Nincs fent a telómon a szervízkönyv, de az évjáratok között keresd, a táblázatokban.
Súbertű lehet 5e53 és lehet 3 v 4 rovátkában is attól függ mi a karbid kódja. Könyvben leirják hol találod, a karbi bal oldalán van (a baloson) valami 44B0 vagy ilyesmi rémlik a 750eseknek, a tiédnek már valami más. Enyém valami svejci bicska ezen sokminden más pld fúvókák mint egy európain. Nekem a 4esben jó, 3as rovátkában rángat meg visszadurrog a karbiba 50 km/h-nél.
Próbáld letölteni a robbantott ábrákat amin rajta vannak a cikkszámok. Ha v3letlen ugyan az akkor szerencséd van. De szerintem nem fog stimmelni, semmi jogalapom nincs ezt mondani mert nincs idöm sajna utána járni, de meglepne ha egyforma lenne...
Sziasztok!Tudom ez BIG fórum,de a DR 650-es fórum halott!Valaki tudja e véletlen hogy a 650 DR kuplung kosarát lehet cserélni a 600-as kosarával?(nem találtam 650-est)az enyémnek már jelentős kottyanása van!
a körmendi odamenetelt a sok hiszti miatt ugye aszfalton fejeztük be - Szexárdtól Kaposvárig le kellene újra tolni, hogy meglegyen a szakasz végre! (esetleg Bonyhád-Kaposvár)
Lenne ehhez kedve valakinek? A tervek szerint 90% off - aztán du-este Kaposvárról a tetthelyig valsz aszfalt.
(de igény esetén persze kereshetünk egy rövidebb utat...)
...részemről az elkövetkezendő 6 hét gyógytornáról fog szólni, nem a motorozásról.
Köztudottan ráestem a körmendi találkozó off-os turájának bejárásakor a jobb vállamra, eddig úgy néz ki hogy törés/repedés/elmozdulás nélkül egy kis' nyáktömlő gyulladással megúsztam...de MRI csak 24-én lesz.
Szóval se a Classic, se a Cseh tali nem fog össze jönni részemről...