2013 januári forgalombahelyezésű Superb II L&K DSG TDI. 1 tulajos, 1 sofőrös, 162.000km-rel, Porsche Buda és Pestnél végzett szervízekkel és 7 hónap garanciával. Hosszútávó utakra használva, 140-160km/h utazósebességgel. Minden dokumentáció megvan, szervizek, gumicserék még a tankolás számlák is.
Barna szín, barna bőr belsővel, fullosan. (Navi - frissítve, xenon, ülés fűtés-hűtés, napfénytető, automata parkolás, hátsó ülésfűtés, napfényrolók), hólánccal, rögzítőhálókkal, alaptartóval.
Kérésre képeket küldök emailben. 5,6m irányár.
harminc 434 tizenöt kilenc9
Szeretném, ha gondos tulajhoz kerülne, mert nálunk nagy becsben volt.
A chiptuninghoz nem tudok hozzászólni, viszont a szoftverfrissítés tudomásom szerint nem jár semmilyen veszteséggel. A 2.0 motornál csak annyit csinálnak, hogy visszatöltik a szoftvert a csaló részek nélkül. Az 1.6-nál beépítenek egy kis műanyag alkatrészt a légtömegmérő elé, hogy "kisimítsák" vele a légáramot a pontosabb mérés miatt. A szoftver ott is csak annyiban változik, hogy kikerül belőle a csaló rész. Az 1.2-nél nem tudom mi változik.
Ahogy azt korábban is írtam, egy 2011 s 2.0 cr - TDI ( 103 Kw ) dsg s superb -m van.
Ez az autó is csaló szoftveres, de még nem kaptam semmi infót a márkaképviselettől a visszahívással kapcsolatban,
esetleg Ti már tudtok erről valamit?
A másik kérdésem az lenne, hogy szeretném ha az autónak lenne egy kis plusz nyomatéka, mert zavar a dsg folyamatos visszaváltogatása, illetve, hogy magasabb tempónál már kevésbé dinamikus. Állítólag a szoftverfrissítés után is csökken a teljesítménye a kocsinak.
Első sorban chiptuningra gondoltam. Csak megbízható, komoly céghez megyek. A kérdésem ezzel kapcsolatban az, hogy esetleg van e köztetek olyan, akinek hasonló beavatkozáson ment át az autója?
Lényegesen érezhető eredményt értetek e el vele, mennyire tolerálja a dsg a megugró nyomatékot, van e valamilyen negatív hatása a tuningnak?
Sziasztok! Eladó sorba kerül az autóm, gondoltam felteszem ide először, hátha márkaszerető kezek közt marad.
Törés, és balesetmentes 2012-es elsőkerékhajtású 2.0 crtdi 170le dsg L&K
Barna bőrbelsős, lakkfekete betétes, Colombus nagynavis, panorámatetős. Fűthető szélvédős (most volt cserélve kőfelverődés miatt).
A hátsó ülésfűtésen, vonóhorgon, állófűtésen kívül gyakorlatilag fullos
Felnik sajnos padkásak, és van pár apró szépséghibája (ajtórányitás, parkolási sérülés). 100400km van benne, második tulaja vagyok, szervizkönyves, svájci papíros autó (itt élek és dolgozom, második autóként innen hazajárásra használtuk az Superbet)
Új ára 57900CHF volt, irányár 18500CHF Megtekinthető, Május 25-29között Magyarországon Szeged térségében, igény esetén már most ott tudom hagyni. Üdv mindenkinek
-Max 4-5 év mert mi elég sokat 50-60e km-t megyünk évente.
-Többet vagyunk Ausztriába, szinte itt élünk, és lehet jobban megbíznék az itteni szervízben. (elég sok rémtörténetet hallottam már a magyar márkaszervizekről, amik sokszor nem is "rém" mert van két szerelőm is aki régen márkaszervízben dolgozott)
-Én ami szerviz könyveket eddig itt kint láttam, azokban úgy állt, hogy 140LE-nél 190e kmnél kell vezérlést cserélni, a 170LE-nél meg 150e km-nél.
Most nézem, és 150-et ír a füzetem.
(ha a hat évet nézzük, akkor még bele fér a ebben az évben mert úgy is lesz még olajcserém :)
-Az mondjuk télleg jó ötlet, hogy megveszem az összes olajat és azt rakják bele... mondják meg pontosan milyen kell, és azt veszem... a motor már úgysem garanciás.
Nekem 10 éve volt 1 KIA Cerato-m, és annál volt hasonló szitu. Random módon néha bent maradt a kuplung pedál, de nem is teljesen, hanem csak kicsit, sokat is szívtunk vele mire rá jöttünk hogy miért nem akarja bevenni a sebességet.
Látszólag nem volt egyértelmű mert csak pár centit maradt bent.
Lényeg: Valami munkahengert kellett volna cserélnem, azt mondta a szerelő... de nem tetszett az ára, és használtam úgy tovább.
Hozzá szoktam, hogy váltás után mindig alá nyúltam a pedálnak ballábbal, és fel pöccintettem ha beljebb volt esve...
Ez olyannyira be rögződött a lábamba, hogy a következő kocsimnál is mindig alá nyúltam... :)
(A legutóbbi 2 kocsimnál viszont ki volt zárva az ilyen probléma.. automata váltó :D )
Ha jól tudom, minden gyártónak licenszelni kell a TMC szolgáltatást minden országban az üzemeltetőtől (csinos díjért gondolom), különben nem működik. Úgy néz ki, erre Magyarországon a Skoda nem akar költeni.
Ja és még valami ,tapasztalt valaki már olyat hogy 100km autopályás vezetés után a kuplung pedál beteapadt? ,vagy városi forgalomba mozogva ugynugy bent marad a pedál
Sziasztok 2009-es 2.0PDTDI ha véletlenúl nem mennem megfelelően és a tempomat se müködik akkor nem az EGR szeleppel van baj és nem azzal a 10Ezer forintos kis biszbasz érzékelővel hanem egy vezeték szakadás van valahol ,nem tudom pontosan hol mert a fiuk a mühelyben megcsinálták ja és 260000 Km van a kocsiban
Ma reggelre a hűtősolyadék szintje lecsökkent annyira, hogy ki is jelezte a műszerfalon. Tényleg utána kellett önteni úgy 3-4dl-t, hogy a tartályban a minimum szint fölé kerüljön. Alánéztem, nem folyik sehol. Ez mennyire normális 16e km után? Vagy azonnal szervíz?
Egyetértek rendszámtábla ledileg. Viszont több Superbet láttam már ledes nappali menetfénnyel. Engem inkább az érdekelne. Sajnos a gyári P21W elég sárgás, halvány, és nincs belőle ilyen-olyan minőség, csak egy féle. Próbáltam már ebayről rendelni, de hiába írkálja a kínai hogy canbus, meg hogy no error, egyik sem működik, ráadásul fordított a polaritása is. Szóval ha valaki ismer olyat ami működik, az ne fogja vissza magát.