Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
Évjárat: 1996/4 Állapot: Megkímélt Gyártmány: japán Kmóraállás: 64 250 km Szín: szürke Hengerűrtartalom: 750 köbcentiméter Teljesítmény: 44 kW, 60 LE Műszaki érvényessége: 2018/4 Kiegészítők: két oldaldoboz (a képen nincs rajta, de jár hozzá).
Érvényes magyar okmányokkal, rendszeresen szervizelve.
A párom eladná szeretett motorját. Japán gyártmányú. Három zárható túradoboz van hozzá.
Bag Star tankbőrrel, bukócsővel, álló standarddal.
Az üzemanyag pumpa vákuumosra cserélve, így a típus egyetlen széria problémája megoldva.
Garanciális új akkuval kapod.
Menetkészen azonnal elvihető. Csere nem érdekel, csak készpénz.
Sokan tudjátok a nyári telihold idején éjszakai tereptúrát szoktam szervezni.
Az idei első dátum a JÚNIUS 10 ! Gyülekező: Érd, Shell-tesco, 21:30 (a kút 22h-ig van nyitva)
(Ha előtte esős idő lesz akkor a következő teliholdra, júli 8.-ra módosítom)
Szivesen látok minden nagyendurót, DE: Terepen kezdők ne itt kezdjék! Teljesen utcai gumival ne gyere, ahogy védőfelszerelés nélkül sem.
Nem túlélő túra lesz, ezért is halasztunk ha előtte elázik minden és kimondottan túraendurókra lesz szabva az útvonal, de némi terepezős tudást, odafigyelést és jó világítást igényel. Ha messzebbről jössz, gyere délután és szundikálj néhány órát valahol. ;)
Ennyi szigor után miért jó ?
Mert hihetetlen élmény éjjel a sötétben a földutakon-ösvényeken motorozni. Mert csodálatos egy hegytetőn megvárni a napfelkeltét! Mert jó buli...és mert nyáron nappal túl meleg van ahhoz, hogy terepezzünk.
Szombat este elindulunk és a napfelkeltét már egy szép helyen nézzük meg, onnan reggel ki merre lát...vagy ugyanazon az úton vissza! Este 10-kor indulunk, külön megkérem azokat akiket anyu/feleség csak éjfélig enged el, hogy inkább ne is jelentkezzenek! :P A megindulási pont Érden lesz, teletank, enni és innivaló (csoki-energiaital) legyen nálad! Néhány rövid aszfaltos szakaszt leszámítva földutakon fogunk menni, akinek van krosszsisakja+ krosszszemüveg az a por miatt ajánlott. A túrán mindenki saját felelősségére vesz részt!
Ez a japánból hozott gumi nekem kicsit olyan mint a szelei szentöltviz amiben a Krisztus lábát mosdatják a búcsúsok... 😉
Én biztos nem tákolnék ilyesmin. Itt az a kérdés meddig lesz jó a membrán? Csak eladásra kell vagy birjon ki sok évet, akár 20at is, mint a gyári? Amúgy attól reped ki ha sokáig nem használják a motort és kiszárad.
De ez minden motorra igaz, lehet az Africa Twin, Transalp vagy bármi ami vákuumos karburátoros...
Az első telót egyszerűen beljebb tudod állítani. A hátsóban ki kell cserélni a himbakart. Én árulom az AT-met, 6 cm le van faragva az ülésből, a Kárpit csinálta.
Az RD04-eseknek (1990-1992) 88 cm, az RD07-eseknek (1993-tól) 86 cm a gyári ülésmagasság, szerintem nem fog leérni róla a lábad. De vannak ültetőszettek (-3 cm), illetve az ülést is lehet "vékonyítani".
Sziasztok. Érdeklődni szertetnék, hogy milyen testmagasság kell minimum az Africa twin-hez? Én 170cm vagyok és nem tudom leérnék-e róla. Ha esetleg ez magas lenne, tudna valaki ajánlani valami alternatívát túra kategóriában?