Keresés

Részletes keresés

HPeti78 Creative Commons License 2018.02.12 0 1 12093

 

HPeti78 Creative Commons License 2018.02.12 0 0 12092

Ez a pillanat is eljött... A Pók után a Pandák is elkészültek 1:87 arányban, szerintem igényes profi munka. Gratulálok az alkotóknak.... Horváth Balázs Zsigmond, Baske Bence, Varga Zsombor. 

dave_dömper Creative Commons License 2018.02.05 0 1 12091

Értem, köszönöm a választ. Arra kérlek, hogy ha és amennyiben "arra vetemednél" (bocs) hogy 1 . 87,

azaz H0 - léptékben is bevállalnál valami effélét, azt se titkold, mivel - legalábbis jómagam - ebben a

méret(arány)ban "utazom" és nagyon is érdekelnek azok az "építész"- ek (és persze a munkáik), akik

ebben a méretben alkotnak. Előre is köszönöm. Nyilván nem leszek egyedül az érdeklődésemmel. Üdv

Előzmény: Törölt nick (12090)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.04 0 2 12090

Miért pont 1:72? Egy véletlen folytán több mint 30 éve. Anno én is 1:87-ben utaztam. Akkoriban H0-ban nem volt szinte semmi magyar vonatkozású jármű e témában, és felfigyeltem 1984-ben a Keleti pályaudvar kultúrtermében megrendezett vasútmodell kiállításon néhány saját kézzel fabrikált 1000 típusú villamoson, ami Kabók és Vitányi munkái voltak. Ez egybeesett azzal, hogy a valóságban is ez évben búcsúztak el az utolsó kéttengelyesek a valóságban, így nagyon be voltam zsongva. Kabók úrral fel is vettem a kapcsolatot, hogy lehet e venni ilyen egyedi H0-ás villamost. Mondta nem, de néhány beszélgetés után, mondta miért nem csinálok én is? Dióhéjban kaptam tanácsokat tőle, minek az lett az eredménye, hogy egy hétvégi estén nekiláttam, csak egy hibát elkövettem, 1:72-be számoltam ki a méretett. Egy darabig ment a vasutazás 1:87, párhuzamosan a saját készítésű 1:72-es ilyen-olyan modellekkel. A városi közlekedés egyre nagyobb teret kapott, és a nagy dobásom az Újpesti remiz is ezt a méretett kapta, hisz a alapok is ebben a méretben játszottak. A H0 hátérbe szorult. És az csak hab volt a tortán, hogy az ATLAS" kiadott ilyen méretű járműveket, és ez nagyon jó átalakítási alap lett.  

Előzmény: dave_dömper (12089)
dave_dömper Creative Commons License 2018.02.03 0 1 12089

Ha-már homár . . .

Miből lett átalakítva ? Azt látjuk, hogy mi lesz belőle.

Ha szabad még kérdezni, miért pont 1 : 72. Ez a 00 méretarány. Miért nem 1 : 87, van ennek valami

speciális oka ? Rengeteg 1 : 87 léptékű BKV (és úgyszintén rengeteg VOLÁN) autóbusz modell létezik,

és - legalábbis nekem - (eddig) egyetlen 1 : 72 sincs. Bocs. a kérdésekért, de nagyon tetszik még így

félkész állapotban is, már önmagában emiatt is érdekel.

 

Előzmény: Törölt nick (12087)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.03 -1 0 12088

m=n*

Előzmény: Törölt nick (12087)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.03 -1 0 12087

Persze! 1:72, és ez átalakítás, és már javarészt ebbem, néha 1:43-ban is, de csak néha. 

Előzmény: dave_dömper (12086)
dave_dömper Creative Commons License 2018.02.03 0 0 12086

Méretarány megismerhető ? Köszönjük.

Előzmény: Törölt nick (12085)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.03 -1 0 12085

IK 180 készülőben!

Sir Rooth Creative Commons License 2017.12.11 0 0 12084

Írtam egy érdeklődő emailt! :)

Előzmény: dave_dömper (12083)
dave_dömper Creative Commons License 2017.12.11 0 0 12083

Tisztelt kollégám !

 

Ha valóban érdekel budapesti (mityisinszki, I. és II. generációs - kék színű), mély vonalvezetésű, orosz

metrókocsi - modell, úgy most tudok megfelelő forrást megadni, mert a közeli napokban készül el egy

kisebb széria mindkét generációs (a világosabb - sötétebb türkiz - kék I. G., valamint a fekete orr,- és

egységes kék  oldal / tető - festésű, II. G.) kocsi - modellből egyaránt.

(a publikus elérhetőségem : szatmari.andras@upcmail.hu).

Előzmény: cittystarr (12073)
Votom Creative Commons License 2017.11.10 0 0 12082

Igen ő keszítette a modellt. Csak ezt rendeltem tőle (egyelőre).

Előzmény: dave_dömper (12081)
dave_dömper Creative Commons License 2017.11.10 0 0 12081

Kedves Tamás !

 

Megkérdezhetem, hogy akkor ez lenne a "Janky" (E. J.) - féle Ganz modell ? Nagyon a helyén van. !

A' propos. Vársz tőle még egy MillFav "Főműhelyi" pótkocsit is, úgy-e ? Arról van - e valami híred ?

 

Előre is köszönöm a válaszokat. Üdv.

Előzmény: Votom (12080)
Votom Creative Commons License 2017.11.10 0 1 12080

Végre a helyén a MillFav :)

cittystarr Creative Commons License 2017.09.27 -1 0 12079

Igen köszönöm, csak reméltem 1-2 olcsóbb terméket tudok megkaparintani másodkézből.

Előzmény: róbertke (12077)
cittystarr Creative Commons License 2017.09.27 -1 0 12078

Köszönöm, wumm-tól már vannak termékeim, az első lassan 13 éve kb.

Sajnos a 3D nyomtatás minőségével egyelőre közel nem vagyok megelégedve, így ez most kimarad.

Előzmény: Votom (12075)
róbertke Creative Commons License 2017.09.27 0 0 12077

Ide is benézhetsz: 

 

Wumm modell 

Előzmény: cittystarr (12073)
Votom Creative Commons License 2017.09.27 0 0 12076

Illetve az orosz játék verzió:

Előzmény: Votom (12075)
Votom Creative Commons License 2017.09.27 0 0 12075

Egyik 29 990 Ft a másik csak 8990 ft.

Votom Creative Commons License 2017.09.27 0 0 12074

Ajánlom figyelmedbe:

http://plusskozlekedes.hu/termek/3d-nyomtatott-villamos/

 

Van ipari csukóls villamos és vizipók orosz metró.

 

Buszokat meg a HO-KI modell honapján találsz. Szokott lenni trolijuk, BKK/BKV buszuk meg nagy ritkán villamosok és metró is.

Előzmény: cittystarr (12073)
cittystarr Creative Commons License 2017.09.26 -1 0 12073

Szervusztok!

 

Budapesti metró, villamos és busz modelleket/ maketteket keresek megvételre.

Ajánlatokat a gtamas.das kukac gmail. com címre küldhetőek, budapesti személyes átvétel előnyben.

róbertke Creative Commons License 2017.09.23 0 1 12072

Japán villamos elkészítése és a hozzá illő diorámáé.

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.08 0 0 12071

Eladó a következő N-es villamos hibátlan!

 

Tomitec villamos vitrinmodeii( gyári alvázzal motorizálható)  6500 Ft.  

 

Köszöm csere nem érdekel. Érdeklődni nyikvános címen lehet. Köszöm.

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.03 -1 0 12070

 

RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.07.08 0 0 12069

Amennyiben így lesz, mindkettőre igényt tartanék.

 

Kérlek, tedd meg, hogy ha aktuálissá válik a kérdés, jelzed nekem a banhidaivik@gémél pont com címen, ide ritkábban nézek be.

 

Előre is köszönöm.

Előzmény: Balu424 (12068)
Balu424 Creative Commons License 2017.07.05 0 0 12068

Lehet eladók lesznek hamarosan:

 

Votom Creative Commons License 2017.06.30 0 0 12067

Meg, de végülis gyűjteményem része maradt, megúszta az eladást. Nem eladó már!

Előzmény: Bartosista (12066)
Bartosista Creative Commons License 2017.06.30 0 0 12066

Még meg van?

Előzmény: Votom (11119)
dave_dömper Creative Commons License 2017.04.14 0 0 12065

Valóban, most, hogy felhívtad rá a figyelmet, jól látható a kazántető és az valóban egy 411 - é. És igaz az is, hogy a mozdonyfordító fő alkatrésze fekszik keresztbe a vágányzaton a bontási terület mellett. Ennek a képnek sincs tehát köze a DV - hez. Kösz.

Előzmény: alkotasu (12062)
ysenyerkesz Creative Commons License 2017.04.13 0 0 12064

A fortepanon a neonra koncentrálva:

http://www.fortepan.hu/?tags=budapest+I.&x=17&y=11&view=query&lang=hu&q=.

Itt jelenik meg elősször a képeken.

Az 56-os fotókon, még a régi "kovácsoltvas" lámpák vannak.

Előzmény: dave_dömper (12060)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!