Ez roppant érdekes, én minap cseréltem egy ugyanilyenben akkut mert nem idított jól. Utána hibátlan. Persze ez nem jelezte a hibás akksit. Jól bírta, most van benn 300.000km, gyári akku volt....
Konkrétan a problémára nem kérdeztem rá, mert engem nem érint, csak annyit mondtak, hogy szerencse, hogy az enyém nem SCR-es mert az országban már 4-5 kocsi van amivel nem tudnak a szervizek mit kezdeni.
Nekem van állófűtésem az SII-ben, es 2011. Április óta használom. Tehat 4,5 evet mar kibírt az akkumulátor, pedig nekem is néha kint van az autóm es a melegről nem mondanék le. Minden autómba fogok tetetni.
En 190LE változatot szeretnék venni, milyen problémákat mondtak?
ha minden jól megy, akkor január február tajékan fogom megrendelni es akkor eladom a mostani SII-t.
Nekem sem volt Hankook, ami tönkrement, így szép, vagy nem, de más márka van elöl (Toyo), illetve hátul (Hankook). Választhattam e között, vagy 2 hétig állt volna az autó.
Nekem is állt az autóm 3 napot, miután az asszony lepadkázta a jobb első téli gumit, ami kuka lett. A feltett Hankook 18"-as gumiból egyik kereskedés sem akart 1-et adni, így a végén kellett vennem kettőt - de legalább van 1 tartalék. Viszont pótkerekem nekem sincs.
Igaz, az elmúlt 5 évben ez az első alkalom, hogy szükség lett volna rá.
Ajánlom figyelmetekbe a Skoda Service App-ját. Alvázszám alapján tudod regisztrálni a kocsidat, majd kiírja a gyártási és az első üzembe helyezés napját. Jelzi, ha lesz szoftver frissítés. És a teljes kezelési útmutató is rajta van.
Próbálgattam azt is, de a futómű sport állásban kicsit pattogós és a DSG is jól kihuzatja a váltásokat, ami egy dízel motorhoz annyira nem passzol, mint egy pörgős benzineshez, ráadásul ezzel a kocsival nincs kedvem sportosan vezetni, arra ott van nekem az MX5.
ACC-t én nem rendeltem bele, mert nem tetszett a működése. Eddig egy kocsiban sem tetszett, de ez ízlések és pofonok dolga.
Ha jól emlékeszem akkor ACC gyorsítási dinamikáját a Individual módban is tudod állítani és akkor nem kell a sport állásba használnod a futóművet és a váltót.
szrol1, csak 1 ötlet a lassú gázreakcióra: próbáld Sport-ra kapcsolni az eddig Komfort-on használt funkciót, hiszen az nem csak a futómű, hanem a többi rendszer működésére is hatással van. Én 90%-ban Sport-on használom, csak rossz úton kapcsolok Komfort folozatba. A komforttal az a fő bajom, hogy az ACC távolságtartása/reakciója még sokkal lassabb, mint Sport esetén, és állandóan beugrálnak elém.
Amúgy nekem még a 2008-as autóm távirányítójában is gyári elem van (napjában vagy 10-szer legalább használom), legutóbb bohóckodott kicsit, mire kivettem, rámértem, de csodásan hozta a feszültséget, amit kell. Egy multiméter 1500 Ft.
Egyébként indítás után/közben szokott nagyot esni az akkufesz, haldokló akksinál ha elsőre nehezen indul, másodjára már nem is biztos, hogy sikerül, ha nem tölt vissza eleget a generátor utána. Mennie kell egy közepes utat, amikor visszatöltődhet (vagy tegye töltőre, de ha lenne neki, már megtette volna, és nem itt érdeklődik), namost ha utána nem írja ki, akkor akksi. De amúgy is akksi. Lásd 2 sor.
Gondoltam megosztom pár tapasztalatom az első 4000 km után az új Superb-vel kapcsolatban.
Az első pillanatban feltűnt, hogy a kocsi lényegesen csendesebb a korábbinál. A jobb zajszigetelés mellett ehhez még hozzájárul, hogy a DSG váltó áttételek jóval hosszabbak. Réginél (170Le CR DSG) 160-nál forgott 3000-et, míg ennél (150Le CR DSG) 3000-nél már 185-öt mutat a sebességmérő. Sőt ez a fogyasztásra is kedvező hatással van. Régi esetén 6,2 míg most 5,8 az átlag fogyasztás (állófűtés gyakori használata mellett). Nem csak a 6. fokozat a hosszabb, hanem ez érezhető az összesben is. DSG is sűrűbben váltogat vissza. Ennek az egyedüli hátránya. hogy a kocsi kicsit lomhábban gyorsul, mint a korábbi, de valahogy ezzel a kocsival nem is akarsz gyorsan menni.
A gázpedál hangolása ami nagyon nem tetszik és nehezen is lehet megszokni. Nagyon érzéketlen! Valószínű, hogy ez is a CO kibocsátás csökkentése miatt van, de ez akkor is szar.
A motornak hidegen és melegen is sokkal szarabb hangja van mint a korábbinak. Olyan cserregősen traktoros! Szerencsére ez belül nem hallatszik. Eleinte bántam, hogy nem a 190Le-et választottam, de a héten azt hallottam, hogy sok velük a probléma. A kevesebb Le miatt a biztosítások is jóval kedvezőbbek lettek. Casco-m éves szinten csak 6000.-Ft-tal lett drágább, mint a korábbi 7 éves kocsimé!
Az adaptív futómű nálam 90%-ban Comfort állásban van és ehhez nem tudok semmit hozzáfűzni, csak annyit, hogy kényelmes.
A Dinamic Light asszisztens nagyon jól működik, nem villogtat senki és remekül lehet látni mindent. Ezt mindenkinek ajánlani tudom. A sávtartó nálam állandóan ki van kapcsolva, mivel nagyon zavaró. Olyan az érzete mintha állandóan változna a szervokormány rásegítése és emiatt halvány fogalmad sincs a kerék és az út közötti tapadásviszonyokról! Kitolatás asszisztens már párszor megtréfált.
/Pl. tolatok ki, jön egy kocsi villogtat, hogy kienged, de csak a közelemben lassít le, ekkor az asszisztens vészfékez és sípol, az udvarias fickó meg nem érti, hogy miért vész fékeztem kitolatás közben amikor kiengedett!/
Én nem rendeltem bele gyári navit, mert mindkettőt drágának tartottam és a mirrorlink is jó megoldásnak tűnt. Jó sokat szívtam vele mire rájöttem, hogy a telefon tokja a hibás. S6-os van view cover tokkal. Na ezt nem szabad becsukni, ha használni akarod a mirrorlinket mert nem tudja kezelni ezt. Ez után már remekül használható Sygic navigáció. Magyarul navigál, halkítja a zenét és közben a telefonálni is tudsz a kihangosítóval.
Kesztyűtartó nagyon kicsi lett, ellenben a könyöktámasz alatt nagy rekesz van. Kulcs nélküli nyitás zárás, indítás is jól müködik. Itt azért észrevehető a VW fricskája, mert csak az első kilincsekre tettek érzékelőt (Passat-nál hátul is van).
Végezetül a legjobb extra számomra (így télen) az állófűtés! Első kocsim amiben ez van és mivel az MX5-öm áll a garázsban ezért sokat használom. Minden reggel a kellemesen meleg kocsiba ülök be és szerintem a motor élettartamára is pozitív hatással van. Majd az akksira leszek kíváncsi, hogy meddig fogja bírni. Itt jut eszembe a start/stop-ot is mindig kikapcsolom, mert marhára idegesít.
Végezetül, nagyon elégedett vagyok vele. Úgy érzem megérte ezt megvárni és nem egy Facelift-est venni tavaly.
Van, csereltem is, de nem veszes, 100 alatt volt munkadijjal.
Mas. Na a zorgesem. Bemasztam hatra, mas meg vezetett. Hat a csomajto csukloja zorog, amin osztva nyilik. Pedig jol fog meg minden, de ott van zorges. Majd szet fogom szedni, bar tartok tole h nyitott allapotban nem fogom megtalalni az okot, mert ugye csukottan zorgott....