"Pár perce beszéltem egy ilyen számmal. Semmire nem válaszoltak , az emelt díjas ügyfélszolgálathoz küldtek."
Na ez azért furi, mert ezek a telefonszámok az ügyfélszolgálat számai. Kint vannak a WizzAir honlapján, nyilvánosak, ügyfélszolgálati telefonszámok, tehát nekik kutya kötelességük ezeken a számokon is segítséget nyújtani ingyen!
Kapcsolat => telefonos ügyfélszolgálat => összes telefonos ügyfélszolgálat megtekintése
Olyan országoknál keressétek a magyar számokat, mint pl: Azerbajdzsán, Egyesült Arab Emirátusok, Moldova
"Ha különleges segítség, illetve járatkésés, járattörlés vagy visszautasított beszállás ügyében keres minket, nem kell kifizetnie a telefonos ügyfélszolgálat tranzakciós díját." "Ha az adott ügy online is elintézhető, a telefonos ügyfélszolgálat tranzakciós díja 4 800 Ft tranzakciónként."
Bocsánat. Nem írtam pontos részleteket. Már megtörtént az utasfelvétel. Akkor jöttem rá, hogy hibáztam. Most a névmódosításnál ezt írja: "Nem módosíthatja a nevét, mert Önnek is az utasok között kell lennie. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért." 🙁 Sokmindent elolvastam. De nem egyértelmű, hogy ilyenkor mit kell, vagy lehet tenni. Elmegyünk a reptérre megkérdezzük. Te mit gondolsz? A személyim hátulján ott van: születési és családi utónevem :Dániel Andrea ... ebbe lehet kapaszkodni?
Sziasztok! Segítségre van szükségem. Holnap indul a gépem Stockholmba. Viszont gondban vagyok, mert nem figyeltem. Mikor anno regisztráltam a wizz airnél, azt Andrea Daniel néven tettem. Azóta férjhez mentem, és így Andrea Daniel Lestyak kellene, hogy szerepeljen a beszálló kártyán. Tudom ezt eltoltam. Hiába keresem hol lehetne nevet módosítani, nem találom. Segítsetek kérlek. Nyár óta nem láttam a kisfiamat. 😯
Pár perce beszéltem egy ilyen számmal. Semmire nem válaszoltak , az emelt díjas ügyfélszolgálathoz küldtek. Ma már velük is volt egy hat perces zene hallgatásom, borsos áron. Cérna és vonal elszakadt.
Pedig egyszerű kérdésem lenne. Nem vettem elsőbbségi beszállást, mikor tudom ezt utólag megtenni. Jelenleg ezt nem engedi a rendszerük, utazás január 24-én.
Év végén volt jó pár, szerintem 2 hónapon belül újra lesz. De nem mindig valós a kedvezmény, lehet, hogy előző nap olcsóbb a jegy, mint az akciókor. Figyeld az árakat. Akciós napon legjobb rögtön éjfél után vásárolni.
Sziasztok. láttam, hogy most a hétvégén volt 20%- os akciójuk minden járatra. Milyen gyakran szokott lenni ilyen akciójuk? Vagy ez teljesen kiszámíthatatlan?
A Ryanairről bizonyosodott be, hogy szándékosan szétülteti az utasokat. A Wizzről ilyen infó még nem jelent meg. De ha nincs már egymás mellett 3 hely, akkor természetesen szétültet.
Egy 3 fős család ideális, mert 3 szék van egymás mellett. Én megvenném a helyedben, de csak azért, hogy a család együtt utazzon. Gondolom szeretitek egymást. :)
Azt szeretném megkérdezni (hátha valakinek volt már ilyesmi tapasztalata), hogy ha családilag utazunk (két felnőtt és egy gyerek), és totál mindegy hogy hova ülünk - csak lehetőleg egymás mellett legyünk a gyerek miatt - akkor szükséges-e helyet foglalnom pénzért? Vagy az együtt utazókat 48 órával az indulás előtt is egy helyre ültetik? (Hallottam olyasmit, hogy más légitársaság néha szétülteti az együtt utazókat - de vajon a Wizzair is? Amióta bejött az új becsekkolási rendszer, még nem utaztam velük...)
Ha visszaolvasol a másik Wizz fórumban, szoktak szólni az olvtársak, ha kiírják az őszi menetrendet. Nézd át a tavalyi év eleji bejegyzéseket, hátha még február előtt kijön.
Én is ebben reménykedek (már hogy lesz járat, csak még nincs kiírva az időpont) csak az a baj, hogy mivel egy foglaláson van mindkét út és a visszaútra nincs időpont, egyáltalán nem módosítható egyik sem!!!
Biztosan lesz út, csak még nincs kiírva a menetrend. Vagy vársz, vagy egyszerűen veszni hagyod a visszaút jegyeit, ami pillanatnyilag ugyanazt jelenti.
Van februárra 3db Bp-Milánó és ugyanennyi vissza jegyünk a wizz-nél, amit módosítani kellene, mert az utunk időpontja megváltozott. A baj csak az, hogy a visszaútra (november) nem indítanak járatot, vagy még nem elérhető a foglalás. Háromszor beszéltem az ügyfélszolgálattal, volt levélváltás is, de nem segítettek! A módosítás is nagyon drága lenne, de a törlésnél majdnem 80e forintot kéne fizetnem pluszban fölöslegesen. 110 volt a 6 db jegy, a poggyászjóváírást nem kaptam vissza cashben, hanem a wizz egyenlegre tették... és most ott vagyok, hogy nem tudom módosítani a foglalást, mivel a viszauútra nincs járat és nem engedi a rendszer. Most mit tudok tenni?
A telefonomon levo Wizzair app sokszor kuld olyat hogy "csak a mai napon 20% klubtagoknak a foglalaskor" azt irja "csak a mobil appon keresztul" vegigcsinalom a foglalast es semmi kedvezmenyt nem latok, nem masabb mint szamitogepen. Valaki tudja ez hogyan mukodik?