Hát akkor valami nálad nem jó. Egyáltalán milyen szivatyút használsz h alapjárat töle ingadozik? Mert az furcsa hacsak nem változik a benzinszint mikor alapjáraton jár. A biztositékoknál is van kapcsolt pozitiv. Szoval nem egy ördöngöség az egész.
SzlobII-t kérdezem, ha még jár erre, de ha más is tud válaszolni az is jó: az elektromos AC-t próbáltad a visszacsapó szelep nélkül is. Nálam úgy nem az igazi.
Nem tudom azzal jó lenne-e.
A jelenség: elektromos AC-vel kicsit egyenetlen az alapjárat, gázadásra lefullad. Visszarakva a vákuumos AC-t tökéletesen működik.
A reléhez a kapcsolt pozitívot végül honnan vitted? Gyújtáskapcsolóról, vagy találtál más köthető pontot? Köszi szépen!
Az biztos a telo miatt meg a kipuf miatt megérte nagyon is mert annyiért nem kapsz ilyen cucot bontva is. De a fényképek alapján látszik a tuning matyi dolgozott rajta rendesen de igazából inkább csak elbaszta mind javitott rajta.
Üdv.Ma sikerült vennem egy 250-est 10.000 ft ért.Akart a fene venni, de itt volt a közelben. Hiányos, de nem vészesen.A motor átfordul.Remélem senkinek nem hiányzik... Piros fehér. Hátsó lámpa levakolva, helyére ledek beültetve.Valószínüleg hajtókaros,a gyújtás delki csavarjai leszedve.Nem gyári a kormány és a fék hidraulikák. A hátsó lengéscsillapÍtói újjak(nem csak 3 pozícióban állítható)olyan mint a gewinde.Elemek nem töröttek, de csúnya a festés.A fényszóró viszont patika...Ha lesz időm dobok róla képet. Sötétben hoztam el.A lényeg , hogy már ennyire lekopott az áruk.
Az nem egy nehéz dolog. Kell egy relé egy pumpa és ennyi. Pontasan aksiról a relére főkábel és a gyujtáskapcsolóról a vezérlőszál. Ennyi . Ja igen biztositék beépitése kötelező.
Hát láttod nem tudom mert én nem vagyok átlag szerelő. De ott nem csak a melodijat kell fizetni. Uj olaj + szürö viz és egyébb sallang meg tömitész szet meg sikolás meg ki tudja még mit kell javitani simán összejön 100e ft
Leonardo 150 esről lenne szó.. Gyertya megtisztítva kis gombnyomás már indul is. Lerakom garázsba másnap nem indul..Gyertya ki látom vizes... kifújom megtörlöm pöcc indul..
Kérdés, honnan szivárog a víz? Hengerfejes lesz? Tankból szedi fel?stb..
Köszönöm előreis a tapasztalatból kiinduló válaszokat
Te most mit is szeretnél? Megerösitést vagy távgyogyitást? Tudod miért szokot nem indulni egy motor melegen szó szerint lefulladni ? Gondolkodjál már. Miért is miért is juj h nem fog megfájdulni a fejed. Na jó nem szivatlak tovább. Mert nincsen üzemanyag?! Karbiban minden jó? benzinpumpa jó? Üzemanyag cső jó? A tankban jó a cső? A tankfedél jó nem repedt? Sok lesz a kérdés kevés a válasz. Ezeket nézd meg mert igy sajnos nem lehet mit mondani. Jó hibba keresést ha nem menne akkor keres egy szerelőt aki megoldja neked. Sok sikert.
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni kettő 250-es Leonárdom van.És olyan problémára szeretnék választ kapni,70-ig gond nélkül megy a motor viszont 70 felett elkezd PöföGNi a kipufogó És általában meg is áll a motor.De akkor is elkezd puffogni hogyha 70-nél Visszaengedem a gázt És álltalába ilyenkor is megáll.Ezután pedig vagy nem indul vagy nagyon nagyon de még annál is nehezebben :(