Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pumukli89 Creative Commons License 2020.11.28 0 0 16740

Mert köze nincs az eredetihez.

 

Előzmény: Robi197502 (16738)
Robi197502 Creative Commons License 2020.11.28 0 0 16739

A baj az, a korabeli teherautoknak se, tudom a rendszámának a méretét...

Előzmény: frundsberg (16736)
Robi197502 Creative Commons License 2020.11.28 0 0 16738

Miért mem ér semmit?

Előzmény: pumukli89 (16737)
pumukli89 Creative Commons License 2020.11.28 0 1 16737

A plakett kft-nél meg lehet rendelni és legyártják nem is nagy pénzért. " Csak egy batyu fax sem ér.

 

frundsberg Creative Commons License 2020.11.27 0 0 16736

Én csináltattam nemrég ponyvatartókat, az anyagot se volt könnyű beszerezni (40x20 melegen hengerelt U profil) meg a hajtás se volt egyszerű. Van 1 garnitúra pluszban, keress meg privátban ha érdekel.

A honvédségi rendszám pedig pont akkora mint a korabeli teherautó rendszám. A plakett kft-nél meg lehet rendelni és legyártják nem is nagy pénzért.

Előzmény: Robi197502 (16735)
Robi197502 Creative Commons License 2020.11.27 0 0 16735

Sziasztok keresek csepelhez ponyva taro vasakat, meg tudna nekem valaki leméretezni honvedségi régi tipusu rendszámot?
Szeretnék csináltattni, de kellene a pontos méretek.

rongyos38 Creative Commons License 2020.11.26 0 0 16734

Vártalak köszi hogy írtál,sok üzemórát kívánok mind kettőtöknek.

Előzmény: feggabi (16733)
feggabi Creative Commons License 2020.11.23 0 0 16733

A képen látható 344- es saját , két évig készült ,de még mindig vannak apró hiányosságok rajta . Érvényes műszaki vizsgával rendelkezik. Erdőre járunk vele . Igen megszerettem ! Honvédségi darab  1968 . Valamikor dobozos volt .Civilben 1995- ig közúti fuvaros autóként dolgozott. Aztán erdőn jártak vele amíg le nem állították végleg ,állt 5- 10 évet ,de már jól van. 

Előzmény: rongyos38 (16729)
dutrancs Creative Commons License 2020.11.20 0 0 16732

Szervusz! Keresd a "Magyar Hadi és Gépjárműtechnikai alapítványt". Nekik kell ,hogy legyen ,csak azt nem tudom ,miért nem segítenek. Saját maguk gyönyörködtetésére mentették meg?  Gondolom ott is ismerik a fénymásolás ,vagy más technikai megoldást. Nem ingyen kéred és mégis nagy a csönd!  :-(((((  Rákóczifalván keresd,ott van ,ahonnan Jenő bácsitól meg lett véve!

Előzmény: KedvesA (16724)
KedvesA Creative Commons License 2020.11.20 0 0 16731

Írtam! 

Előzmény: bobekTLF (16730)
bobekTLF Creative Commons License 2020.11.16 0 0 16730

Szia!

 

Na szuper! Most vetted, vagy régóta megvan?

Merre parkol az országban a géped? Talán megvizslatnám alkalom adtán, nekem egy vágott 452 van!

totipityu @ gmail . com  címen elérsz maszekban!

Előzmény: KedvesA (16728)
rongyos38 Creative Commons License 2020.11.16 0 1 16729

Kérdeznélek ha nem gond,saját a Csepel amely a képen szerepel?Ha igen légyszíves mesélj már egy keveset róla.Mire használod meg ,az erdőn melózol vele.

Előzmény: feggabi (16719)
KedvesA Creative Commons License 2020.11.15 0 0 16728

Szia! 

 

Igen, van autó hozzá. Ha szükség lenne rá, fórumon kívül kereshetlek? 

Előzmény: bobekTLF (16727)
bobekTLF Creative Commons License 2020.11.14 0 0 16727

Szia!

 

Nekem a következő alkatrész katalógusok vannak!

453.02

452.03

452.08

 

Javítási utasításból pedig:

453.02

452.49

 

Van autód is hozzá? 

Előzmény: KedvesA (16724)
KedvesA Creative Commons License 2020.11.14 0 0 16726

Köszönöm szépen a tanácsot!

Előzmény: Mwin (16725)
Mwin Creative Commons License 2020.11.13 0 0 16725

Terepeshez? Szinte kizárt, olyan ritka.

Leginkább a 452- eshez áll közelebb, ahhoz van alkatrészjegyzék, kezelési is fellelhető. 

452 - es katalógusom nekem is van.

Előzmény: KedvesA (16724)
KedvesA Creative Commons License 2020.11.13 0 0 16724

Tisztelt Csepelesek! 

 

 

D469-es típushoz találkoztatok már alkatrészjegyzékkel, vagy szerelési, karbantartási utasítással, technikai leírással?

 

Ha igen, én írok a Jézuskának, mert nagyon szeretnék ilyet!

 

Előre is köszönöm a segítséget! 

frundsberg Creative Commons License 2020.11.13 0 0 16723

Ha éveket állt akkor te is számíthatsz rá hogy az adagolóelemek letapadtak. Ha párás helyen állt előfordulhat hogy a szelepszárak is meg vannak szorulva a hengerfejben. Ha van kurbli hozzá akkor át kellene tekerni a motort levett szelepfedelekkel valamint adagoló oldalburkolattal. Akkor látni fogod hogy mozognak e az alkatrészek. Olajszinteket meg kellene nézni mindenhol, ha nagyon fekete szurokszerű akkor csere. Motorba Mol Botond 20W50 vált be a legjobban és mindenhol hozzáférhető, 15liter körül kell bele de vehetsz nyugodtan 20at is. A fésűs szűrőt tisztítani ill. az üledék csavarjait kivéve a lerakódásokat is ki kell engedni. A légszűrőre is érdemes lehet ránézni.

 Mindez persze csak az első pár apróság, egy 344es Csepelnek kb 80db zsírzási pontja van emlékeim szerint. Esetleg nem ártana egy kezelési könyvet beszerezni hozzá az alapján nem marad ki semmi fontos.

Előzmény: Tót Óttó12 (16722)
Tót Óttó12 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 16722

üdv  mindenkinek .

teljesen ujjonc vagyok mind teherauto mind csepel téren.

a héten ill jövö hét elején sikerül kimentenem elvileg egy 344 est a ránött gazbol.

mi lenne amit szinte azonnal meg kell nézni csinálni rajta hogy inditható kiprobálhato legyen .

jelenleg ami biztos hogy van szürke forgalmija . és állitolag a saját lábán állt be oda ahol most is van .

rongyos38 Creative Commons License 2020.11.10 0 0 16721

Oké,jó hogy ilyen sokan segítettek,köszönöm szépen.

Előzmény: dutrancs (16720)
dutrancs Creative Commons License 2020.11.09 0 0 16720

Mielőtt felteszed ,vedd le a fedelét és nézd meg , nincsenek-e felakadva -felszorulva az elemek.( Akkor a fogasléc se mozog)! Lent megjáratni könnyebb ,mint a helyén! Attól függ,hogy mióta áll a csere adagoló!  Mostani üa.-tól minden kitellik!!  :-((((

Előzmény: rongyos38 (16718)
feggabi Creative Commons License 2020.11.09 0 0 16719

Egy őszi kép minden csepelesnek. Tisztelettel : Feggabi!

rongyos38 Creative Commons License 2020.11.09 0 0 16718

Pontosan egy másik adagoló lesz helyette.

Előzmény: frundsberg (16717)
frundsberg Creative Commons License 2020.11.08 0 0 16717

Ha jól értelmezem ő nem elemet akar cserélni hanem feltenni egy másik adagolót. Ha így van akkor ahhoz hogy működjön nem kell állítgatni, esetleg után majd lehet finomhangolni de járni fog a motor vele.

Előzmény: discov8 (16714)
Tywer Creative Commons License 2020.11.08 0 0 16716

Lehet elég csak bejáratni.

Előzmény: rongyos38 (16711)
rongyos38 Creative Commons License 2020.11.06 0 0 16715

Köszönöm szépen a válaszokat.

discov8 Creative Commons License 2020.11.06 0 0 16714

Adagló elem csere után elkerülhetetlen a próbapadon torérnő beállítás.

Előzmény: rongyos38 (16711)
pumukli89 Creative Commons License 2020.11.06 0 0 16713

Én Ifát vettem így. Húztuk vagy két kilométert és nem akart elindulni. Aztán húztuk még egy kicsit kalapáccsal ütögettem finoman az adagoló külső oldalát egyszer csak egyenként beindult mind a négy henger. Állt két évet a tapolcai bánya volt autója.

Előzmény: rongyos38 (16711)
rongyos38 Creative Commons License 2020.11.06 0 0 16712

Még valamim,fekete rendszámos,2 betű 4 számos a rendszám,valaki forgalomba helyezésének a menetére lennék kíváncsi,olvasható a motor alvázszám .

rongyos38 Creative Commons License 2020.11.06 0 0 16711

Helló sziasztok,nézegettem egy Csepel teherautót na most a gazdája azt mondja a az adagoló elemei letapadtak és adnak hozzá egy felújítottat.Kérdés kicserélem a hibás alkatrészt és kész,vagy kell e állítgatni valamit?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!