Kedves Mindenki, a wizzair a nyári jegyünknél a járatokat későbbi időpontokra módosította, oda is és vissza is. Éjszaka lett belőle. Mivel kisgyerekkel utazunk, nem tudjuk megoldani. Ha módosítunk, lehet más város, más időpont? És mi a helyzet az ár különbséggel? Ha most nézem a jegyeket, jelentősen drágábbak vannak csak. Köszönöm szépen a segítséget!
Wizzair utazást mondanék le vagy foglalnék későbbre.
Wizzplus foglalással van repjegyem.
Wizzair oldala nem tiszta.
Egyrészt a számla nem részletezi, hogy a plus jegyből mi mennyi.
A szöveges megfogalmazás pedig hivatkozik mindenre, ami szerintem rám nem vonatkozik, azonban lemondás esetén mégis 14 ezer Ft-ot levon (2 személy, Róma oda-vissza). Én nem tudtam beazonisítani ezt a díjat.
Másik opció, hogy későbbre rakatom. Itt a szabály az, hogy ha drágább az ÚJ JEGY, mint a EREDETI JEGY, akkor fizetni kell rá, ha olcsóbb, akkor nem kapok vissza pénzt.
Azonban az eredeti jegy fogalma két módon értelmezhető.
1) az adott jegy cserére: pl 30 ezres jegyet vettem, járatot/uticélt módosítok és az 20 ezer lesz, pénz nem jön vissza, majd ha ezt a 20 ezres jegyet módosítom egy 30 ezer Ft-osra, akkor fizetni kell rá 10 ezret.
2) az első vásárlás összehasonlítva a most megadott legújabbal. Az előző példánál maradva 30 ezer - 20 ezer majd ismét 30 ezer, így nem kell ráfizetni semmit sem.
Kinek mi a tapasztalata? Eredeti (első vásárlás) értéket néznek, vagy mindig a legutolsó foglalt jegy értéket? (Nyilván mindegyik esetben ugyanolyan típusú jegyre foglalok újra)
Mi a helyzet a visszatérítéssel? Wizpluss esetén is levonnak?
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy foglaltam 4 főre jegyet oda-vissza útra a wizz airnel. A 4 fős csapatunkbol 1 fő sajnos nem tud jönni.. Atirni nem akarok másra a jegyet mert drágább lenne a leves mint a hús.. Mivan akkor ha csak 3an fogunk online becsekkolni a 4.fo pedig nem? Megterhelik a kártyámat valami büntetési összeggel? Vagy csak szimplán úgy veszik h oké nem csekkolt/nem jött ki és ennyi volt? Aki esetleg volt hasonló szituban kérem írjon. Előre is köszönöm!
Szia ! Kapnod kell email cimedre "Jóváírás feldolgozva " email-t ,majd később kb 1-2 napon belül egy hivatalos storno számlát ,legalább is az én esetemben így történt.a Catania-i utammal kapcsolatban
Sziasztok, segítsetek kérlek: Wizz csoportos repülőjegyet foglaltam 04.14.-18 ra, 25 főre, Rómába. Sajnos a pánik kitört a barátikörben is. Egy kis szövegértelmezési segítséget kérek repjegy lemondás, visszatérítés esetére:
1. első részlet: 10 % foglaló. Ez bukó, ha jól értem.
2. Utazás előtt 60 nappal kiegyenlítettük a következő részletet is. Ez visszajár - hogyan, hová?
3. Utazás előtt 30 nappal (03.14.) kellene a maradékot kifizetni.
Ha nem fizetek, automatikusan törlődik a foglalás, és visszautalják a fizetéskori bankszámlára a pénzt?
WIZZ honlap info:
A csoportos foglalás összegét három részletben is kiegyenlítheti:
A első részlet vissza nem téríthető előleg, amelynek el kell érnie a foglalás teljes költségének 10%-át. Fizethet azonnal hitelkártyával, vagy a foglalástól számított 24 órán belül banki átutalással. Ha a foglalásra több mint 90 nappal a menetrend szerinti indulás előtt kerül sor, a banki átutalással való fizetés az eredeti foglalástól számított 7 napon belül lehetséges.
A második részlet (a menetrend szerinti indulás napja előtt legalább 60 nappal) a foglalás teljes költségének legalább 30%-ára kell fedezetül szolgáljon. Egyébként a rendszer automatikusan törli a foglalást, a már kifizetett előleg visszatérítése pedig nem lehetséges.
A harmadik részletnek fedeznie kell a fennmaradó kifizetetlen összeget, és hitelkártyával vagy banki átutalással is kiegyenlíthető. A harmadik részletet legkésőbb 30 nappal a járat menetrend szerinti indulása előtt kell teljesíteni teljes egészében. Ha a harmadik részlet nem érkezik be a foglalásra a határidőig, akkor a foglalás érvényét veszti.
Ha a második vagy a harmadik részlet megfizetésére nem kerül sor az első járat indulásának napja előtt legkésőbb 60 és 30 nappal, akkor a foglalás automatikusan törlődik, a már kifizetett előleg visszatérítése pedig nem lehetséges.
Sziasztok. Nem vagyok valami ismert a jegyvásárlásban, ezért is fordulnék hozzátok. Vettem egy oda-vissza jegyet márciusra.. Idôpont valtozás törtènt ô alltaluk, ezért visszateritest kertem, viszont ha beirom még a foglalasi számom akkor mèg mindig ott vagyok! :( Lehetseges az hogy “nem frissitettek” vagy szimplan csak nem toroltek?!
Én egy másik számítógépen újranézném a foglalást, csak meztelen jegyet vennék kézipoggyásszal, majd két nappal az indulás előtt venném meg a további szolgáltatásokat...
2020. márciusában egy hétre Spanyolországba kell utazzak Castellonba ( a város Valenciához egy órára, Barcelonától jo két órányi vezetésre van ) és igazság szerint nincs ott semmi a tengerparton kívül, de ugye az márciusban nem játszik, mert mediterrán éghajlat ide, déli fekvés oda 15-18 fognál nincs melegebb... Valenciába és Barcelonába is megy fapados .
Castellonba közvetlen járat van oda Bp.-ről a Wizzairnek, egyébként fogalmam sincs miért. Eddig szuper.
A múlt héthez képest kb. 20.000 ft.-tal nőt a repjegyára a kiválasztott szolgáltatásokkal. Ma 62.000 ft-ért tudok foglalni.
Viszont a foglalt ülőhelyek száma nem nőt, ezt direkt figyeltem....
A kérdés arra vonatkozna, hogy érdemes várni a vásárlással vagy vegyem most , mert bármennyire sem vonzó célpont Castellon a wizzair emelni fogja az árakat vagy esetleg az indulás előtt lehet radikális árcsökkenés?
Sziasztok 2019 Dec 27.én repültem wizzairel Lutonra a ferihegyrol indulva 12 40kor(amibol egyébként lett vagy 13.00oras indulás) 40perc repülés után egy pukkanast hallottunk és nekem úgy tűnt hogy leallt a motor. Zárkózás 6másodpercig és tényleg úgy tűnt hogy a pilóta elvesztette a kontrollt. És a semmiből minden rendbe jött 6masodperct töltve a halálsoron(tényleg ilyen érzés volt).. Mindenki meg volt döbbenve.. Ezt nem álmodtam bár annyira fáradtan utaztam hogy a stewardesseket se kérdeztem hogy mi volt ez az egész. De őket is csak egy jó 5perc múlva láttam feltunni az esetet követően. Az utasok meg voltak döbbenve. Semmi kössek be az övét felhívás nem előzte meg.. Mi lehetett ez? Esetleg volt a járaton valaki innen? Olyan volt mint amikor rossz sebességbe teszed a kocsit és rángat majd lefulladsz de gurulsz tovább. Képzeljétek el ezt repülőgépen tapasztalva. Én már sokat repültem pl. Új zéland meg megannyi fapad de
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Tavaly az első repülésem alkalmával rábeszéltek, hogy legyek wizz discount klub tag, azóta gyűjtőgettem a pontokat, amit most szeretnék beváltani. Bejelentkezéskor tűnt fel, hogy a nevem rosszul van megadva, fel van cserélve a vezeték illetve az utónevem, illetve az utónevemnél az utolsó betű sem megfelelő. Próbáltam rámenni a névre, hogy módosítsam, de nem engedte a rendszer, mert hogy aktív tagság esetén nem engedélyezett. Nem tudjátok esetleg, hogy mit lehet tenni ebben az esetben? Köszi előre is
Wizz Plus jegyem van, amiben ugye benne van a Wizzflex szolgáltatás is. Kénytelen vagyok eltolni a repülésemet 1-2 héttel, de valamiért £25-ot mindenképpen oda akarnak biggyeszteni a végére. Nem az összeg idegesít főleg, hanem hogy fogalmam sincs, mire kell kifizetnem. Akárhova próbálom tenni - ingyenes napra is - a £25 a végén ott lesz. De hogy mire fel? Sehol semmi nyoma, még a fizetési részletekben sem. Esetleg van erről valakinek érdemi infója?
A wizz pontjaim nem sokára lejárnak. Egyelőre nincs olyan olcsó út ami érdekelne. Van lehetőségem tovább halasztani a jegyvásárlást valamilyen módon vagy elbukom a pontjaimat?
Gondolok itt esetleg olyanra hogy megveszem a Wizz Flex szolgáltatással egy jegyet bármerre.Egy jó távoli időpontra. Azt le tudom mondani az indulás előtt, vagy még jóval előtte ha már tudom merre akarok utazni jó áron.
azt írják:
-A törölt foglalásért fizetett összeget a foglalást végző WIZZ-számláján írjuk jóvá 72 órán belül...
(ezt írják vagyis vissza rakják a wizz számlámra pontokban az értékét gondolom.)
- A foglalás törlése okán jóváírt összeg a visszatérítés dátumától számított 90 napon belül használható fel. Az összeg felhasználásával lefoglalt új járatok dátumának nem szükséges ebbe az időszakba esnie.
(Tehát visszakaptam a számlámra a jegy árát és tudok belőle új jegyet venni 90 napon belül jól értelmezem?)
Vonnak le valami költséget belőle ha van érvényes wizz erste kártyám, ami után automatikusan benne van a wizz tagság is?
Bármilyen költséget?
Vagy esetleg valami mód? -jó tanács evvel kapcsolatban hogy a pontok ne vesszenek el... és ne utazzunk méregdrágán ha már esetleg lehet csuztattni a pontokat valahogy?
Ne felejtsük el hogy a wizz csinálta hogy már automatikusan hetente tolja át az erste banknál gyűjtött pontokat a wizz számlára amit 1 éven belül le kell utaznod vagy ugrik.
Vettem egy novemberi járatra Wizz jegyet még tavasszal. Nem szoktam, de ma beléptem a Wizz-es fiókomba, ahol meglepődve olvasom, hogy menetrend változás történt. A kifele út egy fél órával korábbra lett téve - ezzel még nem is lenne baj - , viszont a visszaút el eltt tolva egy teljes nappal, ami viszont már nem jó nekünk. Visszanéztem az emailjeim, leszűrve a wizzair szóra minden összefüggésben - és bár jött rengeteg reklám, meg 10-20%-os akciós napról szóló értesítés, de a menetrend változásról semmi!!! A kérdésem az, hogy ilyenkor az elfogadás, vagy visszatérítés mellett felkínált átfoglalás másik járatra (ugyanabba az irányba, de teljesen más indulási és visszaút dátummal)lehetőség ingyenesen történik? Vagyis nem kell semmit ráfizetnem, hiába lenne azokra a dátumokra az eredetihez képest drágább a jegy egy normál foglaláskor?