Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pumukli89 Creative Commons License 2020.11.06 0 0 16713

Én Ifát vettem így. Húztuk vagy két kilométert és nem akart elindulni. Aztán húztuk még egy kicsit kalapáccsal ütögettem finoman az adagoló külső oldalát egyszer csak egyenként beindult mind a négy henger. Állt két évet a tapolcai bánya volt autója.

Előzmény: rongyos38 (16711)
rongyos38 Creative Commons License 2020.11.06 0 0 16712

Még valamim,fekete rendszámos,2 betű 4 számos a rendszám,valaki forgalomba helyezésének a menetére lennék kíváncsi,olvasható a motor alvázszám .

rongyos38 Creative Commons License 2020.11.06 0 0 16711

Helló sziasztok,nézegettem egy Csepel teherautót na most a gazdája azt mondja a az adagoló elemei letapadtak és adnak hozzá egy felújítottat.Kérdés kicserélem a hibás alkatrészt és kész,vagy kell e állítgatni valamit?

discov8 Creative Commons License 2020.11.02 0 0 16710

A dupla fülketető is árulkodó és mivel nem 4x4-es hajtásképletű, nyugodtan lehet eltérő kerék méret.

Előzmény: frundsberg (16708)
Maz Creative Commons License 2020.11.01 0 0 16709

Sivatagi kivitel. Elől-hátul szimpla kerék, de eltérő kerékmérettel.

Mindjárt megnézem, mert mintha lenne valami leírás róla. 

Előzmény: frundsberg (16708)
frundsberg Creative Commons License 2020.11.01 0 1 16708

 

Egy érdekes hátsó híd, gondolom valami export példány a külső légszűrőből ítélve.

Gyevi Csepel Creative Commons License 2020.10.25 0 1 16707

Sziasztok!

Volt egy kis időm foglalkozni a Csepel D-450 billenccsel, már nagyon kíváncsi voltam, hogy ketyeg.
Tettem fel pár videót a youtube-ra, Gyevi Csepel néven futnak, a linkeket időrendi sorrendben alább találjátok.

Próbaindítás előtt kapott egy olajcserét, az üzemanyagot most ideiglenesen kannából kapja. Elektromos rendszer érintkezői fel lettek csiszolgatva, a kipufogódobot is ki kellett takarítani. Egy-két levegőcsövet is cserélni kellett.

Próbaindítás után a hűtőt átmostam, vízcsöveket is ki kellett cserélni.
Azután jött a próbaút...   Kuplungon még állítani kell, meg az adagolót is be kell állítani. Vizet nem engedi, a levegőt is szépen tartja.

 

https://youtu.be/tuyICxP5s0M

 

https://youtu.be/-MNWaRgLlT0

 

https://youtu.be/X5c9SqtyAhA

 

https://youtu.be/1Lrm0l4cUhY

 

https://youtu.be/m7VlgYylepk

 

https://youtu.be/aHtmbbFYFy8

 

https://youtu.be/wxjBI714-U0

 

https://youtu.be/Qlqex5-lbQo

 

https://youtu.be/dgGvtDxB3rQ

 

Gyevi Csepel Creative Commons License 2020.10.25 0 0 16706

Köszönöm! Örülök is neki, nagyon!!!

Előzmény: bocsinka (16705)
bocsinka Creative Commons License 2020.10.23 0 0 16705

Szép kocsi! Gratulálok! 

Kitartást kívánok!

Előzmény: Gyevi Csepel (16696)
505519570004 Creative Commons License 2020.10.21 0 0 16704

Előzmény: Gyevi Csepel (16702)
triplaharom Creative Commons License 2020.10.19 0 0 16703

Akkor már lehetött, ha lecserélték az oldalait.

Előzmény: Gyevi Csepel (16702)
Gyevi Csepel Creative Commons License 2020.10.19 0 0 16702

Tudtommal nem nyúltak hozzá. A '80-as évek végén két 450-es billencs is volt itt a lakóhelyemen (egy volt a tulaj), mindkettőnek ilyen volt a platója.

Előzmény: triplaharom (16697)
Gyevi Csepel Creative Commons License 2020.10.19 0 0 16701

Szia Rospe!

Írtam privát e-mailt a fórumban megadott címedre...

Előzmény: Rospe (16698)
zoandras Creative Commons License 2020.10.19 0 0 16700

Nem jól látod :)

Előzmény: triplaharom (16697)
Rospe Creative Commons License 2020.10.18 0 0 16699

Na a kép meg lemaradt.

 

 

Előzmény: Rospe (16698)
Rospe Creative Commons License 2020.10.18 0 0 16698

Szia !

 

Van, elektronikus kivonatú alkatrészjegyzéket tudok küldeni a billencshez. Hajrá !

 

Előzmény: Gyevi Csepel (16696)
triplaharom Creative Commons License 2020.10.18 0 0 16697

Ha jól látom, a plató oldala már nem eredeti.

Előzmény: Gyevi Csepel (16696)
Gyevi Csepel Creative Commons License 2020.10.18 0 2 16696

Sziasztok!

Olvasgatom a fórumot, de csak most jutottam oda hogy írjak. A múltkori hozzászólásom óta vannak fejlemények.

Találtam egy D-450 billencset, ráadásul Hódmezővásárhelyen, nem kellett messzire mennem, de nagy szerencse kellett hogy ráakadjak, ugyanis nem hirdették, csak véletlenül került szóba.
1973-as, első tulajdonosa az áramszolgáltató cég volt, majd egy gazdaságba került, ahol a földeken használták. Kb. 12 éve állították le, teljesen működőképes volt, azóta nem volt indítva. Mivel mindkét helyen, akik hajtották sofőrök, testvérek voltak, biztos hogy annyi km van benne, amit az óra mutat: nem egészen 45.000 km. Teljesen egyben van, egy két apróság hiányzik róla.

 

Mivel nem rég sikerült elhoznom, még nem volt próbaindítás, elektromos és üzemanyagrendszert, vízhűtőt átnézem. 1-2 hét és remélem újra pöfög.

 

Azután indul a szétszedés, a fő cél továbbra is a felújítás.

 

A hazahozatalról készült több videó is, ha lesz időm a közeljövőben összevágom és felteszem.

 

Ha esetleg Valakinek van, vagy tud D-450 billencs alkatrészjegyzéket, érdekelne. (sima D-450 és D-450 N már van)

 

Addig is néhány kép:

Két kép a fellelt állapotról, a többi már itthon. Még egy bodzafa is benőtt a fülke és a plató közé.

 

triplaharom Creative Commons License 2020.10.18 0 0 16695

Laikusként 5-t.

Visszapillantó tükör, ablaktörlő, lökhárító és babái, irányjelző és a lámpák helye, kabin tetején lévő helyzetjelző.

Előzmény: naháttt (16691)
Gyevi Csepel Creative Commons License 2020.10.18 0 0 16694

Nem Csehországból, itt találtam Békés megyében, Székkutason.
Időközben úgy alakult, hogy túladtam rajta egy gyűjtőnek, mivel találtam egy D-450 billencset.

Előzmény: frundsberg (16681)
naháttt Creative Commons License 2020.09.29 0 4 16693

naháttt Creative Commons License 2020.09.29 0 4 16692

 

Kiskőrösi Dutra találkozó, 2020.

 

naháttt Creative Commons License 2020.09.29 0 4 16691

 

1959 - 1973. Hány különbséget láttok a két jármű elején? 

a_motor Creative Commons License 2020.09.29 0 0 16690

Hello,

 

Valami elérhetőséget adsz?

Előzmény: puchos-benya (16688)
puchos-benya Creative Commons License 2020.09.29 0 0 16689

Sikerült végül is néhány képet feltölteni, csak át kellett méretezni.

A platóshoz van eredeti gyári új ponyva, de bógnivas csak 3 db. van.

A dobozoshoz meg van az eredeti oldalsátor vázzal együtt. A dobozos belső berendezései

eredetiek,- nagy méretű asztal, fegyver szekrény, iratmegsemmisítő, első és oldalsó pad,

kályha. A belső világítás búrái hiányoznak. 

puchos-benya Creative Commons License 2020.09.28 0 0 16688

Helló Urak!

Van néhány eladó Csepelem ami eladó sorba került.

Platós 344 -es piros rendszámos. Idén májusban vizsgázott. Új platóval, új kuplung stb.

Egész kulturált állapotban, felújítás után. Teljesen tiszta papírokkal. 

Van egy dobozos "térképész" kocsi, aminek hamarosan befejeződik a felújítása. Papírok

nélkül valójában, ami részigazság. A vételi számlák előkereshetők, amit a bontó cég adott

ki (ismert nyíregyházi "jó hírű"). Ezek, illetve a rendszám alapján a honvédségtől a papírjai

kikérhetők.

Van továbbá egy Műhely kocsi eszterga nélkül. Egyéb berendezés benne van. Állapota olyan

ahogy vettem a bontó cégtől. Felújítandó. Motorja ment szépen, de évek óta nem volt indítva.

Van továbbá egy Gulyáságyú is, ami felújított.

Felteszek néhány képet, ha valakit érdekel, jelezze.

Úgy néz ki, hogy nem sikerül a képeket feltölteni. Ezen még dolgozok!

Kérésre külön tudom küldeni!

gumidani Creative Commons License 2020.09.25 0 2 16687

Ezt a félpótkocsi alá való elsőtengely/forgózsámolyt az 1964-es ipari vásáron fényképeztem.Ez pedig "gyűjtemény":

 

Előzmény: pumukli89 (16686)
pumukli89 Creative Commons License 2020.09.25 0 0 16686

Sokszor a mérnök bácsiknak sem volt ötletük, így reszelgették a fingot. Lásd a képet.

 

Darth Plagueis Creative Commons License 2020.09.18 0 0 16685

Az a ketrec a tetején nem a fecskendő végén szokott lenni? Talán tömlődob vagy ilyesmi...

Előzmény: krepsz_zoltan (13984)
frundsberg Creative Commons License 2020.09.18 0 0 16684

A csap az utastérben van a jobboldali lábtérben. Az első tankról megy ami persze nem csak ezért volt beépítve (60literes). Most leginkább csak problémaforrás a Tikalor mert elrohad a vékony lemez palástja és nem lehet normálisan meghegeszteni.A hűtővizet meg elcsepegteti akár egy tűszúrásnyi lukon is.

Ja és nagyon útban van ha pl. a nívópálcát szeretnéd megnézni ezért én inkább kiszereltem az autóból. Igaz téli üzemet nem tervezek :)

Előzmény: csipeszkutya (16682)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!