Tegnap este a Blahán épp a villamosra vártam, hogy eljussak a Nyugati felé, amikor az ellenkező irányból beszáguldott 4-es villamosként a ICS 1366-1367 páros . Nosza gyorsan átfutottam - épp sehol nem volt a Combinó - azt mentem velük egy kört. Tiszta nosztalgiajárat. Lábakat ki lehet nyújtóztatni a szembe ülés alatt, zötyi-zötyi érzés az esztergát rég látott kerekek miatt, pihe-puha ülések, jó utastér világítás, és ami a legfeltűnőbb volt: Tisztán érthetően - zúgás mentesen - szólt az utastájékoztatás. Itthon megnéztem a http://www.delpestibusz.hu/keptar/Villics.html honlapot, a felújításról semmi adat nincsen.
2 újabb darab a meglévő tipusok mellé. A 2600-as sorozatú motor és az 5900/5800 pót.
A modell halling KSW-es hajtásra van tervezve, vagy vitrinmodell kivitel. Tető kiegészitők a mellékelt lapon, hiszen több fajta tető ellenállás elrendezéssel készült az igazi jármű is, igy mindenki a neki tetsző kivitelben szerelheti össze.
A kitthez halling áramszedő és mágneses vagy sima kupplung szükséges, ezt nem tartalmazza a szett.
Bármi kérdés van, szivesen válaszolok, a motorkocsi készlet 12.000
H0-ás 1000 villamos család, 3 jármű tipus épithető a kittből. 1000-es szóló motorkocsi, 1900-as ikerkocsi, vagy 1600-as szóló motorkocsi.
A modell halling 54-es hajtásra van tervezve, vagy vitrinmodell dummy hajtás. Tető kiegészitők a mellékelt lapon, hiszen több fajta tető ellenállás elrendezéssel készült az igazi jármű, igy mindenki a neki tetsző kivitelben szerelheti össze.
A kitthez halling áramszedő és mágneses vagy sima kupplung szükséges, ezt nem tartalmazza a szett.
Bármi kérdés van, szivesen válaszolok, a prémium készlet 12.000/kocsi
Létezik hobby verzió is, itt a tetőszerelvények előre fel vannak téve 11.000/kocsi
Holnap délután a gödöllöi kiállitáson személyesen is átvehető.