Hali! Kicsit most értetlenkedni fogok: már önindítózás alatt kezdett folyni az olaj a légszűrőből, anélkül, hogy elindult volna a motor? Mert ha ez így van, akkor ez nem a túlzott kartergáz hozadéka! Köztudott, hogy fokozott kartergáz termelődés üzemelő, járó, kopott, tömítetlen motornál van. Tuti, hogy motorolaj folyt a légszűrő házból?
Leirtam miért folyhat olaj más oka nincsen. Inditási gondokat nem a membrán okozza ha nincsen benne annak akkor is indulnia kell. A leo kényes ezekre már mind motor és minden másra is. Egy kirepedt gumicső és már nem vagy nehezen inditható. Igy megmondani mi lehet a gond nem tudom.Annó sokat javitottam leot de most már vagy 10 éve nem csináltam de alkatrészem van hozzá még most is raktárkészleten. Ha minden a helyén van akkor a henger a gond nagy a kartergáz és azért jön fel az olaj azon meg csak a csere segithet.
A szelepfedélen található szűkítőre már én is gondoltam hogy az lehet a baj! De ebbe mi tud tönkremenni? Márha az olajleválasztóra gondolsz(gondolom ez a neve). A két terelő az az lenne ami a vezérmű lánc alatt és felett található fekete műanyag? Mert az is benne van! De az alsót azt simán ki tudom húzni a hengerfej felől de a felsőt nem! Ahogy írtam tavaj ősszel ahogy be jött a hűvösebb idő le raktam de semmi gond nem volt vele azon kívül hogy nehezen indult! Itt a membránra gondoltam vagy az automata szivatóra mint hiba ok! (a nehézkes indulás miatt). Most ahogy eló vettem tavasszal ahogy rá adtam a gyujtást és el kezdtem indítózni azt vettem észre hogy a szelepfedélen található csőből ami csatlakozik a levegőszűrőhöz folyik az olaj a levegő szűrőből! Ezt nem értem hogy miért!
Hát ha sok van benne megkell nézni a nivópálcával. Ezt a kérdést nem is értem. Miért folyik ott. Mert valamit kisporoltak a pl a vezkeréknél a terelőt vagy a kis szükitöt a szelepfedélnél. A harmadik ami lehet kopot a henger nagy a kartergáz és azért folyik. Kb ennyi lehet.
Sziasztok! Remélem valaki nézi még ezt az oldalt! Olyan kérdésem lenne hogy van egy 150.-es leóm és elővettem a tavaszra való tekintettel. Erre indításnál el kezdett folyni a levegőszűrőből a motorolaj. Arra gondoltam hogy nem e sok lett bele öntve, de akkor ezt tavaly is csinálta volna szerintem. Van e esetleg valakinek erre ötlete hogy mi lehet a baj? Üdv. :Zsolti
Na így már világos! Akkor az a golyó egy visszacsapó-szelep a gyorsító szivattyúhoz. Mindegy miből van, a szerepét betölti, de Szerének igaza van, jobb lenne üvegből. Ugyanis az üzemanyag rendszerek elég gyakorta tartalmaznak némi vizet ami jó elektrolitja tud lenni különböző fémek találkozásánál helyi galvanikus korrózió kialakulásához. Persze ehhez sok víz kell és tartósan. Ami pedig a golyó méretét illeti, a lényeg, hogy jól ráüljön a szelepülékre és tömítésen csak záróirányba.
Hali! Nekem van elfekvőben egy KeiHin karburátor, ami a 150-es Leora teljesen passzol. Ennek a karburátornak a típusa CV va-1 ha jól emlékszem. Viszont ebben, az általad elmondottak szerint ilyen golyó nincs. Azt tudod nagyjából mi a szerepe az említett golyónak a te karburátorodban? Másik kérdés: gyorsító szivattyús kivitel a CVK karbid?
Nekem nincsen ilyen kapbim már igy nem tudom megmondani. De ahogy emlékszem ez nem acélgolyó hanem üveg. Egyébként meg olyat kell venni ami bele illik elkel menni a boltba vinni a karbit és bele probálgatni. Annyira filléres tétel az ilyen kicsi golyó ha veszel 100 féle méret akkor is sem vág padlora vagy 1000ft lesz.
Érdekes eset de az mindha nem acél lenne. Az a baj nem emlékszem már rá régen szereltem ilyet. De lehet acél de ha golyó akkor azt lehet venni pl csapágyboltban mindenféle méretben.
kis segitséget szeretnék. cvk 7 30 as keihin karburátor takaritása közben elvesztettem a karbi alsórészében a pohárban a fuvóka alatt lévő kis golyocskát ,acálos golyónak nézett ki. ha esetleg valaki tudna infót róla, hogy milyet kell szereznem, akkor azt meg köszönném
Szia: ha minden igaz , akkor kéremszépen nem kell széthúzni a blokkot az enyém 150 st és 2002.04- hónap körül lett forgalomba helyezvel, legalábbis a kinti papirja szerint ,meg ha malacomvan .szia
Basszus! Komolyan mondom ilyen idióták vagy inkább csalók mindenhol vannak. Ugye az a furat pont azért van, hogy detektálni lehessen a vízpumpa hibát és ne az olajba jusson a hűtőfolyadék. Nálam van benne egy hasított szeg, kb 1,5 cm-t lóg ki. Ezen keresztül ki tudna folyni ami ki akar. Remélem nem mostanában fog! Neked melyik blokk van? A régi amit totál szét kell húzni vízpumpa cseréhez, vagy az újabb, ami ugye szerencsésebb.
Szia, köszönöm a választ, miután láttam, hogy mit tapasztaltam felhívtam az illetőt és elmondtam neki, hogy amit a hirdetésben feladót az valahogy nem állta meg a helyét, ugyanis úgy szerepelt, hogy költség mentes, én úgy gondoltam, hogy olajcsere meg amit ilyenkor aktuális cserélni, de sajnos nem , és elhittem amit mondott.Viszont olvastam a fórumba,hogy valaki meg gipszkarton csavart talált a helyén,hát szóval én így jártam. Szia, további szép napot .
Sziasztok, képzeljétekel,hogy aholvan a vizpunpának az a kis lyuk,ami az olajszürö és olajgomba közöttvan ,az kérem egy 3 as- vagy 4-es csavar volt benne .Miután kiszedtem és mentem a mocival egykicsit , utána elkezdett csöpögni a viz,most meg viz pumpa csere lessz.Szerintek,ha annak a csavar helyét ugyhagyom ,akkor vajon nem fog mondjuk el tömödni annyira , hogy a víz ne tudjon estleg kifolyni?. Vajon beletud oda menni ugy a kosz vagy bármi . Sziasztok
Szia! 120-ig számozott rendes számlapot sehonnan. Csak az átmatricázás jöhet szóba. Nekem
GeorgDesign csinálta, www.felnicsikok.hu. De természetesen ehhez majd az órát szét kell szedni, szóval némi szakirányú készség kell majd hozzá. Én 100-ig csináltam meg a matrica számlapot. Neked melyik kivitelű műszercsoportod van? A krómozott rámás vagy a sima?
Szia! Akkor valószínűleg nem fognak a motorjaink szembe találkozni az úton. :) Maximálisan elégedett vagyok a motorommal, csak maradjon így minden sokáig! Most nem kimondottan a motor műszaki állapotra gondolok. Ha minden okés marad, akkor viszont legkésőbb jövő szezonra új gumikat kell beszereznem.
Szia: Már megrendeltem hozzá a F.szabályzot és igylessz cakumpak a kiszállitással 12022 ft, nem akartam használtat venni (olympia) majd meglátom,hogy mennyit birki.szia
Szia, üdvözöllek! Zala megye. Hát igen, a 16 volt sok, túltölti az akksit és a lámpák élettartama is csökken. 14,4 Volt lehetne a felső határ. Nálam is asszem valamivel 15V alatt maximalizálódik az üzemi feszültség. Szerintem elég balfék asz Aprilia eme feszszabályzója, mert annak az egy hűtőbordának kell elvinnie a meleget a diódasorról és a fesz szabályzó tranzisztorról. Az autóké hasonló, de teljesen másként valósul meg a szabályzás és az egyenirányító diódahíd is a generátorban van.