A WizzAir elektronikus számláját megnyitva az olvasható, hogy legalább egy aláírás hibás, illetve az aláíró ismeretlen, nem szerepel a megbízható tanúsítványok listájában.
A WizzAir webodalán annyi szerepel, hogy:
"a számla PKI-technológiával (Public Key Infrastructure) előállított korszerű elektronikus aláírását és időbélyegzőjét a fent hivatkozott magyar jogszabályok előírásainak megfelelően".
Tudna valaki segíteni, hogy miként lehetne, valamint honnan ezt a tanúsítványt telepíteni egy egyszerű felhasználónak?
A számítógépemen működik más szolgáltató "e-számlájának" ellenőrzése, mint például Digi, Eon, Telenor.
Windows10 Home operációsrendszer, Adobe Acrobat Reader DC 2019.010.20098 program.
Értelmetlen a járatmódosítás, ha Te kezdeményezed. Én egy módosított Larnaca Bécset (Ápr. 12) 9.9 Euróért vettem 50 Eu helyett. Az eredeti is 9.90-be került ami bukik Április10-re...
Szerettem volna járatot módosítani, de az ülőhely foglalásnál nem lép tovább " nem választott ki minden ülőhelyet" üzenettel. Az emelt díja információ szerint más böngészőből, más gépről, vagy a böngészési előzmények törlése után jó lesz. Persze nem lett jó. A másik információ szerint járatmódosításnál elveszik az ülőhely választás? Mi az igazság?
Nem erre gondoltam. A Békéltető testület Budapesten működik, az ügyek bíróság nélküli rendezésére találták ki. Bárki ingyen igénybe veheti és a bepanaszolt fél köteles megjelenni, ha behívják. Bátran keresd fel őket, de előbb írj a Wizznek, hogy napokon belül eléjük viszed az ügyet, ha nem reagálnak. Hátha elég ennyi.
Próbáltam az Európai Bizottság online vitarendezési platformját, de finoman szólva is nevetséges. Kb egy hónap elteltével közölték, hogy nem tudták felvenni a kapcsolatot a Wizzair-rel mert nem álltak szóba velük , így az ügyet lezártnak tekintik.
Az alábbiakban idézek egy hozzászólást a Wizz air topikból, száma 56333. Múlt év végén volt szó a témáról, sajnos mások is hasonló cipőben jártak. Ne hagyd magad lerázni, a Wizz a hunyó, nem a Booking!
"Szia, panasz és általános kérdések szóval jól csináltad csak nyilván leszarják. Ha még mindig nincs válasz írj új panaszt és ezzel együtt vidd tovább a Fogyasztóvédelemhez.
Illetve most találtam a Wizz honlapon ezt: "Ha nem elégedett a panaszkezelési folyamattal vagy annak eredményével, használja az Európai Bizottság online vitarendezési platformját.
Az online vitarendezési platformon a kereskedő adatainak megadásakor azodr@wizzair.come-mail-címet tüntesse fel. Ezt az e-mail-címet kizárólag a fent említett vitarendezési platformon keresztül beküldött panaszok kezelésére tartjuk fenn. Az egyéb panaszokra vagy más e-mailekre ezen a címen nem tudunk reagálni."
Sziasztok! Több mint fél éve Wizzair-en keresztül a Bokking.com-on foglaltam szállást. A visszaigazolásban szereplő pontokat a mai napig nem írták jóvá. Az első panaszomra még reagálta, mindent a Booking.com-ra fogtak. Mikor a Bookingon jeleztem a problémát elküldték az igazolást, hogy ők teljsítették a feltételeket. ezt továbbítottam a Wizzair-hez, ahonnan előszőr az ügy kivizsgálását igérték, de azóta már autómata választ sem kapok a panaszomra. Tud valaki segateni, hogy még mit lehet tenni?
Becsekkoltam a holnapi Wizzair járatunKra, ülőhely-valasztasert nem fizettem, igy aztan kulon is ültetett a 15 eves gyerekemtől, aki ugye mar felnőttnek szamit Wizz-szempontból.
Mèg nem tudja, hogy neki középső jegyet az elejen, nekem ablak mellettit osztott a gep közepén az algoritmus, de beszállásig meg sem merem mondani neki, mert nem szeretném látni, ahogy a kamasz fiamat a sírás kerülgeti.
a kiosztást nézve csak Ugy tudnank tutira egymas mellett ülni, ha mindketten vennénk ülőhelyet. (Tudom, minek hagytam ilyen kesore a check-int, de igy alakult) valahol a szabad 9 db tripla ures ülésre vagy a 4 duplara. Szerintetek a sztyuvik lesznek olyan kedvesek, hogy atulhetunk ures helyekre Vagy inkább a földi személyzetet kérjem meg Malpensan? (Feladott csomagunk sincs) vagy inkább fizessek az ülőhelyert? Kifelé automatikusan egymás melletti helyet adott.
Sziasztok! Március 16.-án utazok Debrecenböl Dortmundba. Kíváncsi vagyok, hogy milyen tapasztalataitok vannak a beszállòkártyával kapcsolatban?! Ragaszkodnak a kinyomtatott verziòhoz vagy elfogadják a telefonon is? Köszönöm a segítséget!
Egyedüli felnőttként utaznék 2 (14 év alatti) gyerekkel.
Ha nem foglalok ülőhelyet, mennyi az esélye, hogy a gyerekkel egy helyre tudunk ülni, az indulást megelőző 48 órásban történő csekkolásnál?
Azt olvastam itt, hogy a rendszer azt garantálja, hogy a gyerek legalább 1 felnőtt kísérő mellé ül. Az két gyerek esetén is így működik, ahol ugyanaz a felnőtt kísérő?
Ez csak azért gáz, mert pl feleségemmel megyek,de a mobilomon lesz az app-ban a beszálló kártya..amivel a kapun is át lehet menni. Így majd a telefont adogatom vissza? korábban ugye elküldtem neki mailba a pdf-et a saját telójára.. Mind1, kiderül pár nap múlva :D
Nem trükk hanem pár hónapja létező új szabály ez ( mondjuk így ) a Wizzairnél. Arra akarnak rávenni vele, hogy vegyél ülőhelyet mindenképpen, de kikerülhető könnyen, legalábbis BCN esetében, mert csinálsz mobilon chekin-t ott Barcelonában 48 órával indulás előtt, 1 perc az egész kb. és így mobil beszállókártyád lesz.
Azért a Barcelona topikba majd írj ha megjöttél, hogy milyen volt, meg ilyesmi:-)
Megpróbáltam becsekkolni a Barcelona-Debrecen visszautamra is ,de csak 48 órával a járat indulása előbb lehetséges. Ha veszel ülőhelyet, akkor lehetséges és a beszálló kártyákat a vissza útra is ki tudod nyomtatni. Most indulunk március 04-én Debrecenből. az előző évben még nem így volt,akkor a Madrid-i járatra egyszerre be tudtam csekkolni. Úgy gondolom, ha még itthon rendezni akarja az utas a becsekkolásokat , és a kinyomtatásokat ,akkor a vissza útra érdemes ülőhelyet vásárolni,mert nekem úgy tűnt hogy most 48 órával a kiindulás előtt a vissza útra drágábban vettem az ülőhelyeket (kb 1000ft-al) mintha a foglaláskor vásároltam volna.
Közjegyzőnél fizetési meghagyással behajthatod az összes járulékos költséggel, késedelmi kamattal együtt. Előtte megereszthetsz egy fenyegető hangú e-mailt, ezzel a tartalommal, várhatsz 3 napot, aztán irány a közjegyző.
Várni kell türelemmel..Nekem egy tavaly feb végi jogos panaszom (pénzem) rengeteg kedves, később emelt hangú levelem után valamikor nyár közepén kaptam vissza..
Más..A Basic csomagba 40 × 30 × 20 cm kézipoggyász van leírva..ez lényegében egy hátitáska. Ebbe nem szoktak belekötni?
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Röviden vázolnám a kialakult helyzetet: megvettük a repjegyet, de pár hónap múlva járatmódosítás történt (amiről egyébként nem küldtek e-mailt sem..), ami már nekünk nem felelt meg. A felajánlott opciók közül a 100%-os pénz visszafizetést választottuk, azonban az összeg január vége óta sehol... Ők azt mondják, hogy január 30-án elutalták a pénzt, lejárt a 14 munkanapos határidő, így elküldtem a kért banki adatokat. Járt már így valaki? Hogyan lehetne felgyorsítani az ügyet, mitévő legyek, kihez forduljak? Az e-mailekre nem válaszolnak, telefonon nem tudnak segíteni.