Én csináltattam nemrég ponyvatartókat, az anyagot se volt könnyű beszerezni (40x20 melegen hengerelt U profil) meg a hajtás se volt egyszerű. Van 1 garnitúra pluszban, keress meg privátban ha érdekel.
A honvédségi rendszám pedig pont akkora mint a korabeli teherautó rendszám. A plakett kft-nél meg lehet rendelni és legyártják nem is nagy pénzért.
Sziasztok keresek csepelhez ponyva taro vasakat, meg tudna nekem valaki leméretezni honvedségi régi tipusu rendszámot? Szeretnék csináltattni, de kellene a pontos méretek.
A képen látható 344- es saját , két évig készült ,de még mindig vannak apró hiányosságok rajta . Érvényes műszaki vizsgával rendelkezik. Erdőre járunk vele . Igen megszerettem ! Honvédségi darab 1968 . Valamikor dobozos volt .Civilben 1995- ig közúti fuvaros autóként dolgozott. Aztán erdőn jártak vele amíg le nem állították végleg ,állt 5- 10 évet ,de már jól van.
Szervusz! Keresd a "Magyar Hadi és Gépjárműtechnikai alapítványt". Nekik kell ,hogy legyen ,csak azt nem tudom ,miért nem segítenek. Saját maguk gyönyörködtetésére mentették meg? Gondolom ott is ismerik a fénymásolás ,vagy más technikai megoldást. Nem ingyen kéred és mégis nagy a csönd! :-((((( Rákóczifalván keresd,ott van ,ahonnan Jenő bácsitól meg lett véve!
Kérdeznélek ha nem gond,saját a Csepel amely a képen szerepel?Ha igen légyszíves mesélj már egy keveset róla.Mire használod meg ,az erdőn melózol vele.
Ha éveket állt akkor te is számíthatsz rá hogy az adagolóelemek letapadtak. Ha párás helyen állt előfordulhat hogy a szelepszárak is meg vannak szorulva a hengerfejben. Ha van kurbli hozzá akkor át kellene tekerni a motort levett szelepfedelekkel valamint adagoló oldalburkolattal. Akkor látni fogod hogy mozognak e az alkatrészek. Olajszinteket meg kellene nézni mindenhol, ha nagyon fekete szurokszerű akkor csere. Motorba Mol Botond 20W50 vált be a legjobban és mindenhol hozzáférhető, 15liter körül kell bele de vehetsz nyugodtan 20at is. A fésűs szűrőt tisztítani ill. az üledék csavarjait kivéve a lerakódásokat is ki kell engedni. A légszűrőre is érdemes lehet ránézni.
Mindez persze csak az első pár apróság, egy 344es Csepelnek kb 80db zsírzási pontja van emlékeim szerint. Esetleg nem ártana egy kezelési könyvet beszerezni hozzá az alapján nem marad ki semmi fontos.
Mielőtt felteszed ,vedd le a fedelét és nézd meg , nincsenek-e felakadva -felszorulva az elemek.( Akkor a fogasléc se mozog)! Lent megjáratni könnyebb ,mint a helyén! Attól függ,hogy mióta áll a csere adagoló! Mostani üa.-tól minden kitellik!! :-((((
Ha jól értelmezem ő nem elemet akar cserélni hanem feltenni egy másik adagolót. Ha így van akkor ahhoz hogy működjön nem kell állítgatni, esetleg után majd lehet finomhangolni de járni fog a motor vele.