Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kis_andras Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7507

Sziasztok! Eladó sorba kerül az autóm, gondoltam felteszem ide először, hátha márkaszerető kezek közt marad.

Törés, és balesetmentes 2012-es elsőkerékhajtású 2.0 crtdi 170le dsg L&K

Barna bőrbelsős, lakkfekete betétes, Colombus nagynavis, panorámatetős. Fűthető szélvédős (most volt cserélve kőfelverődés miatt). 

 

A hátsó ülésfűtésen, vonóhorgon, állófűtésen kívül gyakorlatilag fullos

 

Felnik sajnos padkásak, és van pár apró szépséghibája (ajtórányitás, parkolási sérülés). 
100400km van benne, második tulaja vagyok, szervizkönyves, svájci papíros autó (itt élek és dolgozom, második autóként innen hazajárásra használtuk az Superbet)

 

Ha felkeltettem valaki érdeklődését, akkor androuk kukac gmail pont com címen lehet érdeklődni.
képek: 
http://indafoto.hu/kisandras/superb


Új ára 57900CHF volt, irányár 18500CHF 
Megtekinthető, Május 25-29között Magyarországon Szeged térségében, igény esetén már most ott tudom hagyni.
Üdv mindenkinek

bylow80 Creative Commons License 2016.05.15 0 0 7506

Igen, most jobban át néztem én is, és valőban a "PD"-seknél kell 15e km-nél cserélni, a "CR"-nél 18e km.

 

Előzmény: skt15 (7505)
skt15 Creative Commons License 2016.05.15 0 0 7505

Hát akkor jól tudtam, hogy 180000km az a csereintervallum.

Előzmény: bylow80 (7504)
bylow80 Creative Commons License 2016.05.14 0 0 7504

Na ez szép volt 3-szor ugyan azt a képet illesztette be.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: bylow80 (7503)
bylow80 Creative Commons License 2016.05.14 0 0 7503

 

 

Képek 

 

Előzmény: skt15 (7500)
Shtirley Creative Commons License 2016.05.14 0 0 7502

Mi a motorkódod? Az mondja meg pontosan hogy mikor kell cserélni. 

VW 507.00 Longlife olaj kell bele. Ami ezt tudja, az mind jó. 

S. 

Előzmény: bylow80 (7499)
napoli008 Creative Commons License 2016.05.13 0 0 7501

210 lesz az a 150, szerintem!

Ugyan ilyen autóm van, csak 140 nyihogóval :)

Előzmény: bylow80 (7499)
skt15 Creative Commons License 2016.05.12 0 0 7500

"Most nézem, és 150-et ír a füzetem."

 

Biztoooooos??? Jó füzetet nézel??

Előzmény: bylow80 (7499)
bylow80 Creative Commons License 2016.05.12 0 0 7499

-Max 4-5 év mert mi elég sokat 50-60e km-t megyünk évente.

 

-Többet vagyunk Ausztriába, szinte itt élünk, és lehet jobban megbíznék az itteni szervízben. (elég sok rémtörténetet hallottam már a magyar márkaszervizekről, amik sokszor nem is "rém" mert van két szerelőm is aki régen márkaszervízben dolgozott)

 

-Én ami szerviz könyveket eddig itt kint láttam, azokban úgy állt, hogy 140LE-nél 190e kmnél kell vezérlést cserélni, a 170LE-nél meg 150e km-nél.

Most nézem, és 150-et ír a füzetem.

(ha a hat évet nézzük, akkor még bele fér a ebben az évben mert úgy is lesz még olajcserém :)

 

-Az mondjuk télleg jó ötlet, hogy megveszem az összes olajat és azt rakják bele... mondják meg pontosan milyen kell, és azt veszem... a motor már úgysem garanciás.

 

Előzmény: skt15 (7498)
skt15 Creative Commons License 2016.05.12 0 0 7498

- Meddig akarod megtartani a kocsit? Ha csak pár évig, én biztos márkaszervízbe hordanám. (vidd Te az olajat számlával és már olcsóbb is)

- Miért Ausztria és miért nem Magyarország?

- 150000-es vezérléscsere intervallum nincs ennél a motornál (ha jól tudom 180000km, vagy 6 év). Nálad a 6 év játszik, tehát cserélendő!

 

Előzmény: bylow80 (7497)
bylow80 Creative Commons License 2016.05.12 0 0 7497

Érveket, és ellenérveket ha van kedvetek akkor írjatok a következő témára, hátha könnyebben el tudom dönteni...

 

Nemrég vettünk egy 2010-es Superb-et 2.0 CR TDI 170LE, DSG, 113 000Km-el. (2 helyen is le informáltam)

Végig márkaszervízben volt szervizelve Ausztriában, 1 gazdás.

 

Kérdés! :

Érdemes e továbbra is márkaszervízbe vinni, vagy sem?

 

Pl: Gondolok a fényezés garanciára, és a későbbi könnyebb eladás érdekében.

Kértem már árajánlatot a 120 000km-es szervízre, ami Magyarországon 180e Ft körül van, Ausztriában is szintén hasonló kb 600€-t mondtak.

Ebben a normál olajcsere és tartozékai, és a DSG olaj csere van benne + az ellenőrző szerviz, és ugye bekerül a nemzetközi rendszerbe...

 

Szóval szerintetek ér-e ez ennyit???

Gondolom maszek szervízbe ez max 100 000Ft-ból meg lenne. De akkor minden további garanciát és "méltányosságot" el veszítek azonnal :(

 

A következő (150e-es szerviz) megint csak költséges, mert akkor meg vezérlést kell cserélni :)

 

Ja és mivel azonos az árajánlat, akkor gondolom inkább Ausztriában kellene megcsináltatni...

bylow80 Creative Commons License 2016.04.30 0 0 7496

Nekem 10 éve volt 1 KIA Cerato-m, és annál volt hasonló szitu. Random módon néha bent maradt a kuplung pedál, de nem is teljesen, hanem csak kicsit, sokat is szívtunk vele mire rá jöttünk hogy miért nem akarja bevenni a sebességet.

Látszólag nem volt egyértelmű mert csak pár centit maradt bent.

Lényeg: Valami munkahengert kellett volna cserélnem, azt mondta a szerelő... de nem tetszett az ára, és használtam úgy tovább.

Hozzá szoktam, hogy váltás után mindig alá nyúltam a pedálnak ballábbal, és fel pöccintettem ha beljebb volt esve...

Ez olyannyira be rögződött a lábamba, hogy a következő kocsimnál is mindig alá nyúltam... :)

 

(A legutóbbi 2 kocsimnál viszont ki volt zárva az ilyen probléma.. automata váltó :D )

Előzmény: skoda3t (7491)
Lewes1973 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 7495

Ha jól tudom, minden gyártónak licenszelni kell a TMC szolgáltatást minden országban az üzemeltetőtől (csinos díjért gondolom), különben nem működik. Úgy néz ki, erre Magyarországon a Skoda nem akar költeni.

Előzmény: pepi_17171 (7494)
pepi_17171 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 7494

Sziasztok,valakinek van esetleg ötlete,hogy miért nem működik a kocsiban magyar TMC?

Osztrák működik simán...Eddig nem kaptam erre választ,pedig több helyen kérdeztem már.

Columbus rádióról van szó,ugyanez Passatban működik,próbáltam.

skt15 Creative Commons License 2016.04.25 0 0 7493

Gondolom az egyik gyári (emblémás), a másik utángyártott.

Előzmény: skoda3t (7492)
skoda3t Creative Commons License 2016.04.25 0 0 7492

Sziasztok,valaki megtudná mondani nekem hogy mi a különbség egy 170Ezer ft-os Kettős tömegű lendkerék és egy 300Ezer forintos között?

skoda3t Creative Commons License 2016.04.24 0 0 7491

Ja és még valami ,tapasztalt valaki már olyat hogy 100km autopályás vezetés után a kuplung pedál beteapadt? ,vagy városi forgalomba mozogva ugynugy bent marad a pedál

skoda3t Creative Commons License 2016.04.24 0 0 7490

Sziasztok 2009-es 2.0PDTDI ha véletlenúl nem mennem megfelelően és a tempomat se müködik akkor nem az EGR szeleppel van baj és nem azzal a 10Ezer forintos kis biszbasz érzékelővel hanem egy vezeték szakadás van valahol ,nem tudom pontosan hol mert a fiuk a mühelyben megcsinálták ja és 260000 Km van a kocsiban 

skt15 Creative Commons License 2016.03.24 0 0 7489

Nagy eséllyel normális az elején. Tölts utána és figyeld.

Előzmény: Lewes1973 (7488)
Lewes1973 Creative Commons License 2016.03.24 0 0 7488

Ma reggelre a hűtősolyadék szintje lecsökkent annyira, hogy ki is jelezte a műszerfalon. Tényleg utána kellett önteni úgy 3-4dl-t, hogy a tartályban a minimum szint fölé kerüljön. Alánéztem, nem folyik sehol. Ez mennyire normális 16e km után? Vagy azonnal szervíz?

pepi_17171 Creative Commons License 2016.03.23 0 1 7487

Azért megy a verda...:)

lkcar Creative Commons License 2016.03.21 0 0 7486

Hali

Nekem valami kék égő van bent, fehéren világít.

Előzmény: Shtirley (7485)
Shtirley Creative Commons License 2016.03.21 0 0 7485

Egyetértek rendszámtábla ledileg. Viszont több Superbet láttam már ledes nappali menetfénnyel. Engem inkább az érdekelne. Sajnos a gyári P21W elég sárgás, halvány, és nincs belőle ilyen-olyan minőség, csak egy féle. Próbáltam már ebayről rendelni, de hiába írkálja a kínai hogy canbus, meg hogy no error, egyik sem működik, ráadásul fordított a polaritása is. Szóval ha valaki ismer olyat ami működik, az ne fogja vissza magát.

 

Előzmény: lkcar (7484)
lkcar Creative Commons License 2016.03.20 0 0 7484

Miért jó a LED a rendszámtábla megvilágításnak?

Így kipipálod az égő kiégést figyelő funkciót?

Az hogy most én "másnak" (én ritkán nézem az autóm hátulról sötétben) gyönyörű fehéren megvilágítsam a rendszámom nem értem miért cél.

Ha meg nem gyárilag jött ki LEd-del a rendőr is beleköthet.

Az más kérdés hogy pl. a beltérben mindent lecseréltem LED re.

 

Előzmény: Törölt nick (7465)
lkcar Creative Commons License 2016.03.20 0 0 7483

Hali

Új superb-be kell adBlue?

 

Gyömrői út 105-107 nél van egy benzinkút kamionok mindig ott tankolnak adBlue-t.

 

 

 

 

Előzmény: pepi_17171 (7481)
Shtirley Creative Commons License 2016.03.19 0 0 7482

Ja, igen. Én a te autódban lévő dolgot ismertem állófűtés néven, de az nem a motor gyors melegítésére szolgál hanem az utastérére. Egy ismerősöm autójában van egy olyan megoldás, hogy a vízkörben van egy fűtőszál, hogy hamar meleg legyen a motor, és ezáltal legyen hamar fűtés. Ez teljesen automatikusan működik, egyszerűen a motorhőfokot figyeli, és fűt, ha kell. Persze ennek sincs semmi köze a fordulatszámhoz, igazából észrevehetetlen a működése.

Szóval a regenerálás lesz az.

Előzmény: zamizsa (7480)
pepi_17171 Creative Commons License 2016.03.19 0 0 7481

Akinek adBlue-s a kocsija az,hogy oldja meg az utántöltést?

Ti találtatok olyan benzinkutat ahol csak simán a pisztollyal után lehetne tölteni?

Tudok több variációról is utántöltés ügyben,de kíváncsi vagyok ki hogy oldja meg...

zamizsa Creative Commons License 2016.03.17 0 0 7480

Szia!

nekem van külön távirányítóm hozza a klíman is van egy külön kapcsolom, es a board computeren is van egy auxilary heating menüpontom, ahol tudom programozni. 

Ha ezek nincsenek, akkor lehet hogy csak valami kiegészítő futes van, de azt nem tudom miképpen működik. 

B. 

Előzmény: Shtirley (7479)
Shtirley Creative Commons License 2016.03.17 0 0 7479

Szia!

Pontosan ezt csinálja az enyém is. Honnan lehet tudni, hogy van e benne állófűtés? Én használtan vettem, és ha ennek nincs külön kapcsolója, hanem magától működik, akkor lehet hogy az enyémben is van, és szimplán csak ez szórakozik velem.

 

Előzmény: zamizsa (7478)
zamizsa Creative Commons License 2016.03.16 0 0 7478

Sziasztok!

Nekem van az autómban állóhelyzeti fűtés, és 5fok alatt melegíti a motort. Ha garázsból állok ki (pl. 17fokról), akkor még simán 750 körüli fordulatszámon megy az autó. Majd mire az iskolához érek a gyerekkel, addigra tudja, hogy kint csak 4 fok van, ezért megy a motormelegítés és az iskola előtt már 1000-es fordulaton van az autó. Ha eléri az üzemi hőmérsékletet, akkor lemegy 750-re.

Nem tudom mi a helyzet, akinek nincs állófűtése, de el tudom hinni, hogy ott is van valami kiégszítő fűtés, ami miatt magasabb a fordulatszám.

Lehet hülyeséget mondok és tényleg csak "regenerál". :)

B.

Előzmény: Shtirley (7477)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!