El a kezekkel a Flórián előtti területtől, azzal nem kell semmit csinálni, csak maradjon meg zöldnek! Egyébként egy jövőbeli metróállomás helye, azért hagyták meg üresen, de minthogy óbudai metró mostanában a távlati tervekben sincsen, emiatt nyugodtan alhatunk még pár évtizedig.
Miért akarnak a szentlélek térből közöségi teret látrehozni? Ki az aki oda maj dki akar ülni (zaj, korom, buszok, stb.)? Nem lenne egyszerűbb ott egy kresztbeállós buszvégállomást készíteni? Annak lenne értelme.
Miért nem a florán étrrel szembeni órési placcot alakítják át?
Az a baj h a mostani kerületvezetés hülyébb, mint az előző... még anniy sem törétnik, mint korábban, pusztul minden, de persze ilyen védett sünegylteket ezreel jönnek létre :)
2018 régi történet.. A kormányhatározatban, mint a területrendezési Tv.4/1 melléklete első során ott az M0 nyugat is. Kell is. Most csak az M100-ról egy esetleges alapkőletétellel zörgették meg a semmit.
Ha elárulom, hogy ".kata31" valójában férfi (FB csoportokban is expontálta magát összetéveszthetetlen stílusával, onnan lehet tudni), akkor reménykedhetünk abban, hogy ezt a rendkívül magasröptű, vitának álcázott udvarlást befejezitek, legalábbis ebben a topikban?
Nekem pl. száz százalékomat. De akik akkor fiatalon költöztek ide az első néhány ütemben, azok közül sokan itt öregedtek meg. Egyébként nyilván költői a kérdés, nem vagyok az adatok birtokában. Csak hozzátettem egy szempontot.
Nézd 2 kisgyerekünk született idő az elmúlt pár évben, tudom milyen szívás a HÉV megálló. De a többség szerintem úgy költözött ide, hogy ezek már adottságok voltak. Nyilván nem mindenki, ahogy a korábban felhozott példáim alól is van kivétel.
Én csak annyit jeleztem, hogy valami alapján kell prioritási sorrendet felállítani. Erre egy szempont lehet, hogy melyik döntés hány ember életkörülményén javít és mennyin ront. Nyilván figyelembe kell venni a jogszabályokat, mert vannak kötelezettségek is. Ilyen lehet Csúcshegyen a közművesítés (hogy őszinte legyek nem tudom van-e ilyen, de nem is érdekel), ahogy 99% hogy kötelesség lenne a HÉV megálló akadálymentesítése is Békáson. Sajnos túl tét nélküli amit itt csinálunk, mert ez a vezetés is szarik arra, hogy mit kéne. Fontosabb a folyamatos PR kampány (táblák, újság facebook stb), mint bármin tényleg változtatni is (na jó, előttünk egy zebra villogó fényeket kapott, éljen).
Nem követem ezt a nagyjából követhetetlen vitát, csak annyit jegyeznék meg, hogy vágyunk páran, akik jóval azelőtt költöztünk Békásra, hogy ezt a HÉV-megállót megtervezték. És az akkori bizony elérhető volt szintben. Bár akadálymentes az sem volt magasított peron híján, de egy babakocsival legalább a vonatig el lehetett jutni. Úgyhogy ne a lakók legyenek már a hibásak.
de örülök, hogy write only üzemmódod van csak 😉 Mondjuk Csúcshegy ügyének csak ártasz, de nem bánom, mert önző módon az érdekel, hogy nekem jobb legyen.
(m0 befejezés és Aquincum hídja pedig fontosabb mint a HÉV megállónk)
Követeld..én nem tiltakoztam ellene egy percig sem. Nem zárja ki am kettő egymást külön forrásokból.(pedig ti vagytok a szolidárosak állítólag - a bábszínházhitemmel szemben)
..vagy mondjdam azt mennyivel több ember szeretne Aquincumi hidat és bezárt M0-t mint a HÉV-vel vacakolni?..pedig az még egy forrásról szólna, nem a közlekedési alapokat állítaná szembe a környezetvédelmi és szociális alapok ez évtől megnyíló forrásaival feleslegesem!
- Mások meg óvszert szeretnének ingyen és lányokat az utakra.. :-)
Semmi köze egy EU forrásos közlekedési témának a 10.sz. vk-ból a 4sz. vk emberi jogaihoz, a település ellátási kötelezettség elmaradása és antiszoiciális várostervezése mentén... Énnyit a szétcseszésről. Valóban hiba volt értelmes emberhez szólnom a furcsa életű olvtárs esetében.. Mea Culpa
Amúgy Csúcshegy problémái egyszerűen nagyságrendekkel kevesebb embert érintenek mint mondjuk Békásmegyeren a HÉV megközelítése. Egy panelházban kb többen laknak mint Csúcshegyen (sarkítok). Ez nem azt jelenti, hogy azok a problémák kevésbé fontosak, de igazából békási panelproliként teljesen leszarom. Ha valaki közmű nélküli helyre költözött, akkor vállalta, hogy nincs. Mint aki Ferihegy mellé (vagy akár Tökölre) költözött, tudta, hogy repülőtér van, ami zavaró. Ahogy a Római parton kiönt néha a Duna. Ilyen ez a such is life. És amúgy igen, ilyen adottság Békáson a szar HÉV megálló is.
Mindig az a kérdés, hogy az adott pénzből hogy lehet a legtöbb emberrel jót tenni. No, hát ebben Aranyhegy közművesítése pont utolsó helyeken van, és ez így van rendjén. Az ott lakók dobják össze a pénz (vagy legalább jó részét), egyből fel fog gyorsulni a dolog. De amíg nem teszik, addig én nem bánom, hogy a HÉV vonalát fejlesztgetik inkább.
(Attól, hogy valami EUs pénzből van, az általában utófinanszírozást jelent, úgyhogy számít a képbe, hogy mennyi pénze van egy adott önkorinak..)
Netto nem igaz, az Aranyhegy nem 1988-ban lett belterület - de nem is téma ez lakosság ellátási szempontból..A csúcshegyi lakóházak kiszorulása témájában a más lakóházaknak jutó forrásokból...s.t.b.
- csak felvázolásként írtam őket, a lényeg érzékeltetésére.
>>én csak azt mondom, hogy az Aranyhegy is külterületként kapott vizet..
>>nem TSZ osztogatás, mint az Aranyhegy új negyede...
Majdnem így volt de mégsem, TSZ tag voltam.
Zártkerti telkek lettek a parcellázás során és meg kellett őket vásárolni ~ 1988-ban, azaz 33 éve de már akkor sem volt külterület, a Héthalom utca a határ.
Minden közművet nekünk kellett megoldani, társulásokat csináltunk hosszú éveken keresztül.
A mi pénzünkből lett víz, villany és gáz, hogy építési övezet lehessen a terület.
Még az utcai közvilágítás lámpa testjeit is fizetni kellett mert annak muszáj lennie, az elkészülte után ment át az Elmű tulajdonába.
Itt lakom 21 éve és még mindig földúton járok ami 15% lejtő/emelkedő (tetszés szerint) és ha nagy eső vagy hó van nem viszik el a szemetet mert nem tudnak feljönni.