Keresés

Részletes keresés

Zolika-AT Creative Commons License 2016.04.07 0 0 13733

Sziasztok

Tegnap voltam Bécsben a Louisban
Akció van minden 250 euro vásárlász után
elengednek 50 eurót.

Az akció 04.13ig tart.

 

ZolikAT

Szmuk Creative Commons License 2016.04.05 0 0 13732

Igen erre :).

 

Kinek a Pap, kinek a Papné :)!

Előzmény: africatwinclub.hu (13731)
africatwinclub.hu Creative Commons License 2016.04.05 -1 0 13731

erre gondoltál, mint beépített?

 

Előzmény: Szmuk (13728)
africatwinclub.hu Creative Commons License 2016.04.05 0 0 13730

úgy-úgy!!!  ;-)

 

 

 

Előzmény: Szmuk (13729)
Szmuk Creative Commons License 2016.04.05 0 0 13729

Egy kis kedvcsináló, nyeregre fel, irány a határ ;)

 

 

 

Szmuk Creative Commons License 2016.04.05 0 0 13728

Hogy pörögjön a Topic, mert eléggé kihalt:).

 

Felszereltem  egy Voltmérőt az Afrikámra.

Világítás(parklámpára)kötöttem. Így a valós feszültséget mutatja, amit megkapnak a fogyasztók(nem töltést, mint ahogy sokan bekötik).

Ez abból a szempontból is jó, mert ha leveszem a világítást kikapcsol(gyújtás levételekor is).

Nem akartam szétfaragni a gyári km-órát(nekem így nem tetszik).Így a gyári állapotot pikk-pakk vissza lehet állítani.

A kütyü ebay-ről van. Full vízálló, és 4 színből lehet választani.

Sárga szín illik a műszerfalhoz(szerintem, jobb mint a kék, meg ez a szín fárasztja is a szemet, hosszú esti motorozáskor nem mindegy).

Termék:

http://www.ebay.com/itm/Waterproof-DC-3-5-30V-Mini-Digital-LED-Voltmeter-Volt-Meter-12V-Car-Moto-NEW-C80-/272030426003?var=&hash=item3f5646e393:m:mTq3tn5qQOdqzZ4itMYNXnQ

 

Üdv_Szmuki

KT1 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 13727
KT1 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 13726

Nagyon jó!  

Bár semmi újdonság nincs abban amit leirtál!

A másik, hogy gyakorlatilag használhatatlan amit irtál,

mert abból senki sem fogja tudni megállapitani neki át van-e már épitve 60 ló erőss re...

Mert, ha úgy irtad volna, hogy (sematikus példa) a fekete szivócső az  A változat, a piros meg a B és C akkor segitettél volna, de így...

Úgy kell leirni a különbséget pl. ahogy én irtam le: a C modell karburátorán nincs fojtószelepszenzor.

Fortaleza/Brasil Creative Commons License 2016.02.24 0 0 13725

Alkatresz kulonbsegek

RD07A vs. RD07B
- Karburator (elso, hatso)
- Karburator szivocsonk

RD07A vs. RD07C
- Vezermutengely (elso, hatso)
- Karburator (elso, hatso)
- Karburator szivocsonk
- Gyujto egyseg

RD07B vs. DR07C
- mindkettoben ugyanaz a karburator szivocsonk

A karburatornal a komplet egyseg lett figyelembe veve.
Tehat, meg kell nezni, hogy a karbin belul mi az a szerkezeti
egyseg ami kulonbozik.
(meglesz az is hamarosan)

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.22 0 0 13724

Remélem nem voltam túl titokzatos!:)

A "stilszerű",koordináta alapján keresést  azért találtam ki hogy meglegyen a kis kaland jellege az egésznek.

Nem tervezek nagy felhajtást csak egy találkozót egy bizonyos ponton ,helyen az után közösen "kerülünk "egyet és ennyi.

Csak szombat!

Természetesen ha igény van rá akkor egy esti közös program lesz!

Ha igénylik szállás stb.

Csak sátor és csak nomád!

Annyit elárulok hogy a dunán túli részen lesz a találkozó szombat délelőtt.(ott nehezebb megtalálni a helyet:))

 

Előzmény: KT1 (13722)
KT1 Creative Commons License 2016.02.22 -1 0 13723

Előbb tedd fel a kérdést, aztán lehet kapsz rá választ !

 

 

Mivel Magyarországon nem forgalmazták sem a B sem a C modelleket így a márkaszervizek nem tudnak segiteni, ez csak neked érdekes!

 De, ha van hozzá bátorságod csináljuk úgy mint régen! Te felhívsz, hogy magyarázzam el neked, te meg -bár szót sem értesz belőle- nagy elánnal magyarázhatod a többieknek mintha értenél hozzá !  😀

 

Ha csak egy icipicit is értenél egy motor müködéséhez gyanús lenne, hogy 10 lóerőt a fúvókával vesznek vissza, 2 lóerőt meg egy másik vezérműtengellyel ! Ugye mennyire logikus ? Annyira amennyire értesz hozzá...tehát semennyire!

 

Nincs veszve minden, csak neked nem megy ez...ami nem lenne baj, csak fogadd el...  😉

Előzmény: KT1 (13718)
KT1 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 13722

Köszi Sztív, felteszem a naptárba !

Előzmény: Törölt nick (13721)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.22 0 0 13721

2016.05.28

 

Ekkorra tervezem a klasszikus Dual Sport motorok és motorosok találkozóját.

Akinek volna ilyesmi a garázs hátuljában vagy esetleg legelöl és van kedve megismerkedni másokkal is akik rejtegetnek még ilyen régi "dombelhárítókat",azok jelezzék felém a részvételi szándékukat!

A helyszín egyelőre pontosan nem ismert.Magyarország az 100%!És annak is a közép vidéke.Mindenki aki részt szeretne venni az eseményen az utolsó két héten belül meg fogja kapni a koordinátákat hogy hol kell keresnie a többi őrültet:)

Éppen ezért kérem az előzetes jelentkezést!

tenere4ever.gmail.com

70 2758857

Sztív

 

Kérem csak azok jelentkezzenek akik ezt elfogadják ,továbbá 25 évet betölti a motorkerékpárjuk 2016 ban.

Nem létszámra megyek hanem minőségre!

 

Üdvözlettel minden leendő "dombelhárítósnak"!!

KT1 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 13720

 Alaphelyzetben egyetértünk!

 Motoros az motoros.  ...mármint a normális.

De sajnos sokan nem úgy képzelik a motorozást ahogy én, vagy a klubot említve mi.

Korabban itt már leírtam ezeket, nem ismétlem.

 

Kétféle motoros klub van. Az egy környéken lakó barátok vegyes tipusokkal és az egy adott márka vagy tipus klubja.

 

Az Africa Twin klub, mint a neve is mutatja egy tipus szerelmeseinek csapata!  Persze sosem zártuk ki más motorosok megjelenését rendezvényeinken, de ők vendégek. Örülünk, ha eljönnek vagy akár segitik is a klubot, de nem szeretnénk, ha saját igényeik szerint átszerveznék! Aki vegyes, barátságon alapuló klubot akar az csináljon egyet vagy csatlakozzon oda. Ezzel még tagságát sem fogja elvesziteni nálunk, ennyire azért nem vesszük komolyan. Jelenleg is van több tagunk, akik regionális klubokban is tagok.

 

Egy márka/tipusklubnak az a dolga, hogy segitsen!  Ezért is irtam az Eladó Africa c. irást, hogy mar a vásárlás se legyen problémás.

 

Üdv:KT

www.africatwin.eu

Előzmény: bal3 (13717)
KT1 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 13719

A 4.1 Millas alap vetelaron felül nem látok semmi drágát. Ha kergeted sem eszik sokat. Ugyanolyan kellemes vezetni mint a régit, csak ugye a jobb futómű és a 35 lóerő.

De a részletes tesztem jövő hét végén megjelenik az újságban!  ;)

Előzmény: vágó z (13715)
KT1 Creative Commons License 2016.02.19 -1 0 13718

 

Megint sikerült jó nagy butaságot leirnod!  Miért okoskodsz bele olyan dologba amihez nem értesz ?

Ezzel a fontoskodással csak ismét elárultad mennyire nem értesz sem a műszaki dolgokhoz, sem az Africa Twinhez!

Pedig, mint 07B tulajdonos igazán tudhatnád mi a különbség egy normál AT-hez képest...

 

 

Előzmény: Fortaleza/Brasil (13705)
bal3 Creative Commons License 2016.02.18 0 1 13717

Áve Szmuk!

 

Köszönöm, hogy ezeket is megírtad! 

 

Azért ha kifogom az aranyhalat, majd azt kérem, hogy egy közösséghez tartozónak érezze magát minden Africás, minden Hondás, minden túramotoros, minden motoros akár 125-ös robogóval vagy egy 2300-as Triumph Rockettel találkozik az úton. 

Igyekszem az életem úgy élni, hogy ne ítélkezzem, minden ember cselekedete az ő szempontjából helyes, és ki vagyok én,hogy ezt megkérdőjelezzem. Nos csak egy motoros/ember, aki az utat élvezi.

A mai sok sok konfliktustól terhes, széthúzó, megosztott világban annyira jól tud esni nekem pl. egy intés egy szembejövőtől, akit még nem ismerek, egyszerűen csak üdvözöljük egymást, mint motoros a motorost, ember az embert. Tudva azt, és ez melegséggel tölti el a szívem, ha lerobbanok, meg fog állni mellettem egy kétkerekű hamarosan. 

Nem tudom mi történt, miért történt, remélem egyszer majd ez elsimul és a két csapat újra együtt lesz! 

Új vagyok, köztetek, így előítéletektől mentesen fogadok el mindenkit aki itt ír, vagy egy weboldalon vagy a fb-on. Én eddig csak segítséget kaptam tőletek és ezt nagyon köszönöm, igyekszem meghálálni!

 

Üdv Bal3 

 

 

 

Előzmény: Szmuk (13716)
Szmuk Creative Commons License 2016.02.18 0 0 13716

Van még africatwin.hu-is elfelejtettem...

 

De az igazságot itt találod:

http://www.africatwin.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=106&Itemid=28

 

Mert sajnos régen volt Szép Nagy AfricaKlub gyben mindenkivel.

 

de most két táborra szakadt. Ez van.

 

Jelezném hogy ÉN NEM akarok pártoskodni. Egyik rész felé sem.

 

Mindkét táborral szívesen motorozok, ha úgy van.

 

De ez úgy korrekt hogy ha mind a két félébe belecsöppensz(egy közös gurulás alkalmával...stb.).

Mindkét oldalról megkapod az info csomagot. Hogy tisztán lásd a dolgokat.

Nem csak egy szemszögből.

 

Üdv_Szmuki

 

 

Előzmény: bal3 (13713)
vágó z Creative Commons License 2016.02.17 0 0 13715

Szia KT1! 

Erősen szemezek az új Africával, de a költség oldal a racionalitásomat nem hagyja elszállni.

Tudnál pár szót mondani a tapasztalatokról, ha ilyen rövid idő alatt lehet jó képet alkotni?

Köszi!

Előzmény: KT1 (13697)
bal3 Creative Commons License 2016.02.15 0 0 13714

Öregszem! 1986-os helyesen 1996-os! 20 éves lesz jövő hónapban.

Előzmény: bal3 (13713)
bal3 Creative Commons License 2016.02.15 0 0 13713

Áve Szmuk!

 

Pátyon élek, éjt nappá téve olvasgatom az AT-s oldalakat! :-)

A gép 1986-os RD07C  35 kW-os osztrák modell. Reichenthal-ban (Ausztria) kedves kis faluban vettük egy nagyon szimpatikus pasastól a barátomnak Gábornak.

(Az élet furcsa, neki hoztuk, 2 hónap múlva már az enyém lett)

A srác mindenféle számlát mutatott, hogy garancia idő után ez vissza lett alakítva erősebbre. 350 EUR, nem tudom feddhet ez másik vezérműtengelyt pl. beépítve, de nem is nagyon érdekel, nekem, az én tudásomnak bőségesen elegendő az ereje, ha 48 lóerő ha 60. 

 

 

Előzmény: Szmuk (13710)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.15 0 0 13712

A Tavaszi classic talira gondoltam invitálni,de túl fiatal még:)

Előzmény: Szmuk (13710)
Szmuk Creative Commons License 2016.02.15 0 0 13711

Egy kis LEGO-zás. Hézagellenőrzés, gyertyacsere(+levegőszűrő) ;)

 

 

Szmuk Creative Commons License 2016.02.15 0 0 13710

Színéből kiindulva 1996-os gyártás(RD07) ;)

Előzmény: Törölt nick (13709)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.15 0 0 13709

Szép motor!

Van már 25 éves?

:)

Előzmény: bal3 (13706)
Szmuk Creative Commons License 2016.02.14 0 0 13708
www.africatwin.eu ! Jo olvasgatast :) !
Előzmény: bal3 (13706)
Szmuk Creative Commons License 2016.02.14 0 0 13707
Szep a gep!Gratula hozza! Honnan vagy, melyik telepulesrol?
Előzmény: bal3 (13706)
bal3 Creative Commons License 2016.02.14 0 0 13706

Áve!

 

Új vagyok ezen a fórumon, engedjétek meg, hogy bemutatkozzam. Ifj. Lukács Gábor vagyok, alias Bal3, 48 éves újrakezdő motoros. 

Egy baleset miatt ki kellett hagynom 25 évet, pár éve robogóval kezdtem újra, aztán jött pár motorka, 2 évig egy patika CBF 250. Nyár vége óta van meg a mostani Africám, Ausztriából hoztuk egy barátomnak, de végül nálam maradt. 

 

 

 

Most egy másik barátom szeretne hozzánk csatlakozni, még csak most vizsgázik motorra, de mindenképp AT-t szeretne. Amennyiben tudomást szereztek kimondottan jó állapotúról, kérlek írjatok egy emailt! (aloe.gabor gmail) Nagyon köszönöm! 

 

Üdv Bal3

Fortaleza/Brasil Creative Commons License 2016.02.11 0 0 13705

Az RD07B-nel csak a karburatort kell visszaalakitani (fuvokak, stb.).

Az RD07C-nel mar a vezerles is mas (ez zsebbe nyilos).

Előzmény: Törölt nick (13704)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.11 0 0 13704

Köszönöm, sejtettem, hogy ez lesz. Gondolom az a 48 ló elég harmatos a 235 kg-hoz....

 

Akkor marad az RD07A további keresgélése. Úgy olvastam, az osztrák és a svájci változatnál a főtengely is eltérő volt az A-hoz képest (egyebek mellett). Talán a németet a legkönnyebb visszaalakítani ("Germany: Restriction on inlet rubbers only. No changes to caburettors on these models.")

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!