Üdv mindenkinek!
Aki szereti az off roadot (már van ilyen topic igaz), de ezen túlmenően imád autót fejleszteni és szerkeszteni, azt szeretettel várjuk tapasztalatcserére! Remélem hasznos segítői lehetünk egymásnak a jövőben!!!
Sajnos más fórumban nem nagyon nézik jó szemmel, ha valaki jobbat akar a meglévőnél. Itt ez a cél...
Hali! Én mindenképp a hidast javasolnám. KJ90-nel állandó gond, hogy sárban járás után azonnal ki kell takarítani az első féltengelyek környékét, mert ha megszárad a sár széttépi vagy kikoptatja a gumiharangokat. A lengőkaros előnye egyértelműen a komfortban mutatkozik meg.
Uaz híd samurai alvázhoz igazítva, komplett szett.. Első-Hátsó híd 41/8 as .. Eső-Hátsó tárcsafék komplett Első laprugó 10 lapos Hátsó laprugó 8 lapos Csak egyben eladó.. 220.000Ft
Üdv mindenkinek!Véleményeteket kérném a következőben.Van egy Toyota LJ70 gépem,amit nagyon szeretek,de elengedhetetlenül fontos lenne egy platós!Toyota Hilux-ra gondoltam,de nem tudom eldönteni,hogy merev hidast vegyek,vagy lengőkarost?!Emelve mindenképp lesz és első hátsó diffi zárat is szeretnék,hogy ne maradjon nagyon alul a LJ 70-hez képest!Elég nehézkes terepen őrült sárban használnám az alföldön!Bírni fogja?
Lenne egy szétszedett állapotban lévő Toyota Lj70, ami eladósorba került. Gyakorlatilag egy komplett autó, de alkatrészenként is eladó! Motor 2.4d, váltó, kardánok, hidak, alváz, karosszéria, karosszériaelemek, magasító és szélesítő pogácsák stb... A 06705199502-es számon zargasson, akit érdekel valami!
Eladó Gaz 69 bővebb infó a 06 30 6620081 en vagy itt érdeklődni , a gaz 69 fórumin van bővebb leírás és az épített öszkerekes trabant motoros traktor is eladóirány ár 220/ db.
Üdv mindenkinek. Egy "kis" segítségre lenne szükségem. Van egy Patrolom amit szeretnék kissé haladósabbá varázsolni. Tudom van egy egyszerű megoldás :nyomjam mélyebbre a gázpedált.... Ezt a verziót hanyagolnám mert ezek a régi dízelek nem tolerálják hosszú távon a magas fordulatot,a motorkímélő fordulatszámmal pedig kb 90-100 az utazó. A lényeg hogy a motor mókolása nélkül hogyan tudok legalább egy autópálya tempót elővarázsolni? Tudtok olyan difiről ami passzol a vasba és 4 körül van a végáttétele? Válaszokat várom és előre is köszönöm.
JÓ ESTÉT MINDENKINEK!Lenne közöttetek olyan ember aki pontosan tudja egy Unimog híd(lemezházas) pontos súlyát, illetve GR Patrol híd súlyát?Válaszaitokat előre is köszönöm!
Helló. Segítség kellene ! Unimog 411 híd átalakításához ! kellene nekem valaki aki csinált már ilyet !? Osztkör. modosítót féktárcsát gyártott már le valaki, vagy esetleg tud valakit aki gyártott!? köszi a segítséget !
Szisztok!Suzuki vitara emelésben tud valaki segiteni infot adni ki az aki foglalkozik vele vagy reális áron hol szerezhető be hozzá emelöszet.Elöre is köszönöm segítségetek.
Eladó a képen látható Gaz 66 terepváltóra szerelhető gyári csörlő kihajtás , szivattyú,kútfúró kihajtás.Tökélesen működik. ár:85 e ft (2600 Vác) posta ok
Új vagyok itt. Szeretnék venni egy terepjárót második autónak, terepezni, szőlőbe járni, utánfutót húzni. Kb.500 000- 700 000 ft –ot szánnák rá. Eddig az Opel Fronterákat nézegettem, de most találtam egy 2700cm3 diesel Nissan Terrano 1 –et. Az Opelhez sok bontott alkatrészt lehet venni megfizethető áron, viszont a Terrano -hoz mennyire lehet kapni és mennyire kompatibilis a Terrano 2 –vel? A Terrano fogyasztása is érdekelne. Érdekelne mi a véleményetek a két járgányról. Előre is köszi.
Mg Zs (Rover 45 sportosított változata) típusú (2,0 diesel, 83 kw, 2005.10. facelift) autómra a megengedett 205/50 méretű gumik helyett 205/55 méretű gumik kerültek (+24/12mm). Sajnos felénk az utak többsége rendkívül rossz ezért még kis sebességnél is gyakran eléri a gumi a karosszériát, a réginél is előfordult, de közel se ennyiszer. Olyan rugót keresek vagy komplett lengéscsillapítót, mellyel 3-4cm-t tudnék emelni az autón és az sem jelentene problémát, ha közben kissé lágyabb lenne az autó rugózása, a gyári merev helyett, sajnos ezekhez az utakhoz nem való. A családban van beteg személy, akinek nagyon nehéz kiszállni az autóból, ezzel rajta is tudnék segíteni.
Tanácsot és ötleteket szeretnék kérni... Még viszonylag fiatal vagyok és nincs is semmi tapasztalatom terepjárás terén de már lassan 2 éve a fejembe vettem, hogy szeretnék csinálni egy csővázas buggy-t. Amire szeretném használni: földes utakon, erdei utakon barangolni vele, sártól, traktornyomtól és alföldi földutakon található kisebb buckáktól ne jöjjön zavarba. Nem kell, hogy 50nél többel menjen illetve sziklákról sem akarok vele ugratni meg fát sem akarok vele dönteni. 2 személyesre szeretném csinálni, ülések egymás mellett elhelyezve nem egymás mögött... max egy kicsit eltolva hogy ne legyen túl széles a jármű. Nem akarom, hogy széles legyen... férjek el vele ott ahol mondjuk egy suzuki samurai is elfér. Hegeszteni tudok, vázat én csinálnám... De rengetek kérdésem lenne még felfüggesztés terén, motor és váltó választás, meg úgy összeségében az egész hajtásláncról lenne kérdésem. Tudom kicsit hülyeség, egyszerűbb lenne lehet venni egy quadot vagy egy suzuki samurait 200 ezer forintért de nekem ez most nagyon benne van a fejembe, tudom sok szívás lenne vele építés során főleg, hogy zöldfülű vagyok de tetszene hogy az én gondoltaim vannak benne, én valósítottam meg. Tudna ebben valaki segíteni? mármint csak így kérdés-válasz, tapasztalat cserére gondoltam