Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
RD07B vs. DR07C - mindkettoben ugyanaz a karburator szivocsonk
A karburatornal a komplet egyseg lett figyelembe veve. Tehat, meg kell nezni, hogy a karbin belul mi az a szerkezeti egyseg ami kulonbozik. (meglesz az is hamarosan)
Előbb tedd fel a kérdést, aztán lehet kapsz rá választ !
Mivel Magyarországon nem forgalmazták sem a B sem a C modelleket így a márkaszervizek nem tudnak segiteni, ez csak neked érdekes!
De, ha van hozzá bátorságod csináljuk úgy mint régen! Te felhívsz, hogy magyarázzam el neked, te meg -bár szót sem értesz belőle- nagy elánnal magyarázhatod a többieknek mintha értenél hozzá ! 😀
Ha csak egy icipicit is értenél egy motor müködéséhez gyanús lenne, hogy 10 lóerőt a fúvókával vesznek vissza, 2 lóerőt meg egy másik vezérműtengellyel ! Ugye mennyire logikus ? Annyira amennyire értesz hozzá...tehát semennyire!
Nincs veszve minden, csak neked nem megy ez...ami nem lenne baj, csak fogadd el... 😉
Ekkorra tervezem a klasszikus Dual Sport motorok és motorosok találkozóját.
Akinek volna ilyesmi a garázs hátuljában vagy esetleg legelöl és van kedve megismerkedni másokkal is akik rejtegetnek még ilyen régi "dombelhárítókat",azok jelezzék felém a részvételi szándékukat!
A helyszín egyelőre pontosan nem ismert.Magyarország az 100%!És annak is a közép vidéke.Mindenki aki részt szeretne venni az eseményen az utolsó két héten belül meg fogja kapni a koordinátákat hogy hol kell keresnie a többi őrültet:)
Éppen ezért kérem az előzetes jelentkezést!
tenere4ever.gmail.com
70 2758857
Sztív
Kérem csak azok jelentkezzenek akik ezt elfogadják ,továbbá 25 évet betölti a motorkerékpárjuk 2016 ban.
De sajnos sokan nem úgy képzelik a motorozást ahogy én, vagy a klubot említve mi.
Korabban itt már leírtam ezeket, nem ismétlem.
Kétféle motoros klub van. Az egy környéken lakó barátok vegyes tipusokkal és az egy adott márka vagy tipus klubja.
Az Africa Twin klub, mint a neve is mutatja egy tipus szerelmeseinek csapata! Persze sosem zártuk ki más motorosok megjelenését rendezvényeinken, de ők vendégek. Örülünk, ha eljönnek vagy akár segitik is a klubot, de nem szeretnénk, ha saját igényeik szerint átszerveznék! Aki vegyes, barátságon alapuló klubot akar az csináljon egyet vagy csatlakozzon oda. Ezzel még tagságát sem fogja elvesziteni nálunk, ennyire azért nem vesszük komolyan. Jelenleg is van több tagunk, akik regionális klubokban is tagok.
Egy márka/tipusklubnak az a dolga, hogy segitsen! Ezért is irtam az Eladó Africa c. irást, hogy mar a vásárlás se legyen problémás.
A 4.1 Millas alap vetelaron felül nem látok semmi drágát. Ha kergeted sem eszik sokat. Ugyanolyan kellemes vezetni mint a régit, csak ugye a jobb futómű és a 35 lóerő.
De a részletes tesztem jövő hét végén megjelenik az újságban! ;)
Azért ha kifogom az aranyhalat, majd azt kérem, hogy egy közösséghez tartozónak érezze magát minden Africás, minden Hondás, minden túramotoros, minden motoros akár 125-ös robogóval vagy egy 2300-as Triumph Rockettel találkozik az úton.
Igyekszem az életem úgy élni, hogy ne ítélkezzem, minden ember cselekedete az ő szempontjából helyes, és ki vagyok én,hogy ezt megkérdőjelezzem. Nos csak egy motoros/ember, aki az utat élvezi.
A mai sok sok konfliktustól terhes, széthúzó, megosztott világban annyira jól tud esni nekem pl. egy intés egy szembejövőtől, akit még nem ismerek, egyszerűen csak üdvözöljük egymást, mint motoros a motorost, ember az embert. Tudva azt, és ez melegséggel tölti el a szívem, ha lerobbanok, meg fog állni mellettem egy kétkerekű hamarosan.
Nem tudom mi történt, miért történt, remélem egyszer majd ez elsimul és a két csapat újra együtt lesz!
Új vagyok, köztetek, így előítéletektől mentesen fogadok el mindenkit aki itt ír, vagy egy weboldalon vagy a fb-on. Én eddig csak segítséget kaptam tőletek és ezt nagyon köszönöm, igyekszem meghálálni!
Pátyon élek, éjt nappá téve olvasgatom az AT-s oldalakat! :-)
A gép 1986-os RD07C 35 kW-os osztrák modell. Reichenthal-ban (Ausztria) kedves kis faluban vettük egy nagyon szimpatikus pasastól a barátomnak Gábornak.
(Az élet furcsa, neki hoztuk, 2 hónap múlva már az enyém lett)
A srác mindenféle számlát mutatott, hogy garancia idő után ez vissza lett alakítva erősebbre. 350 EUR, nem tudom feddhet ez másik vezérműtengelyt pl. beépítve, de nem is nagyon érdekel, nekem, az én tudásomnak bőségesen elegendő az ereje, ha 48 lóerő ha 60.
Új vagyok ezen a fórumon, engedjétek meg, hogy bemutatkozzam. Ifj. Lukács Gábor vagyok, alias Bal3, 48 éves újrakezdő motoros.
Egy baleset miatt ki kellett hagynom 25 évet, pár éve robogóval kezdtem újra, aztán jött pár motorka, 2 évig egy patika CBF 250. Nyár vége óta van meg a mostani Africám, Ausztriából hoztuk egy barátomnak, de végül nálam maradt.
Most egy másik barátom szeretne hozzánk csatlakozni, még csak most vizsgázik motorra, de mindenképp AT-t szeretne. Amennyiben tudomást szereztek kimondottan jó állapotúról, kérlek írjatok egy emailt! (aloe.gabor gmail) Nagyon köszönöm!
Köszönöm, sejtettem, hogy ez lesz. Gondolom az a 48 ló elég harmatos a 235 kg-hoz....
Akkor marad az RD07A további keresgélése. Úgy olvastam, az osztrák és a svájci változatnál a főtengely is eltérő volt az A-hoz képest (egyebek mellett). Talán a németet a legkönnyebb visszaalakítani ("Germany: Restriction on inlet rubbers only. No changes to caburettors on these models.")