Keresés

Részletes keresés

Dominik0705 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 457

Sziasztok! Erdeklodnek hogy 10 nap mulva utazom es szeretnem vinni az Xbox One konzolomat a hátizsákomban. Ez lehetseges? Vagy kivetetik?

rezignált Creative Commons License 2017.05.23 0 1 456

Erre elsőre azt akartam válaszolni, hogy "jó, de mi ma jöttünk és péntekre szól a visszaút", de előbb a biztonság kedvéért még egyszer, ezredjére is ránéztem a foglalásra, így most neked köszönhető, hogy nem a poggyászpultbál derül csak ki, hogy véletlenül május 26 helyett június 26-ra vettük a visszajegyet... még jó, hogy flex-jegy és így csak a különbözetet kell fizetni a cseréhez.

 

szóval köszi!

Előzmény: Morti08 (455)
Morti08 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 455

A visszaútnak is 30 napon belül kell lennie.

Előzmény: rezignált (454)
rezignált Creative Commons License 2017.05.22 0 0 454

Sziasztok!

 

Nem tudom, más tapasztalt-e már ilyet: van egy retúrjegyünk, és csak az odaútra jelenik meg az utasfelvétel, visszaútra már nem - pedig bőven 30 napon belül van az út. Az is eszembe jutott, hogy talán csak nincs online check-in a célreptéren, de Keflavíkról van szó, és az pont nem szerepel a Wizzair-honlapon leírt kivételek között.

 

Van valakinek esetleg ötlete, mi lehet a hiba?

 

evita88 Creative Commons License 2017.05.21 0 0 453

Szia!

 

Sajnos ez a szám már nem működik, most próbáltuk.

Előzmény: Morti08 (435)
oleandro Creative Commons License 2017.05.20 0 0 452

oké, gondoltam, kösz. Nekem ez rugalmasság lenne (lett volna), de igazából komnolyan nem számítottam rá.

Előzmény: Count Dooku (451)
Count Dooku Creative Commons License 2017.05.20 0 0 451

Nem hiszem, hogy ez rugalmasság kérdése, a feladott poggyász és a kézipoggyász két különböző szolgáltatás, más méret- és súlyelőírásokkal. Amúgy a honlapjukon is egyértelműen ott van, hogy nem lehetséges.

Előzmény: oleandro (446)
grün augen Creative Commons License 2017.05.20 0 1 450

Köszönöm szépen a választ!

Előzmény: Morti08 (448)
Morti08 Creative Commons License 2017.05.20 0 0 449

Egy megrendelt és kifizetett szolgáltatást csak drágábbra lehet módosítani, olcsóbbra nem. Ha mindenképp fel akarod vinni a gépre a csomagod, akkor fizess ki  egy nagy kézit és ne adj fel semmit.

Előzmény: oleandro (446)
Morti08 Creative Commons License 2017.05.20 0 0 448

Nem gond, nem nézi senki. De ha ez megnyugtat, telefonon  módosíthatod. Nm emelt díjas szám: 1 296 8774

Előzmény: grün augen (447)
grün augen Creative Commons License 2017.05.20 0 0 447

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni lehet-e abból probléma, hogy nő létemre a nevem elé valahogy MR-t sikerült varázsolnom foglaláskor. :) Nyomtatáskor vettem észre, módosítani nem enged a Discount tagság miatt. Köszönöm a válaszokat! 

oleandro Creative Commons License 2017.05.20 0 0 446

Hát az nioncs. Csak  egy megvásárolt drágább szolgáltatás áráért egy hasonló olcsóbbat szereték igénybe venni És nem fordítva.  Ennyi rugalmasság még egy fapadostól is elvárható lenne, nem?:)

Előzmény: Count Dooku (445)
Count Dooku Creative Commons License 2017.05.20 0 0 445

Ha nincs nagyméretű kézipoggyász is a jegyhez, akkor fel kell adni, mert máskülönben fizetős lesz.

Előzmény: oleandro (444)
oleandro Creative Commons License 2017.05.19 0 0 444

Sziasztok,

a következő a problémám: hivatalos útra megyek, a jegyhez vettek egy feladott poggyászt is. Viszont az tök fölösleges, mert csak egy nagyméretű kézipoggyászt viszek magammal. A kérdésem az, hogy ebben az esetben mindenképpen fel kell adnom? Mert ha lehet, nem szívnék ezzel, hanem inkább  csak simán kézipoggyásszként felvinném magammal  a fedélzetre.....

Pitta2 Creative Commons License 2017.05.08 -1 1 443

Mikor indul majd a géped? Én már többször láttam olyat, hogy az online check in csak a felszállás tervezett időpontja után nyílik meg 1-2 órával.

Előzmény: gaszton11 (442)
gaszton11 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 442

Sziasztok!

Június 7.-re foglaltam a wizz-nél.Elvileg mától kellene,hogy elérhető legyen az online check in.

Amikor meglennek a részletek,foglalási kód beírása után,mire betölt rendesen eltűnik az utasfelvétel lehetőség.

Van esetleg valakinek valami tapasztalata vagy ötlete ilyen esettel kapcsolatban?

Előre is kösz!

Sheme Creative Commons License 2017.05.07 0 0 441

Oh, megtaláltam:

 

Internetes utasfelvételt nem kínáló repülőterek (ingyenes repülőtéri utasfelvétellel):

  • Dubaj (csak Budapestre)
Előzmény: Sheme (440)
Sheme Creative Commons License 2017.05.07 0 0 440

Sziasztok!

 

Abban kérem szépen a tanácsotokat, mit tegyek? Retúrt vettem Dubai-ba, pár hónapja.

 

Meg is jött a levél, melyben írja:

 

BUD-DWC
DWC-BUD

 

Nos, az oda útra engedte az utasfelvételt, le is töltöttem.

 

Viszont a visszaútra nem ajánlja fel, helyette ezt írja a DWC-BUD alatt:

 

Internetes utasfelvétel: Végezze el az utasfelvételt 0 napon belül

 

Elvégezném, de nem tudom, mert nincs ott az internetes utasfelvétel gombja.

 

Mit tegyek?

AttiM Creative Commons License 2017.05.01 0 1 439

Ezt nagyon köszönöm! Ez vajon miért nem nyilvános?

Előzmény: Morti08 (435)
AttiM Creative Commons License 2017.05.01 0 0 438

Köszi, pontosan ezt tettem! :-)

Előzmény: lesaux (436)
SZLreka Creative Commons License 2017.04.30 0 0 437

Sziasztok!

Szombatra van jegyünk Londonba, vettünk hozzá repülőtéri transzfert is.

Azt viszont nem tudom kinyomtatni, a beszállókártyát már kinyomtattam és letöltöttem.

De a transzfert nem találom sehol.

Kérem segítsetek.

üdv

Laci

lesaux Creative Commons License 2017.04.30 0 2 436

Vagy ezt a foglalást veszni hagyod, és indítasz egy újat, kisbusz nélkül.

Előzmény: AttiM (434)
Morti08 Creative Commons License 2017.04.30 0 1 435

06 1 2550791 nem emelt díjas Wizz szám.

Előzmény: AttiM (434)
AttiM Creative Commons License 2017.04.29 0 0 434

Sziasztok,

Budapesti vagyok, most foglaltam utazást a WizzAirnél júniusra - de még nem utaltam át a foglalás összegét. Megtetszett a City Express Budapest repülőtéri transzferszolgáltatás fejenként 1900 Ft-ért (csak a repülőtérre), és azt is megrendeltem. Utána viszont gyanú ébredt bennem, hogy ez talán valamilyen kisbusz lesz, ami nem biztos, hogy házhoz jön értünk. Próbáltam utánanézni, de sehol nem találok infot erről! A budapestcityexpress.hu nem működik! Tapasztalatot, véleményt, egyáltalán semmilyen infot sem találtam az interneten. Most már inkább lemondanám, de nem tudom, hogyan lehet. Jelenleg A foglalás fizetésre vár - státuszban van, úgy tűnik, hogy ezen nem tudok módosítani semmit, amíg ki nem fizetem. Ha viszont kifizetem, tartok tőle, hogy nem tudom lemondani, szerintem pénzt vissza nem fognak adni. Az ügyfélszolgálatukat meg nem fogom percenként 250 Ft-ért felhívni.

Van valami jó ötletetek? Előre is köszönöm!

Attila

lotus99 Creative Commons License 2017.04.26 0 1 433

Húúú, köszi, ez működik, teljesen más felület...Fura.A fő oldalról nem ment!((:

Küldünk majd egy virtuális óriás pizzát Rómából!((:

 

Előzmény: 'szti (432)
'szti Creative Commons License 2017.04.26 0 1 432

próbáld másik böngészőval vagy itt:

https://book.wizzair.com/hu-HU/FlightSearch

Előzmény: lotus99 (431)
lotus99 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 431

Szia, az a baj, hogy a Wizz online fogalási oldalon, ha csak kézipoggyászt választok, nem enged tovább lépni a rendszer. Azt írja ki, válassz feladott poggyászt. Szóval, csak úgy utazhatsz, ha min. 23 kg-osat adsz fel. A többire nem reagál...Ez, hogy lehet? Azóta már többen is megnéztük és tényleg ezt csinálja.

Előzmény: Downunder1 (430)
Downunder1 Creative Commons License 2017.04.26 0 1 430

-Válassz feladort poggyászt: itt három opciót látok -  23 kg-os, 32 kg-os, vagy nincs feladott poggyász. Ha az utóbbit kiválasztod, értelemszerüen ingyenes.

- Több jegy drágább: ez akkor van, ha egy árszinten kevesebb elérhetô jegy van, mint ahány jegyet veszel - ekkor magasabb árszintre lépsz és mindenki jegyemennyibe kerül

- A helyfoglalásért kell külön fizetni, azaz hogy biztosan amellé ülj, aki mellé akarsz, de ahogy olvasom itt a a tapasztalatokat, ha idôben becsekkolsz, akkor helyfoglalás nélkül is valószínûleg egymás mellé tesz a rendszer.

Előzmény: lotus99 (429)
lotus99 Creative Commons License 2017.04.26 -2 0 429

Kamu Wizz...:((

Sziasztok, van erre ötletetek, hogy mi a túró ez??A napokban próbáltunk foglalni a Wizzes oldalon és durva, hogy nem engedi lefoglalni a repjegyet, csak, ha fejenként egy 23-kg-os feladott poggyászt is választunk (ez fejenként 20.000Ft, drágább, mint a jegy). Egyébként, elvileg akár poggyász nélkül is utazhatsz, de nem enged tovább a rendszer, kiírja, hogy válassz feladott poggyászt...De miért???

+Ha nem egyedül foglalsz, drágább a jegy és külön kell fizetni még azért is, hogy a mellé ülj, akivel, amúgy eleve drágábban-,megvetted a jegyet...Egy éve még nem volt ez. Automatikusan egymás mellé tette az együtt utazókat. Érthetetlen, hogy ezek a cégek bármit megtehetnek? Őket meg nem lehet elérni, mert nincs semmilyen normális ügyfélszolgálat. Ti tapasztaltatok már ilyet?...

Köszi:(((

lesaux Creative Commons License 2017.04.09 0 0 428

Semmit, elrontották a fordítást, ez az igaz: online check in előtte 30 nappal lehet leghamarabb és legkésöbb indulás előtt 3 órával.

Előzmény: ildisz1 (427)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!