Nem tudom, hogy könyvet szabad - e itt kínàlni. Ha nem, akkor kèrem jellezzètek, hol tudom megtenni. Szèp, szakadàsmentes àllapotban eladó, A fővàros tömegközlekedèsènek màsfèl èvszàzada hàrom kötet. àra, együtt : 15000 Ft.
Àtvehető, Budapesten, a 17. Kerületben. 0630 3434 126
Én mindenképp helyet szorítanék neki a gyűjteményemben :) Az viszont igaz, hogy ekkora modellnek elég borsos az àra. Azért tettem be a fórumba a képet, hogy tudjuk, hogy 1:43 - ban is létezik pesti metró.
Délután megpróbálok fotókat, (jelleg)rajzokat előásni az otthoni gépemről. A 3G-ről biztosan van a tetőről, a 4G-t most nem tudom (rajz lehet, fotózni még szerintem nem fotóztam, legkorábban hétfőn tudom megtenni) - hátha tudok segíteni... :-)
Így van, a 21Tr tetőberendezései sem stimmelnek, a tető oldallemezelése sincs kivágva hátul-felül (hogy az áramszedőket oldalra le lehessen húzni vizsgálat céljából), valamint maga a kocsiszekrény hátsó fele is más.
A negyedik generációs modell egész jó, de a belső elrendezése (már amennyi így látszik belőle) nem az igazi. A mienk koda-hajtás, a kettes ajtóval szinte szemben, kissé hátrább van a motor (nem leghátul, a B-híd mögött), ezért a kerekesszékes hely lényegesen előbbre van téve, nem az ajtóval szemben. Más "jelentős" hibát nem látok...
Oké; de vigyázat, a harmadik és negyedik generációs csuklósnál nem egyezik meg az A-B és B-C tengelytáv, valamint a kocsitestek hossza, a csuklószerkezet is hátrébb került! A szólók esetében milliméterre azonos a két széria, csak a kivitel (oldallemezelés) más - jó, egyéb különbségek is vannak, de ebben a méretarányban nem annyira kivitelezhető. A csuklósnál viszont jelentős az arány-különbség, úgyhogy ebből a kísérleti harmadik generációs modellből sehogy sem lehet kihozni a negyedik generációsat!
Amint írtam is, ez egy kísérleti modellpéldány volt és egyelőre nem készült belőle még kis-széria sem.
Ezzel szemben, amint ugyancsak írtam, lesz az általatok is hivatkozott második generációs példányból
(mind a szólóból, mind pedig a csuklósból) széria, valószínűleg azért, mert a donor (tehát a gyártócég
szinte azonos típusának egy másik európai város számára gyártott megrendelés szerinti kivitelét meg-jelenítő más festésű eredeti) szükséges - lehetőleg minél csekélyebb átépítésből és a megfelelő színre
festéssel és feliratozással készülő budapesti változatra van gyártói ígéret. Amint új információt kapok
a most hivatkozott majdani Solaris modellpáros (egyaránt a szóló és csuklós változat) megjelenésével
kapcsolatban, ismételten jelentkezem. Addig is üdv.