja szt. is, 10.000 ként cseréltetek olajat. ) Csak mann filtert használok, jó kutaknál tankolok, 5.000 km - n ként használok rendszer tiszító adalékot, vigyázok a kocsira, stb.

 

Többször előfordult már, de most nagyon intenzíven rángatott a kocsi hidegen, 2000 fordulat felett sem akart felváltani, csattogó hangja volt, és erőtlen. Hibakódot nem írt ki semmit.

 

Miután bemelegszik a motor, olyan az egész autó mint újkorában.

 

Szerintetek mi lehet a hiba, hogyan tudnám orvosolni.

 

Érdekes, ha pár percet járatom hidegindítás után, ezt nem produkálja.

 

Segítségetek előre is köszönöm!

Gianniz Creative Commons License 2015.09.21 0 0 7253

Ugyan már, a kis köbcentis turbós benzines még kevesebbet bír. A 2-ös tömegű meg a DPF valóban gond, de 250-300e KM-ként, és lehet cserélni.

Előzmény: zamizsa (7252)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!