eloszor es Mindenkinek Kellemes Unnepeket kivanok!
nem hagy alabb a lelkesedesem ilyen idoszakban sem, es volna egy regi 1951-68 kozotti gyartasu vas, amelybe bosch va4 tipusu adagolo van. korabban szetszedtek es nem tudtak jol osszerakni, raadasul az egyik kart is elhanytak. talalkozott mar valaki ilyen adagoloval, vagy tud olyan adagolost aki ismerheti ezt a regi bosch adagolot es tudna segiteni nekunk?
Hányódik a polcomon 3 db csepel 344 fényszóró keret, két krómozott, egy festett (alatta krómózott), nem rozsdásak, nem horpadtak, de egy kis tisztítás rájuk fér.
Ha érdekel valakit irjon az srgt.fuel@gmail.com-ra,
Köszönöm szépen ,hogy betetted a képeket! Igen,ilyenkor télen ez járja az erdőn,ismerős nekem is. Meg van terhelve ,cudar helyeken el tud menni! Amíg a hidak nem fekszenek föl ,addig nincs baj! Kellemes ünneplést kívánok!
Köszönöm szépen, hogy segített! Csak a képeket szerettem volna megosztani a többi műkedvelővel. Többet már nem alkalmatlankodom ! Tisztelettel: Feggabi
Az alanti utánfutó direkt tűzoltóságnak készült.Nagy Vilmos barátunknak van egy ilyen ! Tűzoltószer és létragyár terméke! Nem tudom a gyártó pontos nevét!
Nagyon köszönöm a segítséget,esetleg,abban is tudtok segíteni,hogy mikor készülhetett és milyen céllal?
Szeretnék róla minél többet kideríteni és,hogy kb mennyit érhet egy ilyen részletesen kidolgozott fém modell!
Sajnos fellelt állapot,törődést igényel és sok-sok szeretetet,hogy egyszer a magyar teherautó gyártás egyik legszebb képviselője legyen miniatür változatban!
Van egy másik tippem a modell áramfejlesztőjének ügyében! Amennyiben nem hívod fel a figyelmemet az eltérésekre le is ragadtam volna a megoldásomnál. Aztán beugrott,hogy valamikor a 80-as évek elején volt ilyennel dolgom. Szerintem ez egy 22 KW-os áramfejlesztő aggregát,amit a Csepel DT-213,c-s motor hajtott! Volt nagyobb is 33 KW-os is ,de azt már nem akasztották volna a 344-es után.(abba 413-as motor dolgozott)!! Ennél már fel kellett a vízhűtő elé szerelni egy motorolaj hűtőt ,ami a fésűs szűrőtől volt előre vezetve! Téli üzemeltetéskor csappal kiiktatható volt!
Azért furcsa egy kicsit , mert a felépítmény jobb első sarkán a fellépő vasak (nem tudom mi a hivatalos neve) hiányzik a legfelső. A könyvekben lévő tucatnyi EZF fotó közül egyetlen egy ilyen van (már amelyiknek látszik is ez a része). Persze most nem találom a könyveket, pár hete átraktam őket máshová. És az 1/43-as műgyanta doboz is ilyen, ezért hittem elsőre, hogy az.
Tényleg csak ilyesmi, a modell teljesen más. :-) Kisebbek a nyílásfedelek, ívelt a sárhányó, plusz kis dobozok vannak oldalt, az oldala függőleges, nincs benne az a kis törés, a teteje minden irányban túllóg stb. :-)
Köszi a képeket! Az elsőnél bamba voltam, nem olvastam el az eggyel alatta lévő hozzászólást, azt hittem az 1/43-as Atlas modell átalakítása. Ez valami korábbi katonai teherkocsi lenne már civilként? A nem zöld színből gondolom. És valami műhelykocsi lenne?
A doboz az ugye műgyanta? Tudnál csinálni több képet is minden oldalról? Meg az utánfutóról is érdekelne. Nekem is van ilyen Csepel is (még a szép piros/drapp), műgyanta doboz is külön.