Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
Ha menet közben visszaengedem a gázt, a fordulat nem esik vissza azonnal a beállított alapjáratra, csak 2000 körülire, és ezt tartja kb 15-20 másodpercig, majd beáll rendesen. Ja, és fordulaton minden gázelvételnél durrog a kipufogó. Hidegen, melegen indul, jól húz.
Karburátor kitisztítva, gyári értékre beállítva, szinkron beállítva, új tömítés szett van benne, szívócsonkok újak. Szivató bowdenek kipucolva. Benzinpumpa jól működik. Szelephézagok megfelelő értéken vannak.
Viszont amit észrevettem hogy karbik oldalán van 2 vákuumos szelep, amiből az egyik nem zár rendesen. Ha megszívom, az egyik minimálisan átereszt. /beszúrtam képet/ Úgy néztem, hogy az alapjárati furatba is beledolgozik...
Hol lehet ilyet beszerezni? Egyáltalán mit szabályoz ez? Lehet ettől a probléma?
Ja, kerestem de égen - földön nem lehet beszerezni jelenleg, meg 150-180€ körül van - volt az ára 1db-nak. Persze javítani nem lehet asszem. :-) Hondánál nem kérdeztem.
Ha valaki tudna segíteni, hozzászólni, esetleg volt már hasonló cipőben, kérem írjon...
Abutoby-hoz hasonlóan én is Africa Twin Adventure vásárlásán töröm a fejem. Mindenképpen 2018-2019-es változatot szeretnék, nem az újat.
Viszont elbizonytalanított, amit több külföldi fórumon (pl. advrider.com, africatwinforum.com, stb.) is olvastam: 1-2 éves motorok vázán megjelenő pontszerű rozsdafoltok, csúnya hegesztési varratok, üzemanyagpumpa-problémák, a tank belsejéből leválló apró hegesztési törmelékdarabok, leállás, teljesítményvesztés……
A beszámolók szerint csak az Adv. változatnál jelentkeztek ezek a gondok és ott sem mindegyiknél, mindenesetre nem egyedi problémáról van szó (belga, cseh, ausztrál, amerikai, kanadai, portugál beszámolókat olvastam). Van, ahol garanciában cserélték az üzemanyagpumpát, injektorfejeket és a tankot, van, ahol elhajtották a tulajdonost, hogy ez nem gond.
A kérdésem az lenne, hogy van-e itt valaki, akinek releváns tapasztalatai vannak a fenti problémák megjelenéséről hazai viszonylatban?
A CRF1000L MT Africa Twinemet így vettem, az akkor listaáron 4.1 M HUF-os motorra még felkerült 550 e HUF-nyi extra (szumma 4.65 M HUF). Most, 4 évesen, 30 e km futással, 2 év műszakival 3 M HUF-ért sem kell a kutyának se...
Igen, illetve a Dreamnél nem megyek tovább, mert végtelenül segítőkészek voltak. Közel egy órát foglalkoztak velem, alaposan körbejártuk a mocit és a paramétereket. Ha minden jól megy, pénteken megyek kipróbálni a gépet. Csak DCT-s van készleten, de abból elég sok (engem a manuális kivitel érdekel). Illetve nincs magasított üléssel készleten (194cm vagyok), ezt sajnálom.
Gyönyörű masina, és brutál szépen szól a kipufogó. Az ár fogós kérdés…két hete excel táblákkal álmodom 😊 Remélem, rugalmasak lesznek valamennyire. Wilkernél annyit mondtak, hogy a kiegészítőkön kb 5% árrésük van, abból nem nagyon tudnak engedni. Viszont aftermarket sok kiegészítőt meg lehet vásárolni sokkal jobb áron, doboz szettet, hűtővédőt stb is találtam már. Kíváncsi leszek a vezetési élményre, egy 1150 GS-t hajtottam 10 évig.