Keresés

Részletes keresés

LIgeti fények Creative Commons License 2019.05.09 -1 0 691

Üdv. Az én számla-leírásomban közölték, hogy Adobe-Acrobat kell. És megadták a linket, hogy pontosan melyik.

Előzmény: andfer (690)
andfer Creative Commons License 2019.04.05 -1 0 690

 

A WizzAir elektronikus számláját megnyitva az olvasható, hogy legalább egy aláírás  hibás, illetve az aláíró ismeretlen, nem szerepel a megbízható tanúsítványok listájában.

A WizzAir webodalán annyi szerepel, hogy:

"a számla PKI-technológiával (Public Key Infrastructure) előállított korszerű elektronikus aláírását és időbélyegzőjét a  fent hivatkozott magyar jogszabályok előírásainak megfelelően".

Tudna valaki segíteni, hogy miként lehetne, valamint honnan ezt a tanúsítványt telepíteni egy egyszerű felhasználónak?

A számítógépemen működik más szolgáltató "e-számlájának" ellenőrzése, mint például Digi, Eon, Telenor.

Windows10 Home operációsrendszer, Adobe Acrobat Reader DC 2019.010.20098 program.

varhonita Creative Commons License 2019.03.25 -1 0 689

Értelmetlen a járatmódosítás, ha Te kezdeményezed. Én egy módosított Larnaca Bécset (Ápr. 12) 9.9 Euróért vettem 50 Eu helyett. Az eredeti is 9.90-be került ami bukik Április10-re... 

Előzmény: Pohi31 (685)
varhonita Creative Commons License 2019.03.25 -3 0 688

 A visszaigazolásban szereplő pontokat a mai napig nem írták jóvá" 

Mit lehet azokból a pontokból venni? 

Kis repülőt?

Előzmény: totti72 (680)
varhonita Creative Commons License 2019.03.25 -1 0 687

Te egy időmilliomos vagy...

Előzmény: totti72 (680)
'szti Creative Commons License 2019.03.22 0 0 686

utóbbi

Előzmény: Pohi31 (685)
Pohi31 Creative Commons License 2019.03.22 0 0 685

Sziasztok,

 

Szerettem volna járatot módosítani, de az ülőhely foglalásnál nem lép tovább " nem választott ki minden ülőhelyet" üzenettel. Az emelt díja információ szerint más böngészőből, más gépről, vagy a böngészési előzmények törlése után jó lesz. Persze nem lett jó. A másik információ szerint járatmódosításnál elveszik az ülőhely választás? Mi az igazság?

Morti08 Creative Commons License 2019.03.20 0 0 684

Nem erre gondoltam. A Békéltető testület Budapesten működik, az ügyek bíróság nélküli rendezésére találták ki. Bárki ingyen igénybe veheti és a bepanaszolt fél köteles megjelenni, ha behívják. Bátran keresd fel őket, de előbb írj a Wizznek, hogy napokon belül eléjük viszed az ügyet, ha nem reagálnak. Hátha elég ennyi.

Előzmény: totti72 (683)
totti72 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 683

Próbáltam az Európai Bizottság online vitarendezési platformját, de finoman szólva is nevetséges. Kb egy hónap elteltével közölték, hogy nem tudták felvenni a kapcsolatot a Wizzair-rel mert nem álltak szóba velük , így az ügyet lezártnak tekintik.

 

Morti08 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 682

Illetve nekem végül elég volt egy fenyegető mailt írni, hogy Békéltető testülethez fordulok.

Előzmény: Morti08 (681)
Morti08 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 681

Az alábbiakban idézek egy hozzászólást a Wizz air topikból, száma 56333. Múlt év végén volt szó a témáról, sajnos mások is hasonló cipőben jártak. Ne hagyd magad lerázni, a Wizz a hunyó, nem a Booking!

 

"Szia, panasz és általános kérdések szóval jól csináltad csak nyilván leszarják.
Ha még mindig nincs válasz írj új panaszt és ezzel együtt vidd tovább a Fogyasztóvédelemhez. 

 

Illetve most találtam a Wizz honlapon ezt:
"Ha nem elégedett a panaszkezelési folyamattal vagy annak eredményével, használja az Európai Bizottság online vitarendezési platformját.

További információk:http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Az online vitarendezési platformon a kereskedő adatainak megadásakor azodr@wizzair.come-mail-címet tüntesse fel. Ezt az e-mail-címet kizárólag a fent említett vitarendezési platformon keresztül beküldött panaszok kezelésére tartjuk fenn. Az egyéb panaszokra vagy más e-mailekre ezen a címen nem tudunk reagálni."

 

Nem tudom próbálta-e innen valaki?

Előzmény: totti72 (680)
totti72 Creative Commons License 2019.03.19 -1 0 680

Sziasztok! Több mint fél éve Wizzair-en keresztül a Bokking.com-on foglaltam szállást. A visszaigazolásban szereplő pontokat a mai napig nem írták jóvá. Az első panaszomra még reagálta, mindent a Booking.com-ra fogtak. Mikor a Bookingon jeleztem a problémát elküldték az igazolást, hogy ők teljsítették a feltételeket. ezt továbbítottam a Wizzair-hez, ahonnan előszőr az ügy kivizsgálását igérték, de azóta már autómata választ sem kapok a panaszomra. Tud valaki segateni, hogy még mit lehet tenni?

péeldé Creative Commons License 2019.03.13 0 0 679

Gépi szétültetésünket kérésre végül a sztyuvik oldották meg, egymás melletti helyet adtak, ketten egy komplett sort kaptunk...🙂

Előzmény: péeldé (677)
péeldé Creative Commons License 2019.03.12 0 0 678

Debrecenben elfogadják, Dortmundrol nincs infóm.

Előzmény: KarmaKiller1 (675)
péeldé Creative Commons License 2019.03.11 0 0 677

Becsekkoltam a holnapi Wizzair járatunKra, ülőhely-valasztasert nem fizettem, igy aztan kulon is ültetett a 15 eves gyerekemtől, aki ugye mar felnőttnek szamit Wizz-szempontból. 

Mèg nem tudja, hogy neki középső jegyet az elejen, nekem ablak mellettit osztott a gep közepén az algoritmus, de beszállásig meg sem merem mondani neki, mert nem szeretném látni, ahogy a kamasz fiamat a sírás kerülgeti.

a kiosztást nézve csak Ugy tudnank tutira egymas mellett ülni, ha mindketten vennénk ülőhelyet. (Tudom, minek hagytam ilyen kesore a check-int, de igy alakult) valahol a szabad 9 db tripla ures ülésre vagy a 4 duplara. Szerintetek a sztyuvik lesznek olyan kedvesek, hogy atulhetunk ures helyekre Vagy inkább a földi személyzetet kérjem meg Malpensan? (Feladott csomagunk sincs) vagy inkább fizessek az ülőhelyert? Kifelé automatikusan egymás melletti helyet adott.

Morti08 Creative Commons License 2019.03.09 -1 0 676

Szerintem nem ültetnek szét. De ha mégis, a gépen cserélhetsz valakivel, személyzet segít.

Előzmény: Katus5555 (673)
KarmaKiller1 Creative Commons License 2019.03.07 -2 0 675

Sziasztok! Március 16.-án utazok Debrecenböl Dortmundba. Kíváncsi vagyok, hogy milyen tapasztalataitok vannak a beszállòkártyával kapcsolatban?! Ragaszkodnak a kinyomtatott verziòhoz vagy elfogadják a telefonon is? Köszönöm a segítséget! 

csaba08 Creative Commons License 2019.03.07 -1 0 674

Szia,

 

Hívd fel őket és kérdezd meg.
Normál vezetékes számaik:

+36 1 677 75 01

+36 1 677 75 07

+36 1 677 75 15

+36 1 677 75 17

+36 1 677 75 19

 

Üdv: Csaba
www.booking.com

Előzmény: Katus5555 (673)
Katus5555 Creative Commons License 2019.03.06 -1 0 673

Sziasztok!

 

Egyedüli felnőttként utaznék 2 (14 év alatti) gyerekkel. 

Ha nem foglalok ülőhelyet, mennyi az esélye, hogy a gyerekkel egy helyre tudunk ülni, az indulást megelőző 48 órásban történő csekkolásnál?

Azt olvastam itt, hogy a rendszer azt garantálja, hogy a gyerek legalább 1 felnőtt kísérő mellé ül. Az két gyerek esetén is így működik, ahol ugyanaz a felnőtt kísérő?

Köszi a segítséget előre is. 

halilali1 Creative Commons License 2019.03.02 0 1 672

csinálsz róla képernyőképet azt átküldöd neki

vagy én konkrétan a négytagú családot szoktam a saját telomról intézni

Előzmény: kuff (671)
kuff Creative Commons License 2019.03.02 0 0 671

Ez csak azért gáz, mert pl feleségemmel megyek,de a mobilomon lesz az app-ban a beszálló kártya..amivel a kapun is át lehet menni. Így majd a telefont adogatom vissza? korábban ugye elküldtem neki mailba a pdf-et a saját telójára.. Mind1, kiderül pár nap múlva :D

Előzmény: cassano71 (669)
JÓZSEF5010 Creative Commons License 2019.03.02 0 0 670

Így van ahogy írod a mobil telefonon elvégezheted,de aki inkább ragaszkodik a papírhoz az sajnos fizet.

 

Előzmény: cassano71 (667)
cassano71 Creative Commons License 2019.03.02 0 0 669

Hát, én akkor már nem tudok okos lenni. Ezek szerint van aki be tud csekkolni csak úgy helyfoglalás nélkül korábban is és van aki nem:-)

Én utóbbi időben már csak 48 órával előtte tudok. 

Igen, az utasfelvétel az a check in.

Beszállókártyát mobilra nem pdf-ben adja hanem nemtommibe, de ha megcsináltad akkor elérhető utána az alkalmazásból bármikor.

Előzmény: kuff (668)
kuff Creative Commons License 2019.03.02 0 0 668

Ezekszerint a mobilapp egyből pdf-et ad..:) Nekem is van egy foglalásom jövőhétre, fix ülés nélkül,de wizzair.com-ra belogolva rögtön felánlja,hogy

 

"Van lehetőség UTASFELVÉTELRE Kérjük, végezze el az utasfelvételt, mert csak így kaphatja meg a beszállókártyákat."


Ez most maga a becheckolás lenne? miért nem csak 48 órával előbb engedi?

 

 

Előzmény: cassano71 (667)
cassano71 Creative Commons License 2019.03.02 0 0 667

Nem trükk hanem pár hónapja létező új szabály ez ( mondjuk így ) a Wizzairnél. Arra akarnak rávenni vele, hogy vegyél ülőhelyet mindenképpen, de kikerülhető könnyen, legalábbis BCN esetében, mert csinálsz mobilon chekin-t ott Barcelonában 48 órával indulás előtt, 1 perc az egész kb. és így mobil beszállókártyád lesz.

Azért a Barcelona topikba majd írj ha megjöttél, hogy milyen volt, meg ilyesmi:-)

Előzmény: JÓZSEF5010 (666)
JÓZSEF5010 Creative Commons License 2019.03.02 -1 0 666

  Újabb WIZZAIR trükk !!!!!    

Megpróbáltam becsekkolni a Barcelona-Debrecen visszautamra is ,de csak 48 órával a járat indulása előbb lehetséges.  Ha veszel ülőhelyet, akkor lehetséges és a beszálló kártyákat a vissza útra is ki tudod nyomtatni.  Most indulunk március 04-én Debrecenből. az előző évben még nem így volt,akkor a Madrid-i járatra egyszerre be tudtam csekkolni. Úgy gondolom, ha még itthon rendezni akarja az utas a becsekkolásokat , és a kinyomtatásokat ,akkor a vissza útra érdemes ülőhelyet vásárolni,mert nekem úgy tűnt hogy most 48 órával a kiindulás előtt a vissza útra drágábban vettem az ülőhelyeket  (kb 1000ft-al) mintha a foglaláskor vásároltam volna.

Morti08 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 665

Közjegyzőnél fizetési meghagyással behajthatod az összes járulékos költséggel, késedelmi kamattal együtt. Előtte megereszthetsz egy fenyegető hangú e-mailt, ezzel a tartalommal, várhatsz 3 napot, aztán irány a közjegyző.

Előzmény: BBernadett0719 (663)
kuff Creative Commons License 2019.02.27 0 0 664

Várni kell türelemmel..Nekem egy tavaly feb végi jogos panaszom (pénzem) rengeteg kedves, később emelt hangú levelem után valamikor nyár közepén kaptam vissza..

 

Más..A Basic csomagba 40 × 30 × 20 cm kézipoggyász van leírva..ez lényegében egy hátitáska. Ebbe nem szoktak belekötni?

Előzmény: BBernadett0719 (663)
BBernadett0719 Creative Commons License 2019.02.20 0 0 663

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Röviden vázolnám a kialakult helyzetet: megvettük a repjegyet, de pár hónap múlva járatmódosítás történt (amiről egyébként nem küldtek e-mailt sem..), ami már nekünk nem felelt meg. A felajánlott opciók közül a 100%-os pénz visszafizetést választottuk, azonban az összeg január vége óta sehol... Ők azt mondják, hogy január 30-án elutalták a pénzt, lejárt a 14 munkanapos határidő, így elküldtem a kért banki adatokat. Járt már így valaki? Hogyan lehetne felgyorsítani az ügyet, mitévő legyek, kihez forduljak? Az e-mailekre nem válaszolnak, telefonon nem tudnak segíteni.

szoker68 Creative Commons License 2019.02.13 0 1 662

Köszönjük, így jártunk el.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!