Próbáltam az Európai Bizottság online vitarendezési platformját, de finoman szólva is nevetséges. Kb egy hónap elteltével közölték, hogy nem tudták felvenni a kapcsolatot a Wizzair-rel mert nem álltak szóba velük , így az ügyet lezártnak tekintik.
Az alábbiakban idézek egy hozzászólást a Wizz air topikból, száma 56333. Múlt év végén volt szó a témáról, sajnos mások is hasonló cipőben jártak. Ne hagyd magad lerázni, a Wizz a hunyó, nem a Booking!
"Szia, panasz és általános kérdések szóval jól csináltad csak nyilván leszarják. Ha még mindig nincs válasz írj új panaszt és ezzel együtt vidd tovább a Fogyasztóvédelemhez.
Illetve most találtam a Wizz honlapon ezt: "Ha nem elégedett a panaszkezelési folyamattal vagy annak eredményével, használja az Európai Bizottság online vitarendezési platformját.
Az online vitarendezési platformon a kereskedő adatainak megadásakor azodr@wizzair.come-mail-címet tüntesse fel. Ezt az e-mail-címet kizárólag a fent említett vitarendezési platformon keresztül beküldött panaszok kezelésére tartjuk fenn. Az egyéb panaszokra vagy más e-mailekre ezen a címen nem tudunk reagálni."
Sziasztok! Több mint fél éve Wizzair-en keresztül a Bokking.com-on foglaltam szállást. A visszaigazolásban szereplő pontokat a mai napig nem írták jóvá. Az első panaszomra még reagálta, mindent a Booking.com-ra fogtak. Mikor a Bookingon jeleztem a problémát elküldték az igazolást, hogy ők teljsítették a feltételeket. ezt továbbítottam a Wizzair-hez, ahonnan előszőr az ügy kivizsgálását igérték, de azóta már autómata választ sem kapok a panaszomra. Tud valaki segateni, hogy még mit lehet tenni?
Becsekkoltam a holnapi Wizzair járatunKra, ülőhely-valasztasert nem fizettem, igy aztan kulon is ültetett a 15 eves gyerekemtől, aki ugye mar felnőttnek szamit Wizz-szempontból.
Mèg nem tudja, hogy neki középső jegyet az elejen, nekem ablak mellettit osztott a gep közepén az algoritmus, de beszállásig meg sem merem mondani neki, mert nem szeretném látni, ahogy a kamasz fiamat a sírás kerülgeti.
a kiosztást nézve csak Ugy tudnank tutira egymas mellett ülni, ha mindketten vennénk ülőhelyet. (Tudom, minek hagytam ilyen kesore a check-int, de igy alakult) valahol a szabad 9 db tripla ures ülésre vagy a 4 duplara. Szerintetek a sztyuvik lesznek olyan kedvesek, hogy atulhetunk ures helyekre Vagy inkább a földi személyzetet kérjem meg Malpensan? (Feladott csomagunk sincs) vagy inkább fizessek az ülőhelyert? Kifelé automatikusan egymás melletti helyet adott.
Sziasztok! Március 16.-án utazok Debrecenböl Dortmundba. Kíváncsi vagyok, hogy milyen tapasztalataitok vannak a beszállòkártyával kapcsolatban?! Ragaszkodnak a kinyomtatott verziòhoz vagy elfogadják a telefonon is? Köszönöm a segítséget!
Egyedüli felnőttként utaznék 2 (14 év alatti) gyerekkel.
Ha nem foglalok ülőhelyet, mennyi az esélye, hogy a gyerekkel egy helyre tudunk ülni, az indulást megelőző 48 órásban történő csekkolásnál?
Azt olvastam itt, hogy a rendszer azt garantálja, hogy a gyerek legalább 1 felnőtt kísérő mellé ül. Az két gyerek esetén is így működik, ahol ugyanaz a felnőtt kísérő?
Ez csak azért gáz, mert pl feleségemmel megyek,de a mobilomon lesz az app-ban a beszálló kártya..amivel a kapun is át lehet menni. Így majd a telefont adogatom vissza? korábban ugye elküldtem neki mailba a pdf-et a saját telójára.. Mind1, kiderül pár nap múlva :D
Nem trükk hanem pár hónapja létező új szabály ez ( mondjuk így ) a Wizzairnél. Arra akarnak rávenni vele, hogy vegyél ülőhelyet mindenképpen, de kikerülhető könnyen, legalábbis BCN esetében, mert csinálsz mobilon chekin-t ott Barcelonában 48 órával indulás előtt, 1 perc az egész kb. és így mobil beszállókártyád lesz.
Azért a Barcelona topikba majd írj ha megjöttél, hogy milyen volt, meg ilyesmi:-)
Megpróbáltam becsekkolni a Barcelona-Debrecen visszautamra is ,de csak 48 órával a járat indulása előbb lehetséges. Ha veszel ülőhelyet, akkor lehetséges és a beszálló kártyákat a vissza útra is ki tudod nyomtatni. Most indulunk március 04-én Debrecenből. az előző évben még nem így volt,akkor a Madrid-i járatra egyszerre be tudtam csekkolni. Úgy gondolom, ha még itthon rendezni akarja az utas a becsekkolásokat , és a kinyomtatásokat ,akkor a vissza útra érdemes ülőhelyet vásárolni,mert nekem úgy tűnt hogy most 48 órával a kiindulás előtt a vissza útra drágábban vettem az ülőhelyeket (kb 1000ft-al) mintha a foglaláskor vásároltam volna.
Közjegyzőnél fizetési meghagyással behajthatod az összes járulékos költséggel, késedelmi kamattal együtt. Előtte megereszthetsz egy fenyegető hangú e-mailt, ezzel a tartalommal, várhatsz 3 napot, aztán irány a közjegyző.
Várni kell türelemmel..Nekem egy tavaly feb végi jogos panaszom (pénzem) rengeteg kedves, később emelt hangú levelem után valamikor nyár közepén kaptam vissza..
Más..A Basic csomagba 40 × 30 × 20 cm kézipoggyász van leírva..ez lényegében egy hátitáska. Ebbe nem szoktak belekötni?
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Röviden vázolnám a kialakult helyzetet: megvettük a repjegyet, de pár hónap múlva járatmódosítás történt (amiről egyébként nem küldtek e-mailt sem..), ami már nekünk nem felelt meg. A felajánlott opciók közül a 100%-os pénz visszafizetést választottuk, azonban az összeg január vége óta sehol... Ők azt mondják, hogy január 30-án elutalták a pénzt, lejárt a 14 munkanapos határidő, így elküldtem a kért banki adatokat. Járt már így valaki? Hogyan lehetne felgyorsítani az ügyet, mitévő legyek, kihez forduljak? Az e-mailekre nem válaszolnak, telefonon nem tudnak segíteni.
Múlt vasárnap mentünk, és tegnap este jöttünk haza, a gurulósakat nézték, és ami kicsit is gyanús volt, a kisebbet is meg a nagyobbat is berakatták a keretbe, de a hátizsákot nem.
Sziasztok.2 éven aluli gyerekkel repülünk júniusban a wizzairrel.Voltunk tavaly is,de most nem vagyok biztos a dolgomban.Kisgyerekkel jár a wizz Priority,ami eddig abban nyilvánult meg,hogy soron kívül beszállhattunk és vihettünk egy kicsi,pelenkázó táskát a gyereknek,mert neki nem jár kézi poggyász.Most viszont ahogy néztem a foglalást,szerepel a nevemnél a Priority,mivel én vagyok a gyerek anyja.Igen ám,de a foglalásban a Priority tartalmaz egy fedélzeti 55x40x23-as fedélzeti poggyászt ingyen.Akkor most lehet plusz egy ilyen táskánk is????vagy csak a kis pelenkázó?köszi,ha tudtok segíteni!