Ez roppant érdekes, én minap cseréltem egy ugyanilyenben akkut mert nem idított jól. Utána hibátlan. Persze ez nem jelezte a hibás akksit. Jól bírta, most van benn 300.000km, gyári akku volt....
Konkrétan a problémára nem kérdeztem rá, mert engem nem érint, csak annyit mondtak, hogy szerencse, hogy az enyém nem SCR-es mert az országban már 4-5 kocsi van amivel nem tudnak a szervizek mit kezdeni.
Nekem van állófűtésem az SII-ben, es 2011. Április óta használom. Tehat 4,5 evet mar kibírt az akkumulátor, pedig nekem is néha kint van az autóm es a melegről nem mondanék le. Minden autómba fogok tetetni.
En 190LE változatot szeretnék venni, milyen problémákat mondtak?
ha minden jól megy, akkor január február tajékan fogom megrendelni es akkor eladom a mostani SII-t.
Nekem sem volt Hankook, ami tönkrement, így szép, vagy nem, de más márka van elöl (Toyo), illetve hátul (Hankook). Választhattam e között, vagy 2 hétig állt volna az autó.
Nekem is állt az autóm 3 napot, miután az asszony lepadkázta a jobb első téli gumit, ami kuka lett. A feltett Hankook 18"-as gumiból egyik kereskedés sem akart 1-et adni, így a végén kellett vennem kettőt - de legalább van 1 tartalék. Viszont pótkerekem nekem sincs.
Igaz, az elmúlt 5 évben ez az első alkalom, hogy szükség lett volna rá.
Ajánlom figyelmetekbe a Skoda Service App-ját. Alvázszám alapján tudod regisztrálni a kocsidat, majd kiírja a gyártási és az első üzembe helyezés napját. Jelzi, ha lesz szoftver frissítés. És a teljes kezelési útmutató is rajta van.
Próbálgattam azt is, de a futómű sport állásban kicsit pattogós és a DSG is jól kihuzatja a váltásokat, ami egy dízel motorhoz annyira nem passzol, mint egy pörgős benzineshez, ráadásul ezzel a kocsival nincs kedvem sportosan vezetni, arra ott van nekem az MX5.
ACC-t én nem rendeltem bele, mert nem tetszett a működése. Eddig egy kocsiban sem tetszett, de ez ízlések és pofonok dolga.
Ha jól emlékeszem akkor ACC gyorsítási dinamikáját a Individual módban is tudod állítani és akkor nem kell a sport állásba használnod a futóművet és a váltót.
szrol1, csak 1 ötlet a lassú gázreakcióra: próbáld Sport-ra kapcsolni az eddig Komfort-on használt funkciót, hiszen az nem csak a futómű, hanem a többi rendszer működésére is hatással van. Én 90%-ban Sport-on használom, csak rossz úton kapcsolok Komfort folozatba. A komforttal az a fő bajom, hogy az ACC távolságtartása/reakciója még sokkal lassabb, mint Sport esetén, és állandóan beugrálnak elém.
Amúgy nekem még a 2008-as autóm távirányítójában is gyári elem van (napjában vagy 10-szer legalább használom), legutóbb bohóckodott kicsit, mire kivettem, rámértem, de csodásan hozta a feszültséget, amit kell. Egy multiméter 1500 Ft.
Egyébként indítás után/közben szokott nagyot esni az akkufesz, haldokló akksinál ha elsőre nehezen indul, másodjára már nem is biztos, hogy sikerül, ha nem tölt vissza eleget a generátor utána. Mennie kell egy közepes utat, amikor visszatöltődhet (vagy tegye töltőre, de ha lenne neki, már megtette volna, és nem itt érdeklődik), namost ha utána nem írja ki, akkor akksi. De amúgy is akksi. Lásd 2 sor.