Erre elsőre azt akartam válaszolni, hogy "jó, de mi ma jöttünk és péntekre szól a visszaút", de előbb a biztonság kedvéért még egyszer, ezredjére is ránéztem a foglalásra, így most neked köszönhető, hogy nem a poggyászpultbál derül csak ki, hogy véletlenül május 26 helyett június 26-ra vettük a visszajegyet... még jó, hogy flex-jegy és így csak a különbözetet kell fizetni a cseréhez.
Nem tudom, más tapasztalt-e már ilyet: van egy retúrjegyünk, és csak az odaútra jelenik meg az utasfelvétel, visszaútra már nem - pedig bőven 30 napon belül van az út. Az is eszembe jutott, hogy talán csak nincs online check-in a célreptéren, de Keflavíkról van szó, és az pont nem szerepel a Wizzair-honlapon leírt kivételek között.
Nem hiszem, hogy ez rugalmasság kérdése, a feladott poggyász és a kézipoggyász két különböző szolgáltatás, más méret- és súlyelőírásokkal. Amúgy a honlapjukon is egyértelműen ott van, hogy nem lehetséges.
Egy megrendelt és kifizetett szolgáltatást csak drágábbra lehet módosítani, olcsóbbra nem. Ha mindenképp fel akarod vinni a gépre a csomagod, akkor fizess ki egy nagy kézit és ne adj fel semmit.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni lehet-e abból probléma, hogy nő létemre a nevem elé valahogy MR-t sikerült varázsolnom foglaláskor. :) Nyomtatáskor vettem észre, módosítani nem enged a Discount tagság miatt. Köszönöm a válaszokat!
Hát az nioncs. Csak egy megvásárolt drágább szolgáltatás áráért egy hasonló olcsóbbat szereték igénybe venni És nem fordítva. Ennyi rugalmasság még egy fapadostól is elvárható lenne, nem?:)
a következő a problémám: hivatalos útra megyek, a jegyhez vettek egy feladott poggyászt is. Viszont az tök fölösleges, mert csak egy nagyméretű kézipoggyászt viszek magammal. A kérdésem az, hogy ebben az esetben mindenképpen fel kell adnom? Mert ha lehet, nem szívnék ezzel, hanem inkább csak simán kézipoggyásszként felvinném magammal a fedélzetre.....
Budapesti vagyok, most foglaltam utazást a WizzAirnél júniusra - de még nem utaltam át a foglalás összegét. Megtetszett a City Express Budapest repülőtéri transzferszolgáltatás fejenként 1900 Ft-ért (csak a repülőtérre), és azt is megrendeltem. Utána viszont gyanú ébredt bennem, hogy ez talán valamilyen kisbusz lesz, ami nem biztos, hogy házhoz jön értünk. Próbáltam utánanézni, de sehol nem találok infot erről! A budapestcityexpress.hu nem működik! Tapasztalatot, véleményt, egyáltalán semmilyen infot sem találtam az interneten. Most már inkább lemondanám, de nem tudom, hogyan lehet. Jelenleg A foglalás fizetésre vár - státuszban van, úgy tűnik, hogy ezen nem tudok módosítani semmit, amíg ki nem fizetem. Ha viszont kifizetem, tartok tőle, hogy nem tudom lemondani, szerintem pénzt vissza nem fognak adni. Az ügyfélszolgálatukat meg nem fogom percenként 250 Ft-ért felhívni.
Szia, az a baj, hogy a Wizz online fogalási oldalon, ha csak kézipoggyászt választok, nem enged tovább lépni a rendszer. Azt írja ki, válassz feladott poggyászt. Szóval, csak úgy utazhatsz, ha min. 23 kg-osat adsz fel. A többire nem reagál...Ez, hogy lehet? Azóta már többen is megnéztük és tényleg ezt csinálja.
-Válassz feladort poggyászt: itt három opciót látok - 23 kg-os, 32 kg-os, vagy nincs feladott poggyász. Ha az utóbbit kiválasztod, értelemszerüen ingyenes.
- Több jegy drágább: ez akkor van, ha egy árszinten kevesebb elérhetô jegy van, mint ahány jegyet veszel - ekkor magasabb árszintre lépsz és mindenki jegyemennyibe kerül
- A helyfoglalásért kell külön fizetni, azaz hogy biztosan amellé ülj, aki mellé akarsz, de ahogy olvasom itt a a tapasztalatokat, ha idôben becsekkolsz, akkor helyfoglalás nélkül is valószínûleg egymás mellé tesz a rendszer.
Sziasztok, van erre ötletetek, hogy mi a túró ez??A napokban próbáltunk foglalni a Wizzes oldalon és durva, hogy nem engedi lefoglalni a repjegyet, csak, ha fejenként egy 23-kg-os feladott poggyászt is választunk (ez fejenként 20.000Ft, drágább, mint a jegy). Egyébként, elvileg akár poggyász nélkül is utazhatsz, de nem enged tovább a rendszer, kiírja, hogy válassz feladott poggyászt...De miért???
+Ha nem egyedül foglalsz, drágább a jegy és külön kell fizetni még azért is, hogy a mellé ülj, akivel, amúgy eleve drágábban-,megvetted a jegyet...Egy éve még nem volt ez. Automatikusan egymás mellé tette az együtt utazókat. Érthetetlen, hogy ezek a cégek bármit megtehetnek? Őket meg nem lehet elérni, mert nincs semmilyen normális ügyfélszolgálat. Ti tapasztaltatok már ilyet?...