a következő a problémám: hivatalos útra megyek, a jegyhez vettek egy feladott poggyászt is. Viszont az tök fölösleges, mert csak egy nagyméretű kézipoggyászt viszek magammal. A kérdésem az, hogy ebben az esetben mindenképpen fel kell adnom? Mert ha lehet, nem szívnék ezzel, hanem inkább csak simán kézipoggyásszként felvinném magammal a fedélzetre.....
Budapesti vagyok, most foglaltam utazást a WizzAirnél júniusra - de még nem utaltam át a foglalás összegét. Megtetszett a City Express Budapest repülőtéri transzferszolgáltatás fejenként 1900 Ft-ért (csak a repülőtérre), és azt is megrendeltem. Utána viszont gyanú ébredt bennem, hogy ez talán valamilyen kisbusz lesz, ami nem biztos, hogy házhoz jön értünk. Próbáltam utánanézni, de sehol nem találok infot erről! A budapestcityexpress.hu nem működik! Tapasztalatot, véleményt, egyáltalán semmilyen infot sem találtam az interneten. Most már inkább lemondanám, de nem tudom, hogyan lehet. Jelenleg A foglalás fizetésre vár - státuszban van, úgy tűnik, hogy ezen nem tudok módosítani semmit, amíg ki nem fizetem. Ha viszont kifizetem, tartok tőle, hogy nem tudom lemondani, szerintem pénzt vissza nem fognak adni. Az ügyfélszolgálatukat meg nem fogom percenként 250 Ft-ért felhívni.
Szia, az a baj, hogy a Wizz online fogalási oldalon, ha csak kézipoggyászt választok, nem enged tovább lépni a rendszer. Azt írja ki, válassz feladott poggyászt. Szóval, csak úgy utazhatsz, ha min. 23 kg-osat adsz fel. A többire nem reagál...Ez, hogy lehet? Azóta már többen is megnéztük és tényleg ezt csinálja.
-Válassz feladort poggyászt: itt három opciót látok - 23 kg-os, 32 kg-os, vagy nincs feladott poggyász. Ha az utóbbit kiválasztod, értelemszerüen ingyenes.
- Több jegy drágább: ez akkor van, ha egy árszinten kevesebb elérhetô jegy van, mint ahány jegyet veszel - ekkor magasabb árszintre lépsz és mindenki jegyemennyibe kerül
- A helyfoglalásért kell külön fizetni, azaz hogy biztosan amellé ülj, aki mellé akarsz, de ahogy olvasom itt a a tapasztalatokat, ha idôben becsekkolsz, akkor helyfoglalás nélkül is valószínûleg egymás mellé tesz a rendszer.
Sziasztok, van erre ötletetek, hogy mi a túró ez??A napokban próbáltunk foglalni a Wizzes oldalon és durva, hogy nem engedi lefoglalni a repjegyet, csak, ha fejenként egy 23-kg-os feladott poggyászt is választunk (ez fejenként 20.000Ft, drágább, mint a jegy). Egyébként, elvileg akár poggyász nélkül is utazhatsz, de nem enged tovább a rendszer, kiírja, hogy válassz feladott poggyászt...De miért???
+Ha nem egyedül foglalsz, drágább a jegy és külön kell fizetni még azért is, hogy a mellé ülj, akivel, amúgy eleve drágábban-,megvetted a jegyet...Egy éve még nem volt ez. Automatikusan egymás mellé tette az együtt utazókat. Érthetetlen, hogy ezek a cégek bármit megtehetnek? Őket meg nem lehet elérni, mert nincs semmilyen normális ügyfélszolgálat. Ti tapasztaltatok már ilyet?...
kis segitséget kérnék, vettem jegyet a wizzzairnél, május 11 től 13 ig. Azt irják, hogy az online check in előtte 30 nappal lehet leghamarabb és legkésöbb indulás előtt 3 órával.
Nekem azonban azt irja a "jegynél " hogy 2 napon belül (visszaút 3 napon belül) check eljek be.. de miért? nem április 11 a jegyem, mert akkor lenne 2 napom rá, hanem május 11 (mutatok képet)
Tudna valaki segíteni abban, hogy a repülőjegy fizetésénél a wizz oldalon hogyan tudom felhasználni az összegyűjtött wizz pontjaimat? Klubtagsággal rendelkezem, de nem találom a lehetőséget. Bankkártyás és utalásos fizetést ajánl fel, valamint utalványkódot és még valamit, de egyiknél sem fogadja el a wizz számlám számát. Mit csinálok rosszul? Köszi.
1. A schengeni övezeten kívüli utazás esetében kattintson az utas neve mellett található „Utas adatainak beírása” gombra, és adja meg a szükséges adatokat.
...
2. Ha a schengeni övezeten belül utazik, nem kell megadnia az utas és az úti okmány adatait, mert ebben az esetben nem gyűjtjük ezeket az adatokat. Kattintson az „Utasfelvétel” gombra, és folytassa a műveletet.
Attól függetlenül a telefonos szolgáltatásnak a díja mellett a minősége is lehetne emelt. Ha nagyon ráérnék, írnék nekik egy panaszt, hallgassák vissza a beszélgetést (dátum, időpont), majd ajánljanak fel valami néhány Wizzair-pontnyi fájdalomdíjat.
Interneten csekkoltam be, de sehol sincs úti okmányra feltöltési lehetőség, így én kinyomtattam.
Nagyon idegesített, ezért felhívtam őket, ahol is egyből törölték, majd technikai hibát említettek, ami egyáltalán nem igaz, és be kellett diktálnom az útlevelünk adatait!
Ezek után újra ki kellett nyomtatnom azokat, amiken újfent sehol sincs az okmányaink száma!!
Nem tudom, hogy fogyasztóvédelmileg támadható-e, mert ez lehúzás elég keményen, a hölgy azt mondta a telefonba, hogy ezt kellett, mert, ha "kiszednek a sorból" és nincs okmány számunk, akkor ott helyben fizethetek!
Ezekre semmi infó sincs sehol! Mert az utasfelvételkor sincs külön hely beírogatni okmányokat!
Sziasztok! Van itt valaki Temesvárról? Azt szeretném megkérdezni, hogy Temesváron is van-e olyan lehetőség, mint Vecsésen? (őrzött autóparkoló, ahonnan bevisznek bennünket a repülőtérre)