A Legtetejét be lehet nyomni az csak egy dugó ami a teloszárban van benne és egy acélzárógyűrű fogja amit elég nehéz látni ha helyén van minden. De lenyomva látszik és ki lehet pattintani elég könnyen.
Még mindig nem ml adják meg az olaj mennyiségét. Hanem mm-ben gyárilag. kivett rugoval öszenyomot telonál 9 cm a tetejétől igazából. De ez nem kioktatás lenne hanem a gyári leirás elmondása.
Én úgy csináltam, hogy az elforgó csavarok imbusz fejét 8-as fúróval lefúrtam. Ezután kihúzható a szár a hüvelyből szabaddá válva. Ezt követően majd meglátod, hogy ki tudod hajtani a csavar szárát is. Ezek a csavarok biztosító ragasztóval van rögzítve, végig hajtatni fogja magát. Amire az összerakásnál szükséged lesz: új teleszkóp szimeringek, 2 db M8*30 (bár a 30-as hosszban nem vagyok biztos), 2 db 8-as vörösréz tömítö alátét, csavar biztosító/rögzítő ragasztóra, kb. 150-150 ml teló olajra.
Sziasztok,köszönöm a választ, viszont azt szeretném meg kérdezni tölletek, hogy ha elfordul alul az ibuszcsavar akkor, hogy a kukacba tudom kiszedni , mivel sajna elforog ,furás vagy csere a telo. És a telonak a felsörészén ugyebár nem csavarvan hanem, mindha belelenne préselve egy lemez.
Nekem a sima '98-as 150-es van. Itt az első telóba 150ml/szár 5W viszkozitású olaj kell. Én Castrol Fork Oil Synthetic 5W vettem anno, bár asszem ez ma már kifutó termék. Bár a márka mindegy is, lényeg, hogy 5W legyen.
Huha annak már 9 éve mikor én utoljára ilyet csináltam. Már nem igen emlékszem rá h valamit is le kellett szerelni . Talán az oldal idom alul. De a vizpumpa csere bele éget a fejembe annyit csináltam annó. De ne hidd h tartos lesz sajnos az utángyárott általában 1 évet bir és megint folyni fog annyira vacak anyagból van. De be kell még szerezned egy generatorháztömitést is .
Köszönöm szépen a választ. A burkolatok közül melyiket kell lesszedni hogy könnyen hozzá férjek? Nem akarnám tejese szétbontani. A felújító készlet már megvan hozzá.
Az attól függ melyik 150es blokod van.Mert van olyan miből ki lehet venni a pumpát blok teljesszétszerelése nélkül és van ből igy nem. Ha szerencséd van akkor generátorfedél meg lendkerék le. Akkor egy müanyagfogaskerék lepattint és akkor már hozzá férni a vizpumpa csavarokhoz. Azt ki kell tekerni és már jön is ki. Kb ennyi.
Sziaztok: Aprilia leónárdó st151es motorhoz áttlehet rakni a 125 ös leónak az elsöteleszkopját , ha nem tudom kiszedni a szimeringet . Köszönöm sziasztok
Hello! 150-es Leo az enyém. Na! Meglett mi okozta a hibát! Tehát, semmi kopás, inkább csak azt lehetne mondani, hogy fényesedés, mint az agyon, a gyűrű belsőn és a görgőkön. A gond a görgőket a középpont felé szorító, összehúzó rugóval volt. Teljesen laza, nyúlott volt. Semennyire sem szorította rá az agyrész felületére, pedig pont az lenne a lényege! Ez a húzórugó pont olyan mint a szimmeringek ajak összehúzó rugója, csak picit gyengébb. Tehát szét kellett csavarni és kicsíptem belőle kb. 10-15 mm-t, majd újra összecsavartam. Persze úgy, hogy összetekerés után ne csavarodjon össze-vissza a rugó. Úgyhogy most igen jó! Nagyon jól működik a szabadonfutó, harap mint a vipera! :)
Milyen leo ez pontosan. Ujjat venni hát az nem lesz egyszerű. Sajnos nem elég csak szokszor a kosarat és a záróhengereket cserélni mert ha megvan kopva a tengely középrész. A kopár nem feltétlen látható sérülés. Szoval nem egyszerű a dolog.
A problémám az önindítózással van. Kettőt átfordítja a főtengely és ezután csak szalaszt, megcsúszik a szabadonfutó. Szétszedtem, hogy mit látok rajta, de semmi nagy, szemét kiszúró kopás sem a görgőkön, sem a felületeken. Vagy a minimális kopás is már üzemzavart okoz? Mit tegyek? Hol tudok újat venni? Köszönöm!
Bekötési rajz? Azért ez nem egy Űrhajó h ezt ne tudnád bekötni egy relé egy biztositék. A legegyszerübb relés kapcsolás. Lehet tenni a tankba is az AC-t és kivülre is. Azért egy kis gyakorlat nem árt pik pak meglehet csinálni.