Lealkudtam tudat alatt - nekem már sok lenne. A gyerekek+unokák csinálják a kék túrát, én meg kocsival értük megyek egy-egy szakasz teljesítése után :-)
Emlékszel a Tízezer lépés Magyarországon című filmsorozatra? Talán azért volt ez a címe a filmnek, mert az európai lépésszámlálók tízezer lépésig számoltak?
Nem mérnöki pontossággal, de megmértem a csuklómat, és kb. 20 cm.
Tehát ez a 14 cm vagy nagyon (nagyon-nagyon) csenevész kutyáé volt, vagy macskáé, de utóbbiakhoz kicsit masszív építésű, meg nem is nagyon szeretnének magukon egy ilyen csilingelő dolgot.
Persze lehetett kiméretű kutyáé, de akkor talán még fel sem találták a csivavákat.
Nem lettem boldogabb, mert bár én most egyelőre nem hiszek a kutyalánc-teóriában, de az én ötletem (csuklólánc-dögcédula) is halottnak bizonyult.
A 323-at pontosítanám 353-ra. (323-asa a Mazdának van)
Én is nyűttem három varburgot', sőt, Atyám azon tanított minket vezetni (bátyámat és öcsémet is). Saját autón, teljesen hivatalosan, saját hegesztésű pótfékkel, felragasztott T-betűvel, pót-tükörrel.
PJ 26-96
KL 74-84 (COP-001)
(ez a kettő Atyámé volt)
A saját pedig az FHK-275, f*sbarna Tourist, igazi mix volt: Apósomtól kaptunk egy főtt motorú kasznyit, Atyámtól pedig a közben totálkárossá lett COP-001 motorját, sógorom összeépítette, és még évekig tudtuk használni.
Én nagyon szerettem a varburgot', persze, hisz azon tanultam. Ésszel használva nagyon jó járgány volt, a termosztátja adta meg néha magát, olyankor 35 fokban is érdemes volt fűteni :-)
Van ötleted arra, mi lehet az a 23-as szám, amit látsz a számlapon? Fogok segíteni neked, mert nem biztos hogy másokat is érdekel ez a zsebben hordható szerkezet. (Na! Övre is csatolható, a hátoldalát nem mutattam. De úgysem abból kéne megfejteni.)