Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lónyak Creative Commons License 2019.08.29 -1 0 51393

Hova húztad már azt a szegény töltőnyomást? :)

Előzmény: Varshi (51392)
Varshi Creative Commons License 2019.08.29 -1 0 51392

Forge lefújó szelephez való erősebb rugó nincs valakinek elfekvőben? Amit a készlethez adnak tartalékba.

Az enyém elveszett, és most kéne.

Milán36 Creative Commons License 2019.08.24 0 0 51391

Szia, én nem markaszervízbe, hanem Szolnokon a jóhírű Mitsubishi szervízbe viszem rendszeresen minden 15e km után, illetve mivel dsg váltós, így 60e km-enként váltóolajcserére is. A vezérlést is ők cserélték. Nekem 180e km-nél 240e Ft volt a vezérléscsere, az olaj plusz szűrők cseréje és a váltóolajcsere. Tehát nem vészes. Nálam van 150e kmtől, tehát 60e km-t tettem bele eddig. Most 210nél kicsit kevesebb van benne. Semmi sem zörög-csörög, cserélni ezeken kívül semmit sem kellett eddig benne. Igaz, Castrol olaj megy bele mindig, és mindig premium gázolajat tankolok. Meghálálja. Fogyasztásban is. Az enyém tuningolva is van, de csak 200 lóig, hogy elbírja a váltó és a motor is, így a fogyasztásom 5.5 és 7.4 között van. Télen vegyesben, főleg városival lett 7.4. Ha 7 liternél többre jön ki dinamikus vezetésnél, akkor ott már valami gond van.

Összefoglalva, ha az ember nem hajtja pürévé a motort és hidegen nem pörgeti, szinte 0 ft az egyéb kiadás.

Előzmény: vincivicvti (51387)
Milán36 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 51390

Sziasztok, 

egy 2011/12 rs crd dsg octaviam van 3 éve és ezzel kapcsolatban kérnék tippeket egy aprónak tűnő hiba kapcsán. 1-1.5 havonta egyszer előadja, hogy csak és kizárólag 50-60 között 5ösben állandó gázállásnál, tehát tempomattal és anélkül is, hogy picit rángat. Amint egy kis minimális gázt is adok neki, megszűnik a jelenség függetlenül attól, hogy hideg vagy meleg a motor. Más sebességfokozatban és sebességnél nem adja elő. Váltóolajcsere előző gazdánál is megtörtént, nálam is, 60ezres szervíz részeként, 15ezrenként mindenfélefajta szűrőcserével. Tuning is van benne, megközelítőleg 200LE. Előtte és utána is csinálta, tehát ezzel nem összefüggő. Mi lehet a gond?

Előre is köszönöm a választ!

vincivicvti Creative Commons License 2019.08.07 0 0 51389
Rendszeresen német márkaszervizben. Ha jól tudom 210e nél kell csak vezérlés csere.
Előzmény: Törölt nick (51388)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.06 -1 0 51388

Attól függ, hogyan szervizelték az elmúlt 4,5 évben. :)

Előzmény: vincivicvti (51387)
vincivicvti Creative Commons License 2019.08.03 0 0 51387
Sziasztok vétel elött állok, 2014.12. havi dízel RS 130e km. Milyen hibákra és kb javítási összegre kell számolnom?
Glider97 Creative Commons License 2019.08.02 0 0 51386

Köszi az infót a fogyasztással kapcsolatban!

ckerti Creative Commons License 2019.07.23 0 0 51385

Feleségem szólt, hogy látott egy Kodiaq RS-t, a rendszáma VRS-240...

Erről is lekéstem...:-)

Előzmény: V-RS (51381)
Syracusa Creative Commons License 2019.07.23 0 0 51384

Na ja. Van pár 400 fölött, de ott már erősen más a hardver, egyik sem tiszta chiptuning.

Ami stage1-be itt belefér, az max úgy 300LE/420-440Nm, és nem több. Az működő garival és hiteles mérés után szerintem úgy max ~150-200e, ha van takarítónő és kávéautomata is a műhelyben.

Efölött szívócső, intercooler és komplett kipufogócsere a minimum, de általában csere a turbó, kuplung, nagynyomású szivattyú és még pár apróság is.
De ezekről egy szó nem esik a hirdetésben.

Előzmény: V-RS (51381)
Papka11 Creative Commons License 2019.07.23 -1 0 51383

Szia!
2014-ben gyártották, első nyilvántartásba vétele: 2014.02.14. Első Mo-i nyilvántartásba vétel 2016.02.10.
Mi történt a két év alatt?

Előzmény: V-RS (51380)
ckerti Creative Commons License 2019.07.22 0 0 51382

4x4-el van értelme, de sima első kerekest ilyen erővel... Biztos jó?

Előzmény: V-RS (51381)
V-RS Creative Commons License 2019.07.22 0 0 51381

Amúgy ne lepődjetek meg mert ismerek olyat akinek már 500 Le körül van megcsinálva a 3-as RS is :))) és nem ritka a 400 le körüli RS-ek sem..... ami szép számban vannak az itteni magyar utakon..... 

Csak én vagyok a szűz 220Le vel :))) 

Előzmény: RS-em one (51374)
V-RS Creative Commons License 2019.07.22 0 0 51380

Szeva Papka :)

Nem küldöldröl hozott kocsi.... ismerem a tulaját... volt is nálunk Egerben.... új kora óta használja :)

 

Előzmény: Papka11 (51379)
Papka11 Creative Commons License 2019.07.18 -1 0 51379

Külföldről behozott

Előzmény: RS-em one (51372)
RS-em one Creative Commons License 2019.07.17 0 0 51378

Vagy ki tudja? Lehet lemaradtunk valamiről...

RS-em one Creative Commons License 2019.07.17 0 0 51377

.

Varshi Creative Commons License 2019.07.17 0 2 51376

Mi a gond? Nem mindenki boldog? Az ügyfél, meg a mérő i$... :)

Tisztelet a bevételnek! :p

Előzmény: RS-em one (51374)
skt15 Creative Commons License 2019.07.17 0 2 51375
Biztos ott mérték, ahol chippelték :-)
Előzmény: RS-em one (51374)
RS-em one Creative Commons License 2019.07.17 0 0 51374

Az hagyján de 345LE, 475NM!!??

Előzmény: skt15 (51373)
skt15 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 51373
Az eladó úgy gondolja, hogy a tuning előny az eladásnál...
Rosszul
Előzmény: RS-em one (51372)
RS-em one Creative Commons License 2019.07.17 0 0 51372
Hörbi Creative Commons License 2019.07.16 0 0 51371

Ennyire azért nem érdekel. Olyan úgysincs, hogy sokszáz km-t lehet azonos sebességgel menni. Örülök neki, hogy a kijelzett fogyasztás csak egy decivel kevesebb a mértnél, ennyi. :)


(A Superb 140LE CRTDI 1,3 literrel jelzett kevesebbet.)

Előzmény: Varshi (51370)
Varshi Creative Commons License 2019.07.15 -1 0 51370

Legközelebb csináld azt, hogy aktiválod a TripB számlálót (ha még nincs), és akkor nullázod, mikor elérted a 140-et és tempomatra teszed. Igyekszel ezt tartani, 1-2 perc kilengés/lelassulás lényegtelen, 1-2 tized úgyse számít.

 

50-100 km múlva felírod. Aztán visszafelé úton is, csak hogy a lejtőt/szélirányt kompenzáld.

Meg fogsz lepődni, mennyivel több lesz, mint a tankolásodból számolt és 'sejtett' fogyi. Én kipróbáltam.

Előzmény: Hörbi (51368)
Lónyak Creative Commons License 2019.07.15 -1 1 51369

Fizikailag képtelenség, a teljesítményigény nem egyenesen arányos a sebességgel (a légellenálás kb. köbös ha jól emlékszem), de még úgy sem jönne ki amit írtál.

 

A valóság nagyjából így fest, esetleg picit több.

 

Előzmény: Hörbi (51368)
Hörbi Creative Commons License 2019.07.15 0 0 51368

Tegnap futottam egy 1500 km-es etapot. 140-nel mentem legtöbbször, 5.5 jött ki átlagnak. 
Az ilyen "mérésben" természetesen mindig sok a változó: időjárás, forgalom, domborzat, DPF-regenerálás stb. Nagyjából ilyesmi értékek jönnek ki.

Előzmény: skt15 (51367)
skt15 Creative Commons License 2019.07.12 -1 0 51367
Hát, ha 140-nél 6, akkor 160-nál tutira nem 6.5
Előzmény: Hörbi (51365)
Hörbi Creative Commons License 2019.07.12 0 0 51366

100-nál 4,1 (egyszer próbáltam egy 80 km-es szakaszon)
:)

Előzmény: Hörbi (51365)
Hörbi Creative Commons License 2019.07.12 0 0 51365

Nálam 140-nél 6, 160-nál 6,5. Manuál váltós.

Előzmény: Glider97 (51364)
Glider97 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 51364

Sziasztok!

Skoda Octavia III (2017-es facelift előtti) RS TDI-vel kapcsolatban kérdezném, hogy német autópálya tempóknál milyen fogyasztással számolhatok? 140Km/h, 160Km/h, 180Km/h.

Youtube-on csak az Ocatvia II RS TDI-ről csináltak eddig ilyen videót.

 

Köszönöm ha valaki meg tudja mondani!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!