2, minden esetben megmutatja a rendszer a gépek a foglaláskor, ahova be tudják magukat ültetni és abban a pillanatban ki is írja az adott székre az összeget.
Vagy hívjátok fel a WizzAirt, megadtam a vezetékes számokat, amik egyébként az oldalukon is fent vannak.
Wizzairtours helyfoglalással kapcsolatos kérdéseim volna. Ismerősök utaznak majd januárban családilag. Az apát és a fiát ugyanúgy hívják. Csak úgy fogadta el a program a nevüket foglaláskor, ha beírták a fiú neve elé, hogy ifj. Ez persze az okmányokban nem szerepel. Jelent-e problémát ez az előtag? A másik kérdésük, hogy mikor tudnak helyet foglalni (természetesen plusz díjért), mert ezt a jegyvásárláskor nem ajánlotta fel a rendszer.
Megvolt az első utam a WizzAir-el. Semmi kekeckedés nem volt a táskákkal, mindent vihettünk a fedélzetre. Visszafelé volt 40 perc késés, de ez előfordul. Összességében elégedett voltam, máskor is megyek velük.
A csomag leadása attól függ, mennyien fizettek elsőbbségit, és utánuk hányadik vagy. A fedélzetre kb. 120 csomag fér fel, a többi a csomagtérbe kerül és a célállomáson a feladott csomagokkal jön ki a futószalagon.
Így van. aki megveszi az elsőbbségi beszállást, amellett, hogy elsőnek száll be, biztosan felviheti kézipoggyászát a gépre. Plusz még vihet egy kisebb táskát is. Aki nem veszi meg, annak beszállásnál átirányíthatják a csomagját a csomagtérbe. Fizetni ekkor sem kell, de a poggyászod nem lesz veled a fedélzeten, gyakorlatilag a kabátodon kívül nem lehet nálad semmi. Ha így jársz, értéket ne hagyj a táskádban!
Ingyenes kézipoggyász van, méretbe beleférünk (55 × 40 × 23 cm méretű és legfeljebb 10 kg). Viszont ma reggel kaptam egy emailt, miszerint a beszálláskor lehet, hogy le kell adnom a kézipoggyászt, vegyek elsőbségi jegyet....
Ez mit jelent? A kapunál döntik el, hogy a kézipoggyászt felvihetem-e?
Egy "klasszikus iskolai hátizsákot" szeretnék felvinni ingyenes kézipoggyászként. Üresen a zsák 2 irányban is nagyobb pár centivel a limitnél, de kb. félig lesz megtöltve. (Az üres helyre majd a helyszínen lesz szükségem.) Szóval, alapból kilóg, de simán bele tudom gyömöszölni a keretbe. Szerintetek, lehet ezzel így gond? Még vmi: a zsákon kívül mehetnek fel dolgok? (fenyképezőgép a nyakban, teló, tablet a kabátzsebben.) Vagy ezeket is be kell rakni a zsákba?
Van ilyen is olyan is. Figyeld a honlapot éjfél után vagy kora reggel a legjobbak az árak. Feliratkozhatsz hírlevélre is, de azok általában délután érnek hozzád. Letöltött mobil app könnyen figyelhető.
Sziasztok! Jövő nyáron mennénk Fuerteventurára két hétre. Wizz-zel mennénk. Van értelme most lefoglalni a repjegyeket, vagy várható érdemi csökkentés 1-2-3 hónap múlva? Van erre egy általános szabály, vagy ennyi erővel lottózhatnék is?
Wizztranszfert rendeltem háztól a reptérre, mert korán ment a gép és nagy csomagom is volt. Felhívtak és megírták hogy 3:50 és 4:00 között érkeznek hozzám. 4:10-kor telefonáltam és türelmet kértek. 4:15-kor újra telefonáltam és akkor pár perc után közölték, hogy 20 perc múlva ér hozzám a transzfer. Gyorsan taxit hívtam, és szerencsére elértem a 6:05-ös gépet. Tehát nem ajánlom. Az rendben van, hogy valami miatt késés van, valami nem megy, emberek vagyunk. De ilyenkor elvárnám hogy értesítsenek és ne én telefonáljak. Panasz tétel után a taxi árának rendezését ajánlották fel.
Gondolom, mindenki tudja, (tuti), de az előzmény-hsz-hoz képest legyen itt pontosan leírva:
-100E indul a Deák térről. és 900Ft-os jegy kell hozzá, napijegy és bérlet nem érvényes. Szinte közvetlen, nem megállós busz.
-200E Köbánya-Kispest metróállomásról indul, normál díjszabás (bármilyen érvényes BKV jegytípus jó), és megáll pár helyen. Például a Deákról 2 sima jegy kell az átszállás miatt, ami 700Ft, de ha már amúgy is kell aznapra napijegy vagy nem a Deákról indul az ember, akkor érdekesebb lehet a 200E...
korábban irtam az esetemről ,EVITA88 segitségemre volt a hozzászólásával amit utólag újra köszönök .
a lényeg röviden: törölték az én hibámból wizz foglalásom 2017 ápr elején, és e hónap 09 14 -én kaptam vissza az átutalt pénzem.
mindenkinek azt ajánlom ha bármiféle visszafizetési reklamációja van akár a wizz vagy az utas részéről NE TELEFONÁLJON az emelt dijason csak pénzkidobás, és nem reagálnak sem email-ra sem a telefonra ! nekem 17000 ft-om ba került amit nem téritettek vissza... wizz panasz oldalon kell irni ,arra rendszerint válaszolnak, igaz várni kell rá.és a fogyasztovedelem.hu
persze lehetnek másféle problémák is amikor kell telefonálni akkor ajánlom
Ez egy örök kérdés itt, hogy mennyire gond vagy nem gond ha a keretből kilóg pár centivel a kézipoggyász. Ha szerencséd van senki nem foglakozik vele, ha nincs szerencséd akkor pont ellenőrzik adott járatnál és 2 cm-ért is fizetni fogsz, nem is keveset.
Láttam már mindkettőre példát, olyat is hogy valaki ingyenes kézipoggyászként kvázi nagybőröndöt hozott fel és nem foglalkoztak vele, meg olyat is hogy valakinek pár centivel túlnyúlt a kis gurulós, de fizetnie kellett és hiába könyörgött hajthatatlanok voltak.
Biztosat nem lehet mondani, de szerintem nem éri meg kockáztatni.
Jövő héten indulnánk Londonba és most olvasgatom a csomagszabályokat.
- Mi az ingyenes kisebb kézipoggyászt választottuk, de nem tudom mennyire szigorúak a szabályok, ha van néhány cm eltérés.
- Most olvastam, hogy pontosan kell beírni a beszálló kártyára a nevet és én a 2. kereszt nevemet elfelejtettem beírni, mert nem használom az életben, viszont a személyiben szerepel. Szerintetek ez mennyire gond?