Sziasztok. Kérdésem lenne azokhoz, akinek már volt ilyen problémája. Próbálnám beindítani a kocsit, és teljesen letiltott a kocsi. Lenullázta az órát, a riasztó csipogott, aztán visított. Lehetséges h az imoobilizer romlott el? v megnyomtam vmit a távirányítón és letiltotta a rendszert? Előre is köszi
Nem csak. Pl. ha megfigyelted, amikor mosod a szélvédőt, elkezdi törölni pár másodperc után, majd a mosás után kis idő múlva töröl egyet újra. És hasonló funkciók...
Tehát mindent ez intéz, ami az első-hátsó ablaktörléssel és mosással függ össze.
Az első ablaktörlőnek van reléje? A Puntóniumon látható fotón nincs feltüntetve. Sajnos 0 Cfok alatt ha bekapcsolom az ablaktörlőt, a kikapcsolást követően egyszerűen nem áll le. Ha leállítom az autót, és pár perc múlva újraindítom, van hogy akkor is elindul az ablaktörlő. Van reléje a biztosítéktáblában? Mi szabályozza ezt valójában?
Én a hátsó futóműben lévő szilentekhez nem nyúlnék. Elől a lengőkar nagy szilentjére jellemző, hogy cserélni kell. Ha már a picit is, vagy lóg a gömbfej, akkor lengőkart egyben. Meg a stab pálca gumijait még. Ennyi, csak a kora miatt nem borítanám szét feleslegesen a futóművet. A motortartó bakokat, viszont szinte biztos, hogy kell és 3db van benn.
Elöl a lengőkarokat, cserélni a leggyorsabb (occóbb). Kormányösszekötők is lehetnek kopottak (ez nem nagy tétel, ha már az elején beírod a listába)
Stabpálca., a szilentjeivel is vizsgálandó.
Hátul, lehet cserélni a szilenteket, de baromi macerás. Lengőkart ki kell venni hozzá, akkor már a kis gumi fékcsöveket is érdemes, gondolom azok is 2003-asok :)
Stb, stb, ahogy elöttem is jósólták. Még talán csavar is fog beszakadni... A rugókban levő ütközőgumik is ki vannak szakadva esetleg. Kézifékkötél is törött lehet.
Részletes árajánlatot kérj, akkor nincs utólag vita.
Sajnos, ha precízen kicseréltet mindent, tehát nem maga csinálja az ember, ezek össszesen akár kitehetik egy másik, használt, punyesz árát.
Ezt nem vitaindítónak szánnám, mert sok mindentől függhet a végső ár.
h terhelés alatt fura hangja van (talán mintha kerregne), de amint leveszem a lábam a gázról a jelenség megszűnik, ha visszalépek a gázpedálra ismét előjön.
Durvább motorféknél is csinálja? Mert ha igen, akkor nyelestengely-csapágy.
Ez komoly hiba - az enyém ugyanezt csinálta... de amikor szétszedték, csak ámultam, hogy már hiányzott a kosár a csapágyból, a golyók egymás mellett torlódtak. Ha szétmegy teljesen a csapágy, akkor nagyjából annyi a váltónak, ha bedarálják a golyókat a fogaskerekek.
A csapágy egy szégyenletes, egyszerű mosógép-csapágy - 1.000-1.500 Ft az ára. A csere munkadíja 60-80 ezer.
Plusz még ilyenkor ajánlatos kuplungot is cserélni - állapottól függően - ha már úgyis lent a váltó.
Segítséget szeretnék kérni. Adott egy 2003-as 60le punto.
Mai napon vettem észre h terhelés alatt fura hangja van (talán mintha kerregne), de amint leveszem a lábam a gázról a jelenség megszűnik, ha visszalépek a gázpedálra ismét előjön. Előre is köszönöm szépen a segítséget.