Vajon az M10 élharcosai miért nem ragadják meg a lehetőséget?- ahogy tegnap ezt jeleztem itt: https://www.facebook.com/groups/112785485886158/permalink/767425947088772/ ? Az M10 hídja ez a város szélén. Ma a városban pedig U alakban álnak a dugóban Újpest és Óbuda közt a hiányában. Tehermentesíti az Árpád hidat amire két nagyforgalmú bekötő torlódik ma rá, a 10-es és a 11-es. A Bécsi út így oda elágazva sok forgalmat levesz belső Óbudáról. A 11-esen ugyan ez,hiszen aki ezen a hídon fog járni, az ma befelé a két bevezető forgalma. Emellett a Szentendrei útra idén elfogadott 45m magas irodaházak forgalma is kezelhető kell ott legyen.. Már ma kellene ez a híd és oda ahova tervezték, rá a patakra.
Van még városrésze Budapestnek ahol minden évben gond van mert ég egy ház? Meddig lehet egész városrész vízhiányos ebben a városban 1810 fő lakossal, %-ban az 50nm-t jóval meghaladó beépíthetőséggel és lakóingatlanokkal, mint ez az épület is volt?
Nincs Katasztrófavédelmi előírás, hogy a lakóházaktól és gazdasági épületektől mekkora távolságban legyenek tűzcsapok, ha külterületen is tartanak az üres mezők belterületbe vonása után is embereket és lakóingatlanokat egy 100 éven túli lakottságú városrészen ahol 1997 óta 5% a beépíthetőség és 1500nm az átlagos telekméret??
Ki a felelős ezekért az állapotokért? Egyáltalán van még városrész ahol minden évben tűz van valamiért?
Itt a Csúcshegyen tavaly a téglagyári oldal házaiban volt tűz, azelőtti év Örvös köz, előtte a Solymárvölgyi, 2018 a halálos Őzsutai tűz.., azelőtt megint Solymárvölgyi út..
Azt olvastam valahol -- de lehet, hogy az is csak találgatás volt -- a Hajógyárinál lenne kikötve, nagyjából azon a részen, ahol korábban a Vizo-féle szórakozóhelyek voltak.
Mert hogy Demeter Szilárd azt a részt kapná meg ...
kikerem magamnak nem zegzugos es nem ocska a lakotelep utjai persze ahhoz itt kell lakni 1979 ota hogy gyalog setakon megtanulja ezeket a zeg zugokat az ember
értem, tehát az az jeletni, hogy ahol kijönnek a hadrianuszról, azokkal szembe nem mehetsz be? Ezért van ot a tábla? sztem nem, sztem nem lehet ott balra kanyarodni, nem véletlen van ott a kamera.
Egyébként zavaró a sok balra kanyarodó, de a megoldás nem az lenne, hogy erőteljesebben tiltájk, hanem egy rohadt nagy körfoglamtza kellene oda rakni, márnimt a 11-es út és a madzsar józsefhez, ahol most zebra meg lámpa van.
D ehát arra várhatunk, kb semmi sem törétnik a kerültben, diletáns banda került a tórnra. nem csinálnak azok sem semmit, csak a saját zsbüket tömik...
Mi a ma elérhető távoli közkutak mellett, a városrész határához a Harsánylejtő gépházához szeretnénk közkutat a hegy közepe magasságban. Pirossal az elérhetők, lilával a kért jelezve.
Amúgy ha már dugó és reggel: reggelente egy politikus majom kék villogós konvojjal hozatja be magát Szentendre felől, legtöbbször a 11-esen, de láttam már a Madzsar József utcán is csapatni. Nem értem, hogy ha olyan fontos, hogy időben beérjen, akkor miért nem kel fel korábban, vagy választja a dugómentes tömegközlekedést, pl. a Parlamentig az 5-ös HÉV és 2-es metró kombót, ahogy ők, mármint a bölcs vezetők szokták javasolni tévében, rádióban, újságokban.
Sok igazság van a történetben, leginkább az enyém :-) de a probléma alapja az, hogy a 11-es útról az aquincumi vasúti hídig összesen csak négy helyen lehet balra lekanyarodni, és a dugóval terhelt időszakokban a Szentendre felől érkezők jelentős része az első lehetőségnél megpróbál lejönni, hátha így el tudja kerülni a dugót, akár Békáson van dolga, akár nem, mert nincs kedve pl. a Monostori útig a dugóban döcögni. De aki a gázgyár környékére akar eljutni vagy onnan tovább le a rakpartra, azok között is akadnak szép számmal, akik igyekeznek hamar leérni és nem a Záhony utcai vagy a Mozaik utcai lehetőségnél lekanyarodni.
De az sem segít, hogy ezeken a balra kanyarodó helyeken a lámpák nagyon rövid ideig adnak zöldet, Békáson is, és a másik két helyen is.
Nem egyszer láttam hosszú sort állni a 11-es felé, vártak a lámpára. A sor vége a szolgáltató ház környékén szokott lenni.
Ha ez a sor végre megindul, kevés, kifelé törekvő mond le az elsőbbségéről, mert lekésheti a viszonylag rövid zöldet. A 11-es felől érkezők meg várhatnak egy jótét lélekre, aki átengedi maga előtt a 2-3-4 (szabálytalanul?) kanyarodni kívánót.
A következő lehetőség a Bálint György utca (térkép szerint). Ez elég messze van már, a kifelé tartók engedhetik befordulni a kanyarodókat, mert a lámpát sem látják, csak a kocsioszlopot maguk előtt. Ez a verzió annyi hátránnyal jár, hogy a lakótelep zegzugos, ócska útjaira vezet.
De! Aki a Királyok útjára akar menni és kicsit is szereti az autóját, a Hadrianus kátyúi helyett a sima Juhász Gyula utcán teszi azt.
Ha a Juhász Gyulán lehet először, az egészen biztosan nem akasztja meg a Szentendreiről a lámpánál balra bejövő forgalmat. Lehetne akár korábban is, csak az meg bevisz a házak közé.
A Hadrianus felé a balra kanyarodásnál az a probléma, hogy a szembejövőknek értelemszerűen elsőbbségük van és amikor folyamatosan jönnek, akkor a kanyarodásra váró miatt pikk-pakk visszatorlódik a sor a Szentendrei útig és az amúgy is rövid zöldön még kevesebb autó tud átjönni.