Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pepi_17171 Creative Commons License 2015.12.22 0 0 7359

Állítólag csak külföldön van,235/40R19 Pirelli sottozero...

20 év alatt a második defektem,eddig mindig volt pótkerék a kocsiban.

Előzmény: ckerti (7357)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.12.22 0 0 7358

Nekem is állt az autóm 3 napot, miután az asszony lepadkázta a jobb első téli gumit, ami kuka lett. A feltett Hankook 18"-as gumiból egyik kereskedés sem akart 1-et adni, így a végén kellett vennem kettőt - de legalább van 1 tartalék. Viszont pótkerekem nekem sincs.

Igaz, az elmúlt 5 évben ez az első alkalom, hogy szükség lett volna rá.

Előzmény: pepi_17171 (7356)
ckerti Creative Commons License 2015.12.21 0 0 7357

Nem kapni ilyen téli gumit?

Előzmény: pepi_17171 (7356)
pepi_17171 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 7356

Soha ne vegyetek autót pót,illetve mankókerék nélkül!

12--én kaptam egy defektet és a mai napig nem tudom használni az autót,illetve csak nyári gumival lehet...

lkcar Creative Commons License 2015.12.21 0 0 7355

Hali

 

Az én akksim 4 évet bírt.

Tavaly novemberben lett cserélve.

Skoda assistance hozta ki mert egyszerüen nem indult az autó egy parkolóban.

Előzmény: Varshi (7345)
skt15 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 7354

Van olyan is, amin Te állítod az érzékenységet.

Előzmény: skt15 (7353)
skt15 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 7353

http://www.oct-tuning.hu/kategoria/gazpedal-elektronika-sprint-booster-14?p=21

 

Pl.

 

Igaz itt nem hozza a Te típusodat, de biztos valahol lehet kapni hasonlót a Tiedhez is - akár olcsóbban.

Előzmény: szrol1 (7351)
lkcar Creative Commons License 2015.12.21 0 0 7352

Helló

 

Mostanában a belső tér szellőztetéséért felelős levegő befúvó ventilátor néha nyikorog. 

Mit lehet ezzel csinálni? Hogy tudok hozzáférni?

 

Szervíz azt mondta 2 napig hagyjam ott az autót mert teljes műszerfalegységet ki kell bontani...

 

Előre is köszi

szrol1 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 7351

"Tegyél bele gázpedáltuningot. Igaz csak parasztvakítás, de talán javít a problémán."

 

Mit értesz ezen pontosan, ha nem chippelésre gondolsz?

Előzmény: skt15 (7344)
szrol1 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 7350

Ajánlom figyelmetekbe a Skoda Service App-ját. Alvázszám alapján tudod regisztrálni a kocsidat, majd kiírja a gyártási és az első üzembe helyezés napját. Jelzi, ha lesz szoftver frissítés. És a teljes kezelési útmutató is rajta van. 

szrol1 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 7349

Próbálgattam azt is, de a futómű sport állásban kicsit pattogós és a DSG is jól kihuzatja a váltásokat, ami egy dízel motorhoz annyira nem passzol, mint egy pörgős benzineshez, ráadásul ezzel a kocsival nincs kedvem sportosan vezetni, arra ott van nekem az MX5.

 

ACC-t én nem rendeltem bele, mert nem tetszett a működése. Eddig egy kocsiban sem tetszett, de ez ízlések és pofonok dolga.

 

Ha jól emlékeszem akkor ACC gyorsítási dinamikáját a Individual módban is tudod állítani és akkor nem kell a sport állásba használnod a futóművet és a váltót.

 

Előzmény: Lewes1973 (7348)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 7348

szrol1, csak 1 ötlet a lassú gázreakcióra: próbáld Sport-ra kapcsolni az eddig Komfort-on használt funkciót, hiszen az nem csak a futómű, hanem a többi rendszer működésére is hatással van. Én 90%-ban Sport-on használom, csak rossz úton kapcsolok Komfort folozatba. A komforttal az a fő bajom, hogy az ACC távolságtartása/reakciója még sokkal lassabb, mint Sport esetén, és állandóan beugrálnak elém.

Előzmény: szrol1 (7340)
skt15 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 7347

De a chippelés meg csak dobozfeszegetéssel megy. 

Előzmény: Varshi (7346)
Varshi Creative Commons License 2015.12.20 0 0 7346

Vagy ha megchipelteti, akkor ahhoz is hozzá tud nyúlni egy ügyes ember.

Nekem olyan gázreakcióm volt utána, mint egy szívóbenzinesnek.

Előzmény: skt15 (7344)
Varshi Creative Commons License 2015.12.20 0 0 7345

És azt miért leállítás után csinálná?

http://www.briskoda.net/forums/topic/268387-battery-low/

 

Amúgy nekem még a 2008-as autóm távirányítójában is gyári elem van (napjában vagy 10-szer legalább használom), legutóbb bohóckodott kicsit, mire kivettem, rámértem, de csodásan hozta a feszültséget, amit kell. Egy multiméter 1500 Ft.

 

Egyébként indítás után/közben szokott nagyot esni az akkufesz, haldokló akksinál ha elsőre nehezen indul, másodjára már nem is biztos, hogy sikerül, ha nem tölt vissza eleget a generátor utána. Mennie kell egy közepes utat, amikor visszatöltődhet (vagy tegye töltőre, de ha lenne neki, már megtette volna, és nem itt érdeklődik), namost ha utána nem írja ki, akkor akksi. De amúgy is akksi. Lásd 2 sor.

Előzmény: Lewes1973 (7343)
skt15 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 7344

Tegyél bele gázpedáltuningot. Igaz csak parasztvakítás, de talán javít a problémán.

Előzmény: szrol1 (7340)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 7343

Lehet esetleg a távirányító elemének merülése?

Előzmény: Varshi (7342)
Varshi Creative Commons License 2015.12.20 0 0 7342

> Az akkumlátor gyenge (nem hiszem), vagy más?

 

Mi mást jelenthetne??

Előzmény: Törölt nick (7341)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.20 0 0 7341

Sziasztok!

 

12009-es 1,8 TSI változatom van. Ma reggel beindítás után leállítottam a gépet és szólt a rádió, eközben a LOW BATTERY felirat jelent meg.

Amennyiben jár a motor nem láttam afigyelmeztető szöveget. 

Mi lehet a probléma? Az akkumlátor gyenge (nem hiszem), vagy más?

Köszönöm a választ... 

szrol1 Creative Commons License 2015.12.20 0 1 7340

Sziasztok!

 

Gondoltam megosztom pár tapasztalatom az első 4000 km után az új Superb-vel kapcsolatban.

 

 

Az első pillanatban feltűnt, hogy a kocsi lényegesen csendesebb a korábbinál. A jobb zajszigetelés mellett ehhez még hozzájárul, hogy a DSG váltó áttételek jóval hosszabbak. Réginél (170Le CR DSG) 160-nál forgott 3000-et, míg ennél (150Le CR DSG) 3000-nél már 185-öt mutat a sebességmérő. Sőt ez a fogyasztásra is kedvező hatással van. Régi esetén 6,2 míg most 5,8 az átlag fogyasztás (állófűtés gyakori használata mellett). Nem csak a 6. fokozat a hosszabb, hanem ez érezhető az összesben is. DSG is sűrűbben váltogat vissza. Ennek az egyedüli hátránya. hogy a kocsi kicsit lomhábban gyorsul, mint a korábbi, de valahogy ezzel a kocsival nem is akarsz gyorsan menni.

 

A gázpedál hangolása ami nagyon nem tetszik és nehezen is lehet megszokni. Nagyon érzéketlen! Valószínű, hogy ez is a CO kibocsátás csökkentése miatt van, de ez akkor is szar.

 

A motornak hidegen és melegen is sokkal szarabb hangja van mint a korábbinak. Olyan cserregősen traktoros! Szerencsére ez belül nem hallatszik. Eleinte bántam, hogy nem a 190Le-et választottam, de a héten azt hallottam, hogy sok velük a probléma. A kevesebb Le miatt a biztosítások is jóval kedvezőbbek lettek. Casco-m éves szinten csak 6000.-Ft-tal lett drágább, mint a korábbi 7 éves kocsimé!

 

Az adaptív futómű nálam 90%-ban Comfort állásban van és ehhez nem tudok semmit hozzáfűzni, csak annyit, hogy kényelmes.

 

A Dinamic Light asszisztens nagyon jól működik, nem villogtat senki és remekül lehet látni mindent. Ezt mindenkinek ajánlani tudom. A sávtartó nálam állandóan ki van kapcsolva, mivel nagyon zavaró. Olyan az érzete mintha állandóan változna a szervokormány rásegítése és emiatt halvány fogalmad sincs a kerék és az út közötti tapadásviszonyokról! Kitolatás asszisztens már párszor megtréfált.

 

/Pl. tolatok ki, jön egy kocsi villogtat, hogy kienged, de csak a közelemben lassít le, ekkor az asszisztens vészfékez és sípol, az udvarias fickó meg nem érti, hogy miért vész fékeztem kitolatás közben amikor kiengedett!/

 

Én nem rendeltem bele gyári navit, mert mindkettőt drágának tartottam és a mirrorlink is jó megoldásnak tűnt. Jó sokat szívtam vele mire rájöttem, hogy a telefon tokja a hibás. S6-os van view cover tokkal. Na ezt nem szabad becsukni, ha használni akarod a mirrorlinket mert nem tudja kezelni ezt. Ez után már remekül használható Sygic navigáció. Magyarul navigál, halkítja a zenét és közben a telefonálni is tudsz a kihangosítóval.

 

Kesztyűtartó nagyon kicsi lett, ellenben a könyöktámasz alatt nagy rekesz van. Kulcs nélküli nyitás zárás, indítás is jól müködik. Itt azért észrevehető a VW fricskája, mert csak az első kilincsekre tettek érzékelőt (Passat-nál hátul is van).

 

Végezetül a legjobb extra számomra (így télen) az állófűtés! Első kocsim amiben ez van és mivel az MX5-öm áll a garázsban ezért sokat használom. Minden reggel a kellemesen meleg kocsiba ülök be és szerintem a motor élettartamára is pozitív hatással van. Majd az akksira leszek kíváncsi, hogy meddig fogja bírni. Itt jut eszembe a start/stop-ot is mindig kikapcsolom, mert marhára idegesít.

 

Végezetül, nagyon elégedett vagyok vele. Úgy érzem megérte ezt megvárni és nem egy Facelift-est venni tavaly.

 

 

 

 

 

   

 

napoli008 Creative Commons License 2015.12.17 0 0 7339

De legalább megvan :)

Előzmény: NovoP (7338)
NovoP Creative Commons License 2015.12.16 0 0 7338

Van, csereltem is, de nem veszes, 100 alatt volt munkadijjal.

 

Mas. Na a zorgesem. Bemasztam hatra, mas meg vezetett. Hat a csomajto csukloja zorog, amin osztva nyilik. Pedig jol fog meg minden, de ott van zorges. Majd szet fogom szedni, bar tartok tole h nyitott allapotban nem fogom megtalalni az okot, mert ugye csukottan zorgott....

Előzmény: Emi2 (7335)
Shtirley Creative Commons License 2015.12.15 0 0 7337

Sziasztok!

 

Azt szeretném kérdezni, hogy CRTDI-hez milyen üzemanyag-rendszer és porlasztócsúcs tisztítót érdemes használni, és azt milyen időközönként? Kinek mi a tapasztalata? 

Előre is köszönöm a választ.

Haramia100 Creative Commons License 2015.12.14 0 0 7336

Olyan létezik hogy egy autó motorkódja CAXszámok s se A se C nincs a CAX után?Ez mit jelenthet ?Lényegében ilyen motorkódot nem találtam

 

Emi2 Creative Commons License 2015.12.13 0 0 7335

Ha jòl tudom a 125-LE 1.4-es superb-ben, nincs kettős tömegű (az 1.8-ban már van). Az 1.4-es 122 LE octaviában viszont van.

Előzmény: Haramia100 (7334)
Haramia100 Creative Commons License 2015.12.13 0 0 7334

Apropó 1.4 tsi....a lánc mellett mennyire játszik a kettős tömegű lendkerék?Mert egy részben ez is az ok hogy nem dízelt akarok venni...na már most nem rég jutott az info hogy ezekben is van.

Haramia100 Creative Commons License 2015.12.13 0 0 7333

Itt van sok még 10ezer alatt is,csak sajna az idő kimenni németbe.Még én hagyján,rá szánok egy hétvégét,de haza szállítás,meg hogy szerelővel megnézessem.....De ha superb akarok akkor más választás nem nagyon lesz,valahogy németből kell hozni egyet.

Előzmény: Emi2 (7332)
Emi2 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 7332
Emi2 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 7331

Èn 2 èvet nèzegettem a használtauton is, de talán ha 2 volt èrdemleges akár csak egy megnèzèsre is. Nèmetben sokkal gyorsabban találtam, mondjuk itt is eltartott majd 1 èvet, de szerintem megèrte, hogy nem kapkodtam el. Èpp tegnap nèztem fel az autoscout24-re, meg a mobile.de-re, ès most is van jò pár darab 10ezer € fölött kicsivel.

Előzmény: Haramia100 (7330)
Haramia100 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 7330

Nagyon köszönöm a válaszod!Ez nekem tökéletes is!Csak épp úgy néz ki hogy lehet nem lesz belőle semmi,mert egyenlőre a hasznaltauto.hu -n nem találtam ami megfelelő lenne,sajna ezzel a motorral ami nem kombi csak pár darab van és majdnem 200ezer km-rel.....egyenlőre úgy néz ki hogy octavia lesz ebből...de mivel csak januárban fogok vásárolni(kezdődik a karácsonyi hajtás a meló helyen) talán lesz fent addigra valami max 130 ezer km-es.

Előzmény: Emi2 (7329)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!