Keresés

Részletes keresés

Sheme Creative Commons License 2017.05.07 0 0 441

Oh, megtaláltam:

 

Internetes utasfelvételt nem kínáló repülőterek (ingyenes repülőtéri utasfelvétellel):

  • Dubaj (csak Budapestre)
Előzmény: Sheme (440)
Sheme Creative Commons License 2017.05.07 0 0 440

Sziasztok!

 

Abban kérem szépen a tanácsotokat, mit tegyek? Retúrt vettem Dubai-ba, pár hónapja.

 

Meg is jött a levél, melyben írja:

 

BUD-DWC
DWC-BUD

 

Nos, az oda útra engedte az utasfelvételt, le is töltöttem.

 

Viszont a visszaútra nem ajánlja fel, helyette ezt írja a DWC-BUD alatt:

 

Internetes utasfelvétel: Végezze el az utasfelvételt 0 napon belül

 

Elvégezném, de nem tudom, mert nincs ott az internetes utasfelvétel gombja.

 

Mit tegyek?

AttiM Creative Commons License 2017.05.01 0 1 439

Ezt nagyon köszönöm! Ez vajon miért nem nyilvános?

Előzmény: Morti08 (435)
AttiM Creative Commons License 2017.05.01 0 0 438

Köszi, pontosan ezt tettem! :-)

Előzmény: lesaux (436)
SZLreka Creative Commons License 2017.04.30 0 0 437

Sziasztok!

Szombatra van jegyünk Londonba, vettünk hozzá repülőtéri transzfert is.

Azt viszont nem tudom kinyomtatni, a beszállókártyát már kinyomtattam és letöltöttem.

De a transzfert nem találom sehol.

Kérem segítsetek.

üdv

Laci

lesaux Creative Commons License 2017.04.30 0 2 436

Vagy ezt a foglalást veszni hagyod, és indítasz egy újat, kisbusz nélkül.

Előzmény: AttiM (434)
Morti08 Creative Commons License 2017.04.30 0 1 435

06 1 2550791 nem emelt díjas Wizz szám.

Előzmény: AttiM (434)
AttiM Creative Commons License 2017.04.29 0 0 434

Sziasztok,

Budapesti vagyok, most foglaltam utazást a WizzAirnél júniusra - de még nem utaltam át a foglalás összegét. Megtetszett a City Express Budapest repülőtéri transzferszolgáltatás fejenként 1900 Ft-ért (csak a repülőtérre), és azt is megrendeltem. Utána viszont gyanú ébredt bennem, hogy ez talán valamilyen kisbusz lesz, ami nem biztos, hogy házhoz jön értünk. Próbáltam utánanézni, de sehol nem találok infot erről! A budapestcityexpress.hu nem működik! Tapasztalatot, véleményt, egyáltalán semmilyen infot sem találtam az interneten. Most már inkább lemondanám, de nem tudom, hogyan lehet. Jelenleg A foglalás fizetésre vár - státuszban van, úgy tűnik, hogy ezen nem tudok módosítani semmit, amíg ki nem fizetem. Ha viszont kifizetem, tartok tőle, hogy nem tudom lemondani, szerintem pénzt vissza nem fognak adni. Az ügyfélszolgálatukat meg nem fogom percenként 250 Ft-ért felhívni.

Van valami jó ötletetek? Előre is köszönöm!

Attila

lotus99 Creative Commons License 2017.04.26 0 1 433

Húúú, köszi, ez működik, teljesen más felület...Fura.A fő oldalról nem ment!((:

Küldünk majd egy virtuális óriás pizzát Rómából!((:

 

Előzmény: 'szti (432)
'szti Creative Commons License 2017.04.26 0 1 432

próbáld másik böngészőval vagy itt:

https://book.wizzair.com/hu-HU/FlightSearch

Előzmény: lotus99 (431)
lotus99 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 431

Szia, az a baj, hogy a Wizz online fogalási oldalon, ha csak kézipoggyászt választok, nem enged tovább lépni a rendszer. Azt írja ki, válassz feladott poggyászt. Szóval, csak úgy utazhatsz, ha min. 23 kg-osat adsz fel. A többire nem reagál...Ez, hogy lehet? Azóta már többen is megnéztük és tényleg ezt csinálja.

Előzmény: Downunder1 (430)
Downunder1 Creative Commons License 2017.04.26 0 1 430

-Válassz feladort poggyászt: itt három opciót látok -  23 kg-os, 32 kg-os, vagy nincs feladott poggyász. Ha az utóbbit kiválasztod, értelemszerüen ingyenes.

- Több jegy drágább: ez akkor van, ha egy árszinten kevesebb elérhetô jegy van, mint ahány jegyet veszel - ekkor magasabb árszintre lépsz és mindenki jegyemennyibe kerül

- A helyfoglalásért kell külön fizetni, azaz hogy biztosan amellé ülj, aki mellé akarsz, de ahogy olvasom itt a a tapasztalatokat, ha idôben becsekkolsz, akkor helyfoglalás nélkül is valószínûleg egymás mellé tesz a rendszer.

Előzmény: lotus99 (429)
lotus99 Creative Commons License 2017.04.26 -2 0 429

Kamu Wizz...:((

Sziasztok, van erre ötletetek, hogy mi a túró ez??A napokban próbáltunk foglalni a Wizzes oldalon és durva, hogy nem engedi lefoglalni a repjegyet, csak, ha fejenként egy 23-kg-os feladott poggyászt is választunk (ez fejenként 20.000Ft, drágább, mint a jegy). Egyébként, elvileg akár poggyász nélkül is utazhatsz, de nem enged tovább a rendszer, kiírja, hogy válassz feladott poggyászt...De miért???

+Ha nem egyedül foglalsz, drágább a jegy és külön kell fizetni még azért is, hogy a mellé ülj, akivel, amúgy eleve drágábban-,megvetted a jegyet...Egy éve még nem volt ez. Automatikusan egymás mellé tette az együtt utazókat. Érthetetlen, hogy ezek a cégek bármit megtehetnek? Őket meg nem lehet elérni, mert nincs semmilyen normális ügyfélszolgálat. Ti tapasztaltatok már ilyet?...

Köszi:(((

lesaux Creative Commons License 2017.04.09 0 0 428

Semmit, elrontották a fordítást, ez az igaz: online check in előtte 30 nappal lehet leghamarabb és legkésöbb indulás előtt 3 órával.

Előzmény: ildisz1 (427)
ildisz1 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 427

hello

kis segitséget kérnék, vettem jegyet a wizzzairnél, május 11 től 13 ig. Azt irják, hogy az online check in előtte 30 nappal lehet leghamarabb és legkésöbb indulás előtt 3 órával.

Nekem azonban azt irja a "jegynél " hogy 2 napon belül (visszaút 3 napon belül) check eljek be.. de miért? nem április 11 a jegyem,  mert  akkor lenne 2 napom rá, hanem május 11 (mutatok képet)

 

mit tegyek, mi ez most??

köszi

 

lesaux Creative Commons License 2017.04.09 0 0 426

Hozzárendelted már az erstés számládat a wizzes accountodhoz? A pontokat átvezetted a Wizz-számládra?

A wizzair.com-on bejelentkezés után írja, hogy hány pontod van, és több mint 0?

Előzmény: Bicajosnene (423)
Morti08 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 425

Az utasok között vagy? Csak így lehet pontokkal fizetni.

Előzmény: Bicajosnene (423)
koroland79 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 424

A fizetesi oldalon talalod, azt hiszem egy kulon fulon van. 

Előzmény: Bicajosnene (423)
Bicajosnene Creative Commons License 2017.04.07 0 0 423

Tudna valaki segíteni abban, hogy a repülőjegy fizetésénél a wizz oldalon hogyan tudom felhasználni az összegyűjtött wizz pontjaimat? Klubtagsággal rendelkezem, de nem találom a lehetőséget. Bankkártyás és utalásos fizetést ajánl fel, valamint utalványkódot és még valamit, de egyiknél sem fogadja el a wizz számlám számát. Mit csinálok rosszul? Köszi.

lesaux Creative Commons License 2017.04.05 0 2 422

Ezekre semmi infó sincs sehol!

...

Tényleg kerestem az oldalukon, de nyoma sincs!

 

1. A schengeni övezeten kívüli utazás esetében kattintson az utas neve mellett található „Utas adatainak beírása” gombra, és adja meg a szükséges adatokat.

...

2. Ha a schengeni övezeten belül utazik, nem kell megadnia az utas és az úti okmány adatait, mert ebben az esetben nem gyűjtjük ezeket az adatokat. Kattintson az „Utasfelvétel” gombra, és folytassa a műveletet.

https://book.wizzair.com/hu-HU/useful_information/guide_online_checkin

 

Attól függetlenül a telefonos szolgáltatásnak a díja mellett a minősége is lehetne emelt. Ha nagyon ráérnék, írnék nekik egy panaszt, hallgassák vissza a beszélgetést (dátum, időpont), majd ajánljanak fel valami néhány Wizzair-pontnyi fájdalomdíjat.

Előzmény: Xion79 (417)
Morti08 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 421

Semmilyen okmány számát nem kell beírni, ha a schengeni határokon belül utazol. Azonos nevűnek akár át is adhatnád a foglalást.

Előzmény: Xion79 (419)
Pitta2 Creative Commons License 2017.04.04 -1 0 420

Schengenen belül nem lehet útlevél adatot megadni. De ezt miért nem tudták a telefon másik oldalán?

Előzmény: Xion79 (419)
Xion79 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 419

Milano

Előzmény: Pitta2 (418)
Pitta2 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 418

Hova mentek?4

Előzmény: Xion79 (417)
Xion79 Creative Commons License 2017.04.04 -1 0 417

Sziasztok!

 

"élménybeszámoló"

 

Interneten csekkoltam be, de sehol sincs úti okmányra feltöltési lehetőség, így én kinyomtattam.

 

Nagyon idegesített, ezért felhívtam őket, ahol is egyből törölték, majd technikai hibát említettek, ami egyáltalán nem igaz, és be kellett diktálnom az útlevelünk adatait!

 

Ezek után újra ki kellett nyomtatnom azokat, amiken újfent sehol sincs az okmányaink száma!!

 

Nem tudom, hogy fogyasztóvédelmileg támadható-e, mert ez lehúzás elég keményen, a hölgy azt mondta a telefonba, hogy ezt kellett, mert, ha "kiszednek a sorból" és nincs okmány számunk, akkor ott helyben fizethetek!

 

Ezekre semmi infó sincs sehol! Mert az utasfelvételkor sincs külön hely beírogatni okmányokat!

 

Szerintetek?

 

 

Tényleg kerestem az oldalukon, de nyoma sincs!

 

Segítsetek, nem akarok negatív lenni! :( :) 

 

Köszi előre is!

anetkukaca pont hu Creative Commons License 2017.04.01 0 0 416
Előzmény: bati67 (415)
bati67 Creative Commons License 2017.03.13 0 0 415

Sziasztok! Van itt valaki Temesvárról? Azt szeretném megkérdezni, hogy Temesváron is van-e olyan lehetőség, mint Vecsésen? (őrzött autóparkoló, ahonnan bevisznek bennünket a repülőtérre)

koroland79 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 414

honlapon ,ha atfoglalsz, akkor, latni fogod, hogy kell e fizetni, de tuti, hogy nem. Az oda utat is tudod modosytani, de ott az mar penzbe kerul Hova mesz.Amugy ejjel hivd oket, akkor nincs nagy forgalom az ugyfelszolg, de foglalasba belemesz le van irva minden. 

Előzmény: ptb73 (411)
juxx Creative Commons License 2016.12.30 0 0 413

A szekuritin nem engednek át. Vagy töltsd át 1-decis flakonokba, tedd a flakonokat egy 1l zacskóba. Kapható a boltokban.

Előzmény: Milanfan1 (412)
Milanfan1 Creative Commons License 2016.12.30 -1 0 412

Sziasztok!

Nagyméretű kézipoggyászba naptejet,dezodort felengednek a gépre a Wizzair-nél? (Dubai járat lenne)
Előre is köszi a segítséget!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!