Így van a bal oldalon lévő kis rekeszt kinyit és kipattint és ott van a biztosíték tábla mellett.
Nálam a napellenző nem remeg be, legalábbis nem vettem észre de holnap megnézem.
Viszont kezdetektől fogva van egy halk, tompa kopogó zörej bal hátulról lassú tempónál, szar úton. Pl. macskakövön haladva 20-30 km/h-nál. Érdekes, hogy 50-60 km/h felett (szar úton haladva) megszűnik. Tudnotok kell, hogy én elég szenzitív vagyok az ilyen zörejekre és ezért a szervizben is szeretnek nagyon! :-)
Bal hátul a lökösnél oldalt, belül van egy "csapóajtó" szerű aminek az a dolga, hogy az ajtó becsukásnál elvezesse a légnyomást. Én arra gyanakszom, hogy az nagyon lazán jár. Nagyobb sebességnél pedig a menetszél leszorítja. Vonóhorgon ugrálva a jelenség nem jön elő.
Külföldi fórumon azt találtam, hogy Octavia3-nál hasonló jelenséget a hátsó stabilizátor bekötő kutyacsontjának cseréje szüntette meg. Szóval ezzel még lesz játék, ha egyáltalán rájövünk az okra.
Szerintem konkrétan benyúlsz oda ahova a computert csatlakoztatni szokták,mellette van a csatlakozó amit megnéztek,megnézed fent van-e rendesen és ennyi...sztem....
Teljesen egyetértek. Nekem is 1.6 CR TDI van, ráadásul kombi. Soha nem volt problémám a teljesítményével, de az tény, hogy meg kell tanulni bánni vele. Nyilván 105 LE nem sok mindenre elég, de a sofőrön sok múlik. Pl. tudom, hogy az autópályán 130-140-nel haladva nem ugrok be a belsőbe, ha ott mindenki 160-nal megy, mert esélyem sincs. Ha valaki sokat autópályázik, ott jobban irritálja ha megy elötte valaki mint hogy mennyit fogyaszt az autója, az semmiképp sem vegyen ilyet.
Egy barátom jár egy céges Caddyvel amiben ugyanez a motor van, "kisáruszállító" stílusban tolja neki (ami tudjuk mit jelent) és 200e km alatt semmi gond nem volt az autóval. Nos ő azt mondta, hogy megvehetem bátran, mert ha ő a púposra pakolt Caddyval "elégedett", akkor nekem is meg fog felelni.
10.000 km után egy flakonban Dyno-Tab tablettát szoktam feloldani ( Kb 2 hétig hagyom a kocsiban lötykölődni), és hosszabb út előtt a tele tankba bele töltöm. Már ez a 3. diesel autóm amibe csak ezt teszem.
Az enyém is ugyan ezzel a motorral van szerelve. Semmi bajom vele. Szépen viszi a kasztnit. Jó a fogyasztása. Azóta különösen jobban megy, mióta a turbo működtetés mechanikát bőven befújtam szilikonnal. ( A motor hátsó részénél az EGR szelep környékén található) Megjegyzem, csak a teflonos szilikon vezetett eredményre, mert minden egyéb anyag a hő hatására kiszáradt. Még ezt is 10.000 km után újra kell fújni, de teljesen más tőle az autó. Tehát szerintem nyugodtan veheted ezzel a motorral, nem fogsz benne csalódni, ráadásul ennél nincs az olajszivattyú probléma sem.
Ma kaptam egy visszahívást az új Superb-emre. A leírás szerint "az Ön Superb járművén ellenőrizni kell a T2a csatlakozó áramellátásának reteszelését". Esetleges hiba lehet: "néhány elektromos funkció megszűnhet (autóindítás, csomagtér nyitása, műszerfal ellenőrző lámpái).
Ez roppant érdekes, én minap cseréltem egy ugyanilyenben akkut mert nem idított jól. Utána hibátlan. Persze ez nem jelezte a hibás akksit. Jól bírta, most van benn 300.000km, gyári akku volt....
Konkrétan a problémára nem kérdeztem rá, mert engem nem érint, csak annyit mondtak, hogy szerencse, hogy az enyém nem SCR-es mert az országban már 4-5 kocsi van amivel nem tudnak a szervizek mit kezdeni.
Nekem van állófűtésem az SII-ben, es 2011. Április óta használom. Tehat 4,5 evet mar kibírt az akkumulátor, pedig nekem is néha kint van az autóm es a melegről nem mondanék le. Minden autómba fogok tetetni.
En 190LE változatot szeretnék venni, milyen problémákat mondtak?
ha minden jól megy, akkor január február tajékan fogom megrendelni es akkor eladom a mostani SII-t.
Nekem sem volt Hankook, ami tönkrement, így szép, vagy nem, de más márka van elöl (Toyo), illetve hátul (Hankook). Választhattam e között, vagy 2 hétig állt volna az autó.