Igy ez nem megmondható miért nem indul a motor. nagyon sok dolog lehet a szivatotól kezdve rossz benzinszintik. Az egy dolog h szétszedsz valami és megnézed de nem biztos h tudod h kell nézni és mit kell csinálni. Ja és van olyan is mikor nem üzemanyag gond van hanem hengerfejes a járgány és viz kerül a hengerbe és azért nem indul.
Hát akkor valami nálad nem jó. Egyáltalán milyen szivatyút használsz h alapjárat töle ingadozik? Mert az furcsa hacsak nem változik a benzinszint mikor alapjáraton jár. A biztositékoknál is van kapcsolt pozitiv. Szoval nem egy ördöngöség az egész.
SzlobII-t kérdezem, ha még jár erre, de ha más is tud válaszolni az is jó: az elektromos AC-t próbáltad a visszacsapó szelep nélkül is. Nálam úgy nem az igazi.
Nem tudom azzal jó lenne-e.
A jelenség: elektromos AC-vel kicsit egyenetlen az alapjárat, gázadásra lefullad. Visszarakva a vákuumos AC-t tökéletesen működik.
A reléhez a kapcsolt pozitívot végül honnan vitted? Gyújtáskapcsolóról, vagy találtál más köthető pontot? Köszi szépen!
Az biztos a telo miatt meg a kipuf miatt megérte nagyon is mert annyiért nem kapsz ilyen cucot bontva is. De a fényképek alapján látszik a tuning matyi dolgozott rajta rendesen de igazából inkább csak elbaszta mind javitott rajta.
Üdv.Ma sikerült vennem egy 250-est 10.000 ft ért.Akart a fene venni, de itt volt a közelben. Hiányos, de nem vészesen.A motor átfordul.Remélem senkinek nem hiányzik... Piros fehér. Hátsó lámpa levakolva, helyére ledek beültetve.Valószínüleg hajtókaros,a gyújtás delki csavarjai leszedve.Nem gyári a kormány és a fék hidraulikák. A hátsó lengéscsillapÍtói újjak(nem csak 3 pozícióban állítható)olyan mint a gewinde.Elemek nem töröttek, de csúnya a festés.A fényszóró viszont patika...Ha lesz időm dobok róla képet. Sötétben hoztam el.A lényeg , hogy már ennyire lekopott az áruk.
Az nem egy nehéz dolog. Kell egy relé egy pumpa és ennyi. Pontasan aksiról a relére főkábel és a gyujtáskapcsolóról a vezérlőszál. Ennyi . Ja igen biztositék beépitése kötelező.
Hát láttod nem tudom mert én nem vagyok átlag szerelő. De ott nem csak a melodijat kell fizetni. Uj olaj + szürö viz és egyébb sallang meg tömitész szet meg sikolás meg ki tudja még mit kell javitani simán összejön 100e ft
Leonardo 150 esről lenne szó.. Gyertya megtisztítva kis gombnyomás már indul is. Lerakom garázsba másnap nem indul..Gyertya ki látom vizes... kifújom megtörlöm pöcc indul..
Kérdés, honnan szivárog a víz? Hengerfejes lesz? Tankból szedi fel?stb..
Köszönöm előreis a tapasztalatból kiinduló válaszokat