Köszi az infókat. Valami elektronika hiba, sajnálnám a szép alu testet kidobni.
Szerintem én is meg tudom csinálni, de reméltem, hogy megúszom a guglizás, Kínából rendelés, várakozás, mégsem jó/elveszett, újabb guglizás, Kínából rendelés... ciklust :-)
Szerintem Neked egy fejlámpára van szükséged. Horgászatnál 100x nagyobb hasznát fogod venni, cserébe túrázásnál is jó tud lenni, ha szabad mindkét kezed.
MH20GT gyártását beszüntették, kicsit távolabbra világít, mint az MH23, ellenben az MH23 nem csak távolra, de egészen sok szórt fénnyel közelre is jól is világít. Szerintem ez utóbbi kellemesebb lámpa lehet, bár nekem csak ez volt, az MH20GT az kimaradt.
Évekig használtam a VP4 Plus-t töltésre, a flat top akkukkal nem volt soha semmi baja o.O
Ha nagyon nem megy akkor egy picike neodímium mágnest tapassz a pozitív pólusra a töltés idejére. Annál jobb töltőt nehezen fogsz találni, én is csak azért cseréltem le, mert abba a védett "gyári" hosszú 21700 akkuk nem fértek bele. Az utódja nálam a VC8-as lett, ez is egy nagyon jó töltő :)
Nem tudom mi a baja, de minden alkatrész kapható hozzá, egy műszerész/TV szerelő simán megoldja ha kideríti mi a hibás. Érdemes a gyártótól megrendelni az alkatrészt: INNEN
LiitoKala akkuk jó ár/érték arányúak, de most látok rá kísértetiesen hasonlító Sofirn fóliásat, Shockliból is van egész jó á/érték arányban akku, keeppower akkuból az IMR verzió egészen jó áron van. Ha valami irtó magas áramfelvételű lámpába teszed akkor a Basen is szóba jöhet.
Tetemrehívás jelleggel tegnapelőtt kipróbáltam (ismét), hogy milyen fejlámpával kerékpározni. Egy újrahasznosított Olight HS2 volt az alany. Nem rossz kis lámpa a sisak alatt sima fejlámpaként is elfért. A problémát a szitálás okozta, a látómezőt erősen zavarta, hogy közvetlen az orrom előtt már erősen meg volt világítva a szitáló köd. Más közlekedőt nemigen tudtam zavarni, mert elég csend van kijárási tilalomban (én munkából mentem haza).
Egyébként mint kis fejlámpa nem rossz ez a HS2, egyedül az üzemmódok kezelése nem tetszik annyira (abban nálam az etalon a H15, abból is van egy újrahasznosított példányom és rengeteget használom)
A magam részéről, a legfontosabb a jó bicajlámpa. Én a Nitecore BR35 -öst használom. Hozzá az Armytek Tiara A1 PRO fejlámpát. Az ELF USB -s. Erősebb mint a Tiara.
Elég sokat tekerek (4-5e km évente) és sok variációban kipróbáltam már a kerékpárlámpát. Nekem a kb 300-400 lumen kormányra szerelhető lámpa vált be.
Mivel egyéb módon is közlekedek, illetve szemből is jöhet kerékpáros ezért vannak dolgok amiket nem szeretek kerékpáron látni, és mivel én sem szeretnék szívatni másokat ezért én sem használom, bár bevallom, hogy tapasztalanabb állapotomban én is elkövettem ezeket a hibát. Ezek:
- fejlámpa (oda világít ahova a fejedet tekered, így ha ránézel valakire a szemébe világítsz)
- nagyfényű, fehér stroboszkóp lámpa (azt hiszem ezt nem kell kommentálni)
- "karácsonyfa" (2-3-4 lámpa elöl különféle kombinációban, például fejlámpa és kormányra szerelt stroboszkóp, stb) ezek csak zavarják a többi közlekedőt.
- gyenge, alkalmatlan világítás (van amikor majdnem nekimegy az ember a sötétből hirtelen előbukkanó kivilágítatlan biciklibe)
Újabb cikkem az Olight Warrior Mini elemlámpáról írtam. Kifejezetten az S2R Baton 2 és a Baton Pro modell közé tenném, fényáramban biztosan ott helyezkedik el, míg fényerőben mindkettőt felülmúlja. Szerintem nagyon jól használható EDC lámpa lett.
Új cikk a blogon: Brinyte PT18 Pro Oathkeeper A kínai feltörekvő gyártó egészen ígéretes modellje "taktikai" lámpa céllal lett piacra dobva. Sajnos itt a taktikai használatot több dolog is akadályozza, láthatóan csak az ötleteket vették át más gyártóktól, de a kivitelezésnél már nem tudták, hogy mit kellene figyelembe venni, hogy valóban használható is legyen a lámpa ilyen célra. Egyébként egy kellemes modell, egészen jó a fénye is, ellenben a cerka túl vastagon fogott, ugyanis a "nagy" ellenfele az Olight Warrior X szinte azonos áron jobb garanciális feltételeket, jobb minőséget és jobban átgondolt funkciókat nyújt. Nem mellesleg a fénye annak szemmel láthatóan "több", mint a tesztem főszereplőjének.
Végre. Országos lezárás. Juhú. Hajnal 1 órától reggel 5 óráig szabad a kültéren, szabadban mozogni, szabadidő sportot űzni, kutyát sétáltatni. Holnap, ráadásul, kapunk +1 órát. Juhé. Az a legjobb, hogy az utca világításból, este 11 után visszavesznek.
Az esti sétám eltolódik, kicsit. A lámpáim ki lesznek használva. Úgy érzem.