Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
Az új Africa Twin megérdemli a dicséretet, hiszen minden, amit a korábbi modellben szerettem - könnyedség és kezelhetőség - meg van benne is. Ügyesen gyúrtak a modern technikából egy a hagyományokhoz hű motorkerékpárt. A két hengeres blokk kiváló, bőséges nyomatékkal rendelkezik, alulról már szépen dolgozik. A hangja vetekszik a V2-es cruiserek legtöbbjével. Csak elrontani lehet egy tunning dobbal. Az ülés és kormány pozíció kényelmes, a nyeregből kiállva is megfelelő stabilitást ad. Bár a gyári szélvédő viszonylag kis méretű, de kialakításánál fogva mégsem nagy a szélzaj és a húzat mögötte. A váltó és a kuplung Hondásan finoman dolgozik az alap modellben. A duplakuplungos verziót nem tudtam megszokni. Kemény szerpentineken (Svájcban volt bőven) folyamatosan zavarba jött, mindig más fokozatban volt, mint ahol nekem megfelelt volna. Műkedvelőknek javaslom csak. A futómű túratempó mellett kifogástalan. Elnyel szinte miden út egyenetlenséget, de megfelelően kemény, ha csomagokkal és utassal terhelt a motort. Utcai gumikkal bátran dönthető lábtartókig az Africa Twin, esőben sem kell spórolni vele. Végre hasznos gyári extrákkal érkeznek a motorok (markolatfűtés, kipörgésgátló), nekem csak a tempomat hiányzott ezen a hosszú túrán. Sajnos a gyári dobozok annyira gyatrák, hogy bőven hagynak lehetőséget a dobozgyártó cégeknek az eladásaik növelésére. Nehezen zárodnak, oldalra nyílnak, nincs bennük rögzítő pánt, a Samsonite bőröndökre hajazó csattok feleslegesek. A Honda Africa Twin tetszik, bármikor szívesen túráznék vele újra. Felveszi a versenyt bármelyik márkával!
Az alaptípus mellé állított új gép az off-road világjárók igényei szerint lett kialakítva: magasabb kormány, erősebb rugózás,nagyobb hasmagasság, nem lépcsős nyereg és nagyobb üzemanyagtank. Új még a műszerfal, de ezt az alaptípus is megkapja. A tipus 30 éves évfordulójára megkapta az 1988-as széria fényezését.
A klubtagok nevében is köszönöm e bemutatót a Hondának!
Mátraljai Tereptúra Nagyendúróknak. 2017.12.03. Indulási helyszín: Ecséd, Szabadság út 139(Posta melletti parkoló) NE teletankkal érkezzetek!
58km-es táv főbb részletei:Kopasz-Hegy(285m),Somlyó(385m),Nagy-Hársas(509m), Kecske-Kő(325m).ráadás:Magyarország 2.leghosszabb alagútja ami lakott településen van, Patakátkelés ;)! 15% aszfalt, 85%terep
Védőfelszerelés(gerincportektor!!!) és terepgumi(bütykös) kötelező! K60 Scout és társai felejtős!
Évjárat: 1996/4 Állapot: Megkímélt Gyártmány: japán Kmóraállás: 64 250 km Szín: szürke Hengerűrtartalom: 750 köbcentiméter Teljesítmény: 44 kW, 60 LE Műszaki érvényessége: 2018/4 Kiegészítők: két oldaldoboz (a képen nincs rajta, de jár hozzá).
Érvényes magyar okmányokkal, rendszeresen szervizelve.
A párom eladná szeretett motorját. Japán gyártmányú. Három zárható túradoboz van hozzá.
Bag Star tankbőrrel, bukócsővel, álló standarddal.
Az üzemanyag pumpa vákuumosra cserélve, így a típus egyetlen széria problémája megoldva.
Garanciális új akkuval kapod.
Menetkészen azonnal elvihető. Csere nem érdekel, csak készpénz.
Sokan tudjátok a nyári telihold idején éjszakai tereptúrát szoktam szervezni.
Az idei első dátum a JÚNIUS 10 ! Gyülekező: Érd, Shell-tesco, 21:30 (a kút 22h-ig van nyitva)
(Ha előtte esős idő lesz akkor a következő teliholdra, júli 8.-ra módosítom)
Szivesen látok minden nagyendurót, DE: Terepen kezdők ne itt kezdjék! Teljesen utcai gumival ne gyere, ahogy védőfelszerelés nélkül sem.
Nem túlélő túra lesz, ezért is halasztunk ha előtte elázik minden és kimondottan túraendurókra lesz szabva az útvonal, de némi terepezős tudást, odafigyelést és jó világítást igényel. Ha messzebbről jössz, gyere délután és szundikálj néhány órát valahol. ;)
Ennyi szigor után miért jó ?
Mert hihetetlen élmény éjjel a sötétben a földutakon-ösvényeken motorozni. Mert csodálatos egy hegytetőn megvárni a napfelkeltét! Mert jó buli...és mert nyáron nappal túl meleg van ahhoz, hogy terepezzünk.
Szombat este elindulunk és a napfelkeltét már egy szép helyen nézzük meg, onnan reggel ki merre lát...vagy ugyanazon az úton vissza! Este 10-kor indulunk, külön megkérem azokat akiket anyu/feleség csak éjfélig enged el, hogy inkább ne is jelentkezzenek! :P A megindulási pont Érden lesz, teletank, enni és innivaló (csoki-energiaital) legyen nálad! Néhány rövid aszfaltos szakaszt leszámítva földutakon fogunk menni, akinek van krosszsisakja+ krosszszemüveg az a por miatt ajánlott. A túrán mindenki saját felelősségére vesz részt!
Ez a japánból hozott gumi nekem kicsit olyan mint a szelei szentöltviz amiben a Krisztus lábát mosdatják a búcsúsok... 😉
Én biztos nem tákolnék ilyesmin. Itt az a kérdés meddig lesz jó a membrán? Csak eladásra kell vagy birjon ki sok évet, akár 20at is, mint a gyári? Amúgy attól reped ki ha sokáig nem használják a motort és kiszárad.
De ez minden motorra igaz, lehet az Africa Twin, Transalp vagy bármi ami vákuumos karburátoros...