Keresés

Részletes keresés

csaba08 Creative Commons License 2018.01.08 0 0 537

A 250 HUF / perc díj felejtős, mert van ingyenes vezetékes számuk, nem is egy! Már kiírtam ide egy korábbi hozzászólásban.

Előzmény: spotter10 (534)
anetkukaca pont hu Creative Commons License 2018.01.08 0 0 536

Egy foglaláson belül sehogy.

Előzmény: Xion79 (535)
Xion79 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 535

Sziasztok!

 

Hogy tudok 2 személynél egy Basic, és egy Wizz Go-t foglalni?

 

Vagy még több személynél egyszerre más-más csomagot választani?

 

 

Válaszokat előre is köszi!

 

 

 

spotter10 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 534

A hívás 250 ft perc eleve amiért elintézi amit kérsz az 4800ft + :)

Előzmény: PIERRE72 (532)
spotter10 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 533

A fizetésnél van voucher ahol be lehet írni vagy kupon néven

Előzmény: PIERRE72 (531)
PIERRE72 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 532

Szia. Ezt olvasom a honlapon:

"Ha az adott ügy online is elintézhető, a telefonos ügyfélszolgálat tranzakciós díja 4 800 ​Ft​  tranzakciónként"

Tényleg fizetni kell a hívásért?

Előzmény: csaba08 (511)
PIERRE72 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 531

OK. És hol kell beváltani. Amikor nézem a foglalást, akkor nem látom, hol lehetne ezt megadni. Igaz, nem kattintottam még végig a lépéseket.

Tudsz ebben segíteni?

Előzmény: spotter10 (529)
kathy Creative Commons License 2018.01.05 0 0 530

Köszi, igen, én is erre gondoltam. Ezek a gépek pont tele szoktak lenni, és hosszú az út, úgyhogy ez lesz a vége :-).

Üdv

Előzmény: Pitta2 (527)
spotter10 Creative Commons License 2018.01.04 0 1 529

Vedd 1 irányba és akkor 1 kupon vissza út még egy kupon és kész :)

Előzmény: PIERRE72 (528)
PIERRE72 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 528

Sziasztok,

 

Van 2 db Wizzair ajándékkuponom 20-20 euro értékben.

Szeretném beváltani foglaláskor, de nem tudom, hogyan kell. Tudna valaki segíteni?

1 járatra csak 1 kupont lehet beváltani?

Pitta2 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 527

A Ryanairről bizonyosodott be, hogy szándékosan szétülteti az utasokat. A Wizzről ilyen infó még nem jelent meg. De ha nincs már egymás mellett 3 hely, akkor természetesen szétültet.

Egy 3 fős család ideális, mert 3 szék van egymás mellett. Én megvenném a helyedben, de csak azért, hogy a család együtt utazzon. Gondolom szeretitek egymást. :)

Előzmény: kathy (526)
kathy Creative Commons License 2018.01.04 0 0 526

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni (hátha valakinek volt már ilyesmi tapasztalata), hogy ha családilag utazunk (két felnőtt és egy gyerek), és totál mindegy hogy hova ülünk - csak lehetőleg egymás mellett legyünk a gyerek miatt - akkor szükséges-e helyet foglalnom pénzért? Vagy az együtt utazókat 48 órával az indulás előtt is egy helyre ültetik? (Hallottam olyasmit, hogy más légitársaság néha szétülteti az együtt utazókat - de vajon a Wizzair is? Amióta bejött az új becsekkolási rendszer, még nem utaztam velük...)

Köszi

Morti08 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 525

Ha visszaolvasol a másik Wizz fórumban, szoktak szólni az olvtársak, ha kiírják az őszi menetrendet. Nézd át a tavalyi év eleji bejegyzéseket, hátha még február előtt kijön.

Előzmény: toregene (524)
toregene Creative Commons License 2018.01.03 0 0 524

Én is ebben reménykedek (már hogy lesz járat, csak még nincs kiírva az időpont) csak az a baj, hogy mivel egy foglaláson van mindkét út és a visszaútra nincs időpont, egyáltalán nem módosítható egyik sem!!!

Előzmény: Morti08 (523)
Morti08 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 523

Biztosan lesz út, csak még nincs kiírva a menetrend. Vagy vársz, vagy egyszerűen veszni hagyod a visszaút jegyeit, ami pillanatnyilag  ugyanazt jelenti.

Előzmény: toregene (522)
toregene Creative Commons License 2018.01.03 0 0 522

Sziasztok!

Segítséget, tanácsot szeretnék tőletek kérni.

Van februárra 3db Bp-Milánó és ugyanennyi vissza jegyünk a wizz-nél, amit módosítani kellene, mert az utunk időpontja megváltozott. A baj csak az, hogy a visszaútra (november) nem indítanak járatot, vagy még nem elérhető a foglalás. Háromszor beszéltem az ügyfélszolgálattal, volt levélváltás is, de nem segítettek! A módosítás is nagyon drága lenne, de a törlésnél majdnem 80e forintot kéne fizetnem pluszban fölöslegesen. 110 volt a 6 db jegy, a poggyászjóváírást nem kaptam vissza cashben, hanem a wizz egyenlegre tették... és most ott vagyok, hogy nem tudom módosítani a foglalást, mivel a viszauútra nincs járat és nem engedi a rendszer. Most mit tudok tenni?

halilali1 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 521

ma nemcsak mobil app-os van, sima is 

Előzmény: cyberworms (520)
cyberworms Creative Commons License 2018.01.02 0 0 520

A telefonomon levo Wizzair app sokszor kuld olyat hogy "csak a mai napon 20% klubtagoknak a foglalaskor" azt irja "csak a mobil appon keresztul" vegigcsinalom a foglalast es semmi kedvezmenyt nem latok, nem masabb mint szamitogepen. Valaki tudja ez hogyan mukodik?

hallotessek Creative Commons License 2017.12.24 0 1 519

Hozzá tudsz adni később is poggyászt, de többe kerül 3€-val.

Itt tudod megnézni: https://wizzair.com/hu-hu/poggyaszdij-kalkulator#/

Van 20 kg-os is nyilván. A priority 5-10€: 

https://wizzair.com/hu-hu/informaciok-es-szolgaltatasok/arak-es-kedvezmenyek/szolgaltatasok-es-dijak#baggagefees

Előzmény: Agica0406 (517)
hallotessek Creative Commons License 2017.12.24 0 1 518

Az új poggyászszabályzat óta 10x repültem. Egyszer sem akarták elvenni a kézipoggyászom.

Ami a lábad előtti helyre befér, azt eleve nem fogják elvenni soha.

Előzmény: zitoka1 (515)
Agica0406 Creative Commons License 2017.12.16 0 0 517

Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni! Jövőre wizztourssal szeretnénk menni nyaralni.Foglaláskor még nemigen szeretnénk feladott poggyászt hozzáadni a foglaláshoz.Kérdésem az lenne hogy utólag a wizzair oldalán tudunk-e hozzáadni feladott poggyászt? Milyen súlyok között választhatunk,mert a wizztoursnál csak 32 kg-os szerepel.Úgy tudom van 20 kg-os is.Elsőbbségi beszállás árára is kíváncsi lennék(Bocs,de még képlékeny hogy utazzunk) Köszi előre is

Xion79 Creative Commons License 2017.11.29 0 0 516

Szia!

 

Mi most jöttünk haza Belgiumból, és picit meglepődtem, mivel az ingyenes nagyobb poggyászt már a becsekkoláskor (volt feladandóm is) fel kellett adni!!

 

Sajnos mi jó korán értünk ki a reptérre, és az elsők között csekkoltunk be! :O

 

Majd később a jegyellenőrzéskor sikerült a prioritysek után egyből mennünk, reklamáltunk is, itt azt mondták, hogy mindenkinek bekerül a gép gyomrába, mert annyi az elsőbbségi utas, hogy nincs helyük fent!!

 

Ha én nem viszek kisebb, még a tavaszi ingyenes kis hátizsákomat, akkor jól megjártuk volna, mert volt törékeny ajcsim, és sok műszaki kütyüm is, így azok jöhettek fel természetesen a hátizsákban!

 

 

Szóval jól ki lett találva ez az ingyenes nagyobb poggyász, de nem én vagyok az első, aki indulás előtt kap egy e-mailt, hogy Hoho!! a kézim nem kerül fel velem a gépre, hanem bedobják a gépbe!!

 

Tehát Ők szóltak, nem érheti meglepetésként az embert!!

 

De ha úgy pakolsz, hogy kiveszed a kéziből a válltáskádat, akkor meg plussz csomagnak gondolják, és fizethetsz!!! (gyengébbek kedvéért, nem a külön vásárolt poggyászokról beszélek! 1 ingyenes kézipoggyász csak....)

Nekem belefért a válltáskám a kézipoggyászba, így rendben volt, tehát nem kellett kivennem.

 

 

Válasz:

Tehát kis hátizsákot, kisebb kézitáskát fel tudsz vinni! 

Természetesen ami befér az ülések alá!

 

Üdv!

 

 

 

 

 

Előzmény: zitoka1 (515)
zitoka1 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 515

Sziasztok! 

Van valakinek tapasztalata arról, hogy az új Wizzair-es kézipoggyász-szabályzat bevezetése óta a régi kisméretű poggyászt (42x32x25) is a csomagtérbe teszik, ha az utastérben megtelt a poggyászkeret? Vagy azt engedik az ülés alá felvinni? Van olyan méret (pl. női kézitáska), amit tuti nem vesznek el? Köszi!

szuromia Creative Commons License 2017.11.20 0 1 514

Köszönöm! :)

Előzmény: csaba08 (513)
csaba08 Creative Commons License 2017.11.20 0 1 513

Szia!

Kérdéseidre a válasz:

1, nem jelent gondot.

2, minden esetben megmutatja a rendszer a gépek a foglaláskor, ahova be tudják magukat ültetni és abban a pillanatban ki is írja az adott székre az összeget.

Vagy hívjátok fel a WizzAirt, megadtam a vezetékes számokat, amik egyébként az oldalukon is fent vannak.

 

Üdv: Csabi

Előzmény: szuromia (512)
szuromia Creative Commons License 2017.11.20 0 0 512

Pálinkásat!

Wizzairtours helyfoglalással kapcsolatos kérdéseim volna. Ismerősök utaznak majd januárban családilag. Az apát és a fiát ugyanúgy hívják. Csak úgy fogadta el a program a nevüket foglaláskor, ha beírták a fiú neve elé, hogy ifj. Ez persze az okmányokban nem szerepel. Jelent-e problémát ez az előtag? 
A másik kérdésük, hogy mikor tudnak helyet foglalni (természetesen plusz díjért), mert ezt a jegyvásárláskor nem ajánlotta fel a rendszer.

csaba08 Creative Commons License 2017.11.20 0 1 511

Wizz Air Bp-i vezetékes telefonszámok, ha valakinek szüksége lenne rá:

3-as menü a magyar nyelvű operátor

 

+36 1 677-75-01

+36 1 677-75-06

+36 1 677-75-07

+36 1 501-53-08

 

Zolee_70 Creative Commons License 2017.11.17 0 1 510

Megvolt az első utam a WizzAir-el. Semmi kekeckedés nem volt a táskákkal, mindent vihettünk a fedélzetre. Visszafelé volt 40 perc késés, de ez előfordul. Összességében elégedett voltam, máskor is megyek velük. 

Előzmény: Morti08 (509)
Morti08 Creative Commons License 2017.11.08 0 0 509

nincs mit

Előzmény: Zolee_70 (508)
Zolee_70 Creative Commons License 2017.11.08 0 1 508

Köszönöm

Előzmény: Morti08 (507)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!